Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko epäkohteliasta ehdottaa että mies värjäisi kulmakarvansa?

Vierailija
03.12.2019 |

Tutustuin erääseen mieheen joka valitteli ettei naiset kiinnostu. Mies on fiksu ja syvällinen. Kasvoissa ei mielestäni mitään muuta luotaantyöntävää kuin värittömät kulmakarvat, jotka saavat miehen näyttämään siltä kuin hänellä ei olisi kulmakarvoja ollenkaan. Mietinkin nyt olisiko loukkaavaa ehdottaa hänelle kulmien värjäämistä? Jos pehmentäisi ehdotusta sillä että olen itsekin niin vaalea että meikkaan kulmakarvani, mikä vaikuttaa paljon ulkonäkööni.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos hän ei itse pyydä ehdotuksia esim. ulkonäkönsä parantamisen suhteen.

Vierailija
2/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän ehdotusta vähintäänkin kyseenalaisena, ehkä jopa loukkaavana. Joku muu voi olla tietysti olla eri mieltä. Toki voit mainita asiasta, mikäli mies kysyy ulkonäkövinkkejä. 

Mikä ihmeen ajatus sinulla on tässä taustalla? Siis oletko aikeissa tapailla miestä itse vai haluatko antaa neuvoja kaveripohjalta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todellakin. Tykkäisitkö, jos mies alkaisi ehdottelemaan parannuksia sun pärstään?

Vierailija
4/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ok ehdottaaa. Tuohan voi pelastaa miehen elämän. Niin pinnalliselta kuin se kuulostaakin on ulkonäkö suurimmalle osalle ihmisistä merkityksellinen. Kulmakarvattomuus miehellä on vastaavaa kuin nainen olisi kalju. Ei ole heille yhtä paljon menekkiä.

Vierailija
5/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun miehet saa ehdottaa naisille muutoksia ulkonäköönsä. Eli ei koskaan

Vierailija
6/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huhuh aikamoinen sika olisit. mieti nyt jos joku sullekin jotain tylliin, on ne sun tissit kun hyttysen puremat, saisit varmaan miehen jos laittaisit silkkarit... ja kyllä se nokkakin on aika iso, kantsis varata aika nordströmmille.

Vierailija
7/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdotin miehelle. Hän puolestaan ehdotti, että värjäisin pimppikarvani.

Värjäsin. Nyt on punainen tuhero.

Vierailija
8/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on todellakin. Tykkäisitkö, jos mies alkaisi ehdottelemaan parannuksia sun pärstään?

On ehdottaneetkin. Meikistä vaatetukseen. Joitain olen muuttanutkin kun tarpeeksi moni ehdotti.

Ap

Vierailija
9/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no huhuh aikamoinen sika olisit. mieti nyt jos joku sullekin jotain tylliin, on ne sun tissit kun hyttysen puremat, saisit varmaan miehen jos laittaisit silkkarit... ja kyllä se nokkakin on aika iso, kantsis varata aika nordströmmille.

Oikeastiko rinnastat silikonit ja nenäleikkauksen kulmakarvojen värjäämiseen?

Vierailija
10/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ehdottaneetkin. Meikistä vaatetukseen. Joitain olen muuttanutkin kun tarpeeksi moni ehdotti.

Ap

Erikoista. Yleensä miehillä ei ole mitään hajua meikkituoteista tai siitä, mitä hyvin tehty ehostus vaatii. Miesten vinkit tässä asiassa ovat tyyliä "älä meikkaa, näytät paremmalta ilman" - eivätkä sitten kuitenkaan tajua sitä, että sillä meikkaamattoman näköisellä naisella voi olla meikkivoidetta, ripsi- ja kulmaväriä, huulikiiltoa ja highlighteria.

Voidaan toki kysyä, olivatko nuo ehdotukset asiallisia tai edes millään tavalla tarpeellisia. Oman kokemukseni mukaan harvalla miehellä on kehittynyttä esteettistä silmää. Mieluummin ottaisin kauneusvinkkejä vastaan naispuolisilta kavereilta tai naispuolisilta kauneusalan ammattilaisilta. 

Vierailija
11/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ollaan taas herkkähipiäisiä. Aika monille naisillekin ehdotetaan kulmakarvojen siistimistä ja muotoilua. Ihan kasvotusten ilman kiusaamiskontekstia. Mikä siinä on loukkaavaa jos joku ehdottaa pientä muutosta ulkonäköön varsinkin jos toinen valittelee ettei seuraa löydy? On ihan eri asia haukkua esim toisen nenä ja ehdottaa nenäleikkausta kuin jotain kulmakarvojen värjäämistä. Hei haloo.

Vierailija
12/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snadisti hoooooooooo- meininki.

Vierailija
13/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että mammoilla on vaikeaa jos ottavat nokkiinsa siitä että joku ehdottaa helposti toteutettavaa muutosta hyvää tarkoittaen. Itse en loukkaantuisi vastaavasta.

M34

Vierailija
14/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän ehdotusta vähintäänkin kyseenalaisena, ehkä jopa loukkaavana. Joku muu voi olla tietysti olla eri mieltä. Toki voit mainita asiasta, mikäli mies kysyy ulkonäkövinkkejä. 

Mikä ihmeen ajatus sinulla on tässä taustalla? Siis oletko aikeissa tapailla miestä itse vai haluatko antaa neuvoja kaveripohjalta? 

Voisin mennä treffeille jos kulmakarvat eivät saisi häntä näyttämään sairaalta. Terveen näköinen mies viehättää. Ap

Vierailija
15/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin mennä treffeille jos kulmakarvat eivät saisi häntä näyttämään sairaalta. Terveen näköinen mies viehättää. Ap

Mitenköhän mies reagoisi, jos kertoisit tuon hänelle? "Voisin lähteä treffeille kanssasi, jos värjäät kulmakarvasi."

Vierailija
16/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, jos hän ei itse pyydä ehdotuksia esim. ulkonäkönsä parantamisen suhteen.

Höpöhpö. Tosi monet ovat sokeita ulkonäölleen ja siksi olisi hyvä että me jotka estetiikasta jotain ymmärrämme antaisimme neuvoja muiden ulkonäön kohentamiseen. Minusta siinä ei ole mitään väärää että kahden kesken antaa toiselle jonkun tyylivinkin. Minäkin olen niitä saanut ja tällä tavoin pystynyt usein parantamaan viehätystäni miesten silmissä. Ei vinkkejä ole pakko toteuttaa mutta ne voivat silti parhaimmillaan antaa toisen elämään hyviä asioita.

Ap

Vierailija
17/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän mies reagoisi, jos kertoisit tuon hänelle? "Voisin lähteä treffeille kanssasi, jos värjäät kulmakarvasi."

Harkitsen vakavasti tuota. En näe tuosss itse mitään väärää. Mies on suorapuheinen omien sanojensa mukaan ja toivoo sitä naiseltakin.

Ap

Vierailija
18/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin, jos parannukset on helposti toteutettavissa ja jos ne oikeasti kaunistaisivat minua. Tällaisia vinkkejä olen saanutkin ja alkanut lopulta noudattaa. Tämän jälkeen huomasin miesten kiinnostuvan minusta enemmän kuin ennen ja aloin saada kehuja ulkonäöstäni aiempaa enemmän. Nyt pidän itsekin itseäni paremman näköisenä ja kiitos tästä kuuluu niille ihmisille jotka olivat jo pitkäneet ehdottaneet tätä ulkonäkömuutosta.

En todellakaan valita!

Ap

Vierailija
19/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kulmakarvat ihmisellä matchaa alapään karvojen kanssa. Jos nekin on värittömät kyseisellä miehellä niin onhan se outoa. Pitäiskö sun ehdottaa samalla myös niiden värjäystä?

Vierailija
20/24 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen vakavasti tuota. En näe tuosss itse mitään väärää. Mies on suorapuheinen omien sanojensa mukaan ja toivoo sitä naiseltakin.

Ap

No miksi sitten edes kyselet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi