David Beckham suutelee lapsiaan suulle
Kommentit (65)
HYI, KARIES TARTTUU LAPSILLE! JA SITÄ ON VARMAAN BECKHAMILLÄKIN.
Vierailija kirjoitti:
Sillä perheellä on varaa teetättää jokaiselle vuosittain uudet designhampaat.
Jaajaa. Ja sitten ihmetellään kun miehet vieraantuu lapsistaan. Olisiko samanlainen nillitys päällä, jos nainen pussaisi lastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä perheellä on varaa teetättää jokaiselle vuosittain uudet designhampaat.
No ei bakteeria saa poistettua koskaan, jos sen on saanut. Ja Taavetti vaimoineen on alemmasta luokasta kotoisin eli hampaat on varmasti hajalla.
Vierailija kirjoitti:
Jaajaa. Ja sitten ihmetellään kun miehet vieraantuu lapsistaan. Olisiko samanlainen nillitys päällä, jos nainen pussaisi lastaan?
Olisi se nyt hieman outoa, jos Victoria suukottelisi 20v. Brooklyniä suulle.
Omasta mielestäni on outoa, olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi se nyt hieman outoa, jos Victoria suukottelisi 20v. Brooklyniä suulle.
Muuta ei ollenkaan outoa, jos David niin tekisi?
No joo, joillakin nyt vaan tapana suukotella (pieniä) lapsiaan suulle, mitäs siitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään olisi, koska naisille ja miehille on eri standardit
Aika pervoa. Ehkä Britanniassa ei kerrota vanhemmille, etää karies tarttuu syljestä. Tosin ei tuo Beckham kovin välkyltä vaikuta. Pallon perässä on vain juossut.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa se harvoilla kuuluu tapoihin mutta täälä ollaanki vanhanaikaisia ja ahdasmielisiä. Kaikki mikä muualla on normaalia, on täällä epäilyttävää.
No voi pyhä Sylvi! Tuskin tätä somekohua ton kuvan ympärille on suomalaiset nostattaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutelee vai pussaa? Suuteleminen olisi outpa, vaikka sen tekisi lapsen takaraivolle. Pissaaminen ei ole outoa edes suulle. Itse varon hamnaspeikkojani levittelemästä lapsiin.
Kyllä minusta suulle pissaaminen on aika outoa.
Paras kirjoitusvirhe aikoihin 😄😄😄
Ei kyllä meillä ole epäilyttävää vaan hieno juttu!
Ja varmaan tuolla Davidilla on pakkomielteisen hyvin hoidettu suu vieläpä.
Jossain luki että on julkaissut enemmän pusuttelukuvia tyttärestään kuin vaimostaan. En ole itse pitänyt tilastoa.
Mistä me tiedetään, että isä pussasi suulle? Meillä ainakin 6 vuotias tyttö pussailee isäänsä suulle tuosta vaan. Eikä isä ehdi tehdä mitään.
Miksi niitä pitää ottaa jatkuvasti ja vielä julkaista?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia pussata lapsia suulle. Ainakaan näin miehen mielestä.
Meillä pussaillaan suulle mutta me ei ollakaan 100% suomalainen perhe.
Onko sun mielestä epänormaalia jos miehet pussaa poskille a hali toisiaan (Italia) tai kävele käsi kädessä ystävinä (moni maa).
Vierailija kirjoitti:
Mistä me tiedetään, että isä pussasi suulle? Meillä ainakin 6 vuotias tyttö pussailee isäänsä suulle tuosta vaan. Eikä isä ehdi tehdä mitään.
Mutta ottaako kuvan ja julkaisee?
No, 35-vuotias kollegani pussaa 65-vuotiasta isäänsä suulle aina kun tapaavat. Itse en edes halaa omaa isääni, eli juu ei kiitos mulle. En myöskään pussaisi omia lapsiani suulle, edes yrittäisin pitää heidän hampaansa terveinä ja koen sen kyllä muutenkin omituisena. Tajuan kyllä että jollekulle toiselle se on normaalia.
Yäk. Nuo kuvat kuuluu kotialbumiin.
Lapsen suulle pissaaminen on kyl sairasta.
AP