Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

David Beckham suutelee lapsiaan suulle

Vierailija
03.12.2019 |

Epäilyttävää?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama lärvi nuolee myös rouvan vulvaa.

Sieltähän se lapsikin on päivänvalon ensi kerran nähnyt.

Siis lapsi voisi nuolla myös synnyinkaulustaan sun logiikalla?

Vierailija
62/65 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin olen aina ihmetellyt jos joku pussaa lapsia suulle, tosi outoa ja todellakin tulee vähän perverssi vaikutelma. Hellyyttä voi osoittaa pussaamalle poskelle tai otsalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, 35-vuotias kollegani pussaa 65-vuotiasta isäänsä suulle aina kun tapaavat. Itse en edes halaa omaa isääni, eli juu ei kiitos mulle. En myöskään pussaisi omia lapsiani suulle, edes yrittäisin pitää heidän hampaansa terveinä ja koen sen kyllä muutenkin omituisena. Tajuan kyllä että jollekulle toiselle se on normaalia.

Minä ja äitini (aikuisia molemmat) pussaamme myös suulle silloin kun harvoin näemmä. Siis tapaamistilanteessa ja erotessa. Eikä mitään "suutelemista", vaan nopea pusu kuten poskipusuja vaihtavilla ihmisillä (tiedän siinä ei välttämättä osu edes huulet poskelle, ei tarvitse tästä huomauttaa).

Reikiä suussani nolla, sillä olen tarkka hammashygieniastani. Eli mites tämäkään ei nyt täsmää näiden asiasta vauhkoilijoiden väitteisiin?

Vierailija
64/65 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli lapsena pari kaveria joiden äidit pussasi niitä suulle. mielestäni oli ja on yhä tosi outoa....

Vierailija
65/65 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pysyttelee yläpään huulissa ja vain pusun muodossa, ei kieltä peliin. Tuollainen nopea pussaaminen on ehkä ok pienten lasten kanssa, mutta teini-ikäisen nuoleminen on jo outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan