David Beckham suutelee lapsiaan suulle
Kommentit (65)
Millä tavalla epäilyttävää? Monessa kulttuurissa ihan normaalia.
Normaalia. Toki ei ahdasmielisille.
David Beckham ei olekaan suomalainen. Toisaalla on eri tavat.
Suomessa se harvoilla kuuluu tapoihin mutta täälä ollaanki vanhanaikaisia ja ahdasmielisiä. Kaikki mikä muualla on normaalia, on täällä epäilyttävää.
Ei ole normaalia pussata lapsia suulle. Ainakaan näin miehen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa se harvoilla kuuluu tapoihin mutta täälä ollaanki vanhanaikaisia ja ahdasmielisiä. Kaikki mikä muualla on normaalia, on täällä epäilyttävää.
Mä taas sanoisin, että nimenomaan vanhanaikaisemmassa tapakulttuurissa tuo on tavallisempaa. Ja mäkin annoin suukkoja vanhemmilleni ja esim. kummitädilleni suulle, kun olin lapsi.
Sanoin tosta mun miehelle, se sano että no ei kyllä ite aio suudella meidän tytärtä sit ku se tosta kasvaa. Mun mielestä tossa ei oo mitää outoa. Kyllä mä aion mun vauvaa pussailla niin pitkään ku haluan! Mutta jokainen on erilainen :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia pussata lapsia suulle. Ainakaan näin miehen mielestä.
Niin siis jos ette tienneet, David Beckham ei ole suomalainen, vaan britti, ja siellä se on ihan tavallista.
Suutelee vai pussaa? Suuteleminen olisi outpa, vaikka sen tekisi lapsen takaraivolle. Pissaaminen ei ole outoa edes suulle. Itse varon hamnaspeikkojani levittelemästä lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Suutelee vai pussaa? Suuteleminen olisi outpa, vaikka sen tekisi lapsen takaraivolle. Pissaaminen ei ole outoa edes suulle. Itse varon hamnaspeikkojani levittelemästä lapsiin.
Kyllä minusta suulle pissaaminen on aika outoa.
Hammaskarieksen pelossa välttelin kaikenlaista ja lapsilla on jo aikuisina hyvät hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Outs. Pussaaminen !!! Silmälasittomuus ja puhelin ei ole hyvä yhdistelmä.
David on juossut koko ikänsä pallon perässä. Ei siinä ehdi älyään välkyttää.
Toivottavasti vain suukottelee, eikä suutele, niin kuin otsikossa on ilmaistu... Suukottelua oudompana pidän sitä, miksi niitä suukottelukuvia pitää jakaa maailmalle...
Vierailija kirjoitti:
Hammaskarieksen pelossa välttelin kaikenlaista ja lapsilla on jo aikuisina hyvät hampaat.
Joo, mutta paska itsetunto kun elivät lapsuutensa tunnekylmässä kodissa...
Entä sitte? Ihan normaalia.