Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka syöt joka päivä herkkuja! Mitä syöt ja kuinka paljon :)

Vierailija
05.06.2006 |

Oletko normaalipainoinen?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lievästi ylipainoinen :(

Vierailija
2/42 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrät vaihtelevat karkkiaskista pussilliseen tai levylliseen suklaata.

Ylipainoa on noin 15kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKA päivä ruuan lisäksi ja toistaiseksi normaali painoinen (olen pienestä pitäen syönyt)

Vierailija
4/42 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tähän asti se ei ole ollut ongelma, sillä olen alipainoinen. Toivottavasti tilanne jatkuu ennallaan, muuten vyöryisin..

Vierailija
5/42 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata menee levy/pari viikossa, olen jäätelön suurkuluttaja (kaikki kermajäätelöt), joka päivä tulee syötyä jotain keksiä, kakkupalaa,pullaa. Lakuista tykkään, ostan ehkä pussin viikossa.

Lisäksi tykkään rahkoista ja eritoten kermajugurteista, joita syön päivittäin. Sukuvika, hoikkia ollaan kaikki, syötiin mitä tahansa.

Liikuntana pyörällä ajelu, tavalliset kävelylenkit. Eli olisinko ehkä hieman alle norm. painon...

Vierailija
6/42 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nameja syön toisinaan, mutta minun herkkuani on ihan tavallinen ruoka, jota sitten syönkin liikaa... :( Välillä toki ns" roskaruokaakin" , mutta pääosin normaalia kotiruokaa, ja kyllä, kevyt tuotteita suosin...;)

Vierailija
7/42 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pizzataxin pizza, 2 jätskituuttia, pulla, arnoldsin donitsu, hups ;)

mut olen alipainoinen, 18, on indeksi, kertokaahan mulle syy tähän? :(

Vierailija
8/42 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus 173 ja paino 76, vyötäröllä kunnon makkarat:(

Joka aamu lupaan, etten syö enää herkkuja, mutta iltapäivällä yksinkertaisesti vain ostan, vaikka se omatunto-ukko huutaakin tuossa olkapäällä. Sairasta, pitäisköhän mennä psykiatrille vai auttaisikohan hypnoosi?

Vierailija
9/42 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolapähkinöitä, rasvaista jogurttia, majoneesia, pekonia, ihania juustoja... muun muassa!

Näiden herkkujen avulla paino pudonnut 7,5 kg 9 viikossa ;)

Vierailija
10/42 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen normaalipainoinen (175cm/64kg)

Vierailija
11/42 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä haaskaa rahojasi psykiatrille.

Ryhdy karppaamaan.

Olet ilmiselvästi hiilariaddikti (=makeanhimo niin voimakas verensokerin heilahtelun vuoksi, ettet pysty pysymään erossa hiilareita sisältävistä tuotteista)

Tiedän tunteen -olin sellainen itsekin. Onneksi se vaihe on elämässäni ohi (vuosikymmenten epätoivon jälkeen)

Vierailija
12/42 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin himo on lumi pantteri, nam! Todellinen herkku on sipsit, niitä yritän kuitenkin välttää. Paino 57kg. pituus 165cm.

Vierailija
13/42 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän itselleni tässä rajaa. Jos syön tuon 1dl tai sorrun syömään vielä muutakin niin sitten reippaalle lenkille niitä kuluttamaan.

Voisin syödä ihan loputtomiin herkkuja. Olen kuitenkin normaalipainoinen koska liikun paljon ja pidän tiukkaa rajaa itselleni.

Olen ollut myös ylipainoinen, ei ikinä enää!

Vierailija
14/42 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syön päivällä jonkun jätskin ja illalla vielä jotain pientä herkkua, esim. 55g amerikan pastilli-rasian. Paitsi nyt olen ottanut karkkipäivän lauantaiksi. Jäljelle jää sit tuo päivittäinen jätski, mut se on ihan perusjätski eikä mikään suklaalla kuorrutettu jättijätski.

Vierailija
15/42 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja liikun päivittäin, että sillä saan pidettyä painon kurissa.

Vierailija
16/42 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan siitä nautinto katoaa, jos joka päivä on ns. joulu... Siihenhän se herkkujen merkitys alun perin perustuu, että kun harvoin (ja vähän kerrallaan) niitä syö, niin ne on sitäkin herkullisempia :-) Eikä paino nouse... Eikö teillä ole itsehillintää?

Vierailija
17/42 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai minä sitten olen sokeriaddikti..

Vierailija
18/42 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai normaalipainoinen, 164cm/63kg.

Vierailija
19/42 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lihava, 77 kiloa ja 165 senttiä.

Vierailija
20/42 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja elinikä lyhenee taatusti. Johan se on eläinkokeilla todistettu (ja nähty ihan isovanhempien sodanaikaisen ravintotilanteen perusteella) että mitä niukemmin syö, sitä pidempään (ja terveempänä) elää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi