Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku sukunimi on IKINÄ ollut vaan 900 ihmisellä

Vierailija
05.06.2006 |

maailmassa niin onko todennäköisintä,et ne kaikki on sukua keskenään....?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliiton kautta nimen saanut ei ole sukua, mutta muuten kyllä. Onko suojattu sukunimi?

Vierailija
2/10 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttönimi on ollut n. 600 ihmisellä nimenä, eikä kaikki ole sukua keskenään.

Ja kakkoselle: kaikki sukunimet ovat nykyään suojattuja, ts. et saa ottaa itsellesi mitään jo olemassa olevaa nimeä, johon sinulla ei ole jonkinlaista sukulaisuusperustetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

avioliiton kautta nimen saanut ei ole sukua, mutta muuten kyllä. Onko suojattu sukunimi?

Vierailija
4/10 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä suku varmaan suurempi kuin vuosikymmeniin eikä meitä silti ole kuin parikymmentä,.

Vierailija
5/10 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä USA:ssa ja Kanadassa, myös Saksassa ja Englannissa asuu pari sukulaista. Ja nuo kaikki ovat jotain sukua joko mulle tai mun isälle. Ja yleensä käy niin, että jos esittelen itseni, niin toinen henkilö saattaa sanoa, ai sä olet X, tunnetkos sä tätä " Maija X:ää. Ja mä sanon aina, että juu, kyllä valitettavasti tunnen. Isän puolen suku on Karjalan Kannakselta lähtöisin ja he kaikki asettuivat n. 100 kilsan säteellä toisistaan.

Vierailija
6/10 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin silloin kun muuttaa suvun " alkujuurille" tai pelkästään entiselle tai vanhempien entiselle kotipaikkakunnalle..

Vierailija
7/10 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(väestörekisterin mukaan elossa) noin 120 ....ja tiedän ettei kaikki olla sukua keskenään.

Vierailija
8/10 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä: kaikki sukua toisilleen/sukuun naitu ;)

Vierailija
9/10 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi sukunimi on käytössä myös Intiassa, eivätkä he siis ole Suomesta muuttaneita kuten esim. USA:ssa olevat samannimiset. (Terkkuja tutuille ;)

Vierailija
10/10 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talonnimi toimi " sukunimenä" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi