Onko epäkohteliasta ehdottaa että mies värjäisi kulmakarvansa?
Tutustuin erääseen mieheen joka valitteli ettei naiset kiinnostu. Mies on fiksu ja syvällinen. Kasvoissa ei mielestäni mitään muuta luotaantyöntävää kuin värittömät kulmakarvat, jotka saavat miehen näyttämään siltä kuin hänellä ei olisi kulmakarvoja ollenkaan. Mietinkin nyt olisiko loukkaavaa ehdottaa hänelle kulmien värjäämistä? Jos pehmentäisi ehdotusta sillä että olen itsekin niin vaalea että meikkaan kulmakarvani, mikä vaikuttaa paljon ulkonäkööni.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on.
Onko sinusta kohteliasta, jos mies ehdottaisi sinulle karvojesi värjäämistä?
Joka pään.
On mulle ehdotettu eri hiusvärejä useammankin miehen toimesta. En ole loukkaantunut, mutta kaipa ihmiset ovat erilaisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän ehdotusta vähintäänkin kyseenalaisena, ehkä jopa loukkaavana. Joku muu voi olla tietysti olla eri mieltä. Toki voit mainita asiasta, mikäli mies kysyy ulkonäkövinkkejä.
Mikä ihmeen ajatus sinulla on tässä taustalla? Siis oletko aikeissa tapailla miestä itse vai haluatko antaa neuvoja kaveripohjalta?
Voisin mennä treffeille jos kulmakarvat eivät saisi häntä näyttämään sairaalta. Terveen näköinen mies viehättää. Ap
Mitenköhän mies reagoisi, jos kertoisit tuon hänelle? "Voisin lähteä treffeille kanssasi, jos värjäät kulmakarvasi."
Harkitsen vakavasti tuota. En näe tuosss itse mitään väärää. Mies on suorapuheinen omien sanojensa mukaan ja toivoo sitä naiseltakin.
Ap
No miksi sitten edes kyselet?
Ihan uteliaisuudesta. Tälle palstalle on tunnetusti pesiytynyt herkästi loukkaantuvia ihmisiä, joten vsstaanotto ei juuri yllättänyt. 😆
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän ehdotusta vähintäänkin kyseenalaisena, ehkä jopa loukkaavana. Joku muu voi olla tietysti olla eri mieltä. Toki voit mainita asiasta, mikäli mies kysyy ulkonäkövinkkejä.
Mikä ihmeen ajatus sinulla on tässä taustalla? Siis oletko aikeissa tapailla miestä itse vai haluatko antaa neuvoja kaveripohjalta?
Voisin mennä treffeille jos kulmakarvat eivät saisi häntä näyttämään sairaalta. Terveen näköinen mies viehättää. Ap
Mitenköhän mies reagoisi, jos kertoisit tuon hänelle? "Voisin lähteä treffeille kanssasi, jos värjäät kulmakarvasi."
Harkitsen vakavasti tuota. En näe tuosss itse mitään väärää. Mies on suorapuheinen omien sanojensa mukaan ja toivoo sitä naiseltakin.
Ap
No miksi sitten edes kyselet?
Ihan uteliaisuudesta. Tälle palstalle on tunnetusti pesiytynyt herkästi loukkaantuvia ihmisiä, joten vsstaanotto ei juuri yllättänyt. 😆
Ap
Vai niin.
Vaikka itse olet "suorapuheinen", voisit kuitenkin ottaa huomioon sen, että ihmisillä on monenlaisia kokemuksia ja suhtautumistapoja. Joku ehkä loukkaantuukin turhan helposti, mutta siihen löytynee syy hänen henkilöhistoriastaan. Nähdäkseni hyvin moni pitäisi kuvaamaasi tilannetta vähän erikoisena ja potentiaalisesti loukkaavana ja välttelisi asian sanomista muille, vaikka ei ehkä loukkaantuisikaan moisesta itse.
Ihan yhtä hyvin joku voisi kysyä, miksi suorapuheiset möläyttelijät ovat niin tyrmistyneitä siitä, että joku kritisoi heidän ilmaisutapaansa.
Minusta on.
Onko sinusta kohteliasta, jos mies ehdottaisi sinulle karvojesi värjäämistä?
Joka pään.