Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset aina väittää luonteen ratkaisevan yhdenillan suhteeseen pääsyyn, mutta todellisuus on toinen.

Vierailija
03.12.2019 |

Taas se vkl aikana nähtiin. Ollaan kaverin kanssa naamasta "naisten" sanoman mukaan samaa tasoa, mutta kaveri on käynyt salilla 10 vuotta ja on leveäharteinen ja roteva tapaus, pienellä 18% rasvalla. Minä taas olen keskiverto hoikahko vartaloinen ja hieman kaveria pidempi (minä 185cm ja kaveri 180cm). Kaveri veti selvästi erästä naista puoleensa enemmän, vaikka väittäisin itse olevan supliikimpi luonne ja sanavalmiimpi..

Turha väittää ettei ulkonäöllä ole väliä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi kirjoitti:

Poikani, opi jo että naiset puhuvat yhtä ja toimivat toista. Tässä tapauksessa musta on todellakin valkoista, ja totuus 180 astetta eri. Näin menetellen tulet naisten juttujen kanssa toimeen.

Terv. nimim. 20 vee ja neitsyt

Vierailija
22/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei kai kukaan väitä että yhden illan suhteissa luonne on mitenkään tärkeää? Luonteesta tulee tärkeää vasta kun etsitään parisuhteita. Eihän sitä luonnetta edes ehdi mitenkään tuntemaan jos vähän nautiskelleena jossain yöelämässä tavataan ja päädytään sänkyyn. Kyllä itse ainakin valkkaan ihan vaan raa'an seksuaalisen vetovoiman perusteella yhden illan kumppanit (ja siihen vaikuttaa paljon ulkonäkö), eikä haittaa yhtään onko ihan kusi_pää luonne - kunhan vaikuttaa siltä että sängyssä hoitaa hommansa.

No kyllä minä tsekkaan, millainen luonne/tyyppi on. Ei kiinnosta joutua minkään sekopään hakkaamaksi tai uusimman uutisen silpomisuhriksi. Katson myös hygieniatasoa. Niin humalassa en koskaan ole.

No en minäkään mitään ihan umpihullun oloisia ota. Mutta esim. vähän leson oloinen alfaurostyyppi kyllä kelpaa petiin, vaikka ikinä en luottaisi sellaiseen tyyppiin vakisuhteessa. Olen jostain syystä aina saanut parhaat kyydit sängyssä näiltä ääri-itsevarmoilta alfatyypeiltä, jotka luonteeltaan on usein melko ärsyttäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäsi kirjoitti:

Poikani, opi jo että naiset puhuvat yhtä ja toimivat toista. Tässä tapauksessa musta on todellakin valkoista, ja totuus 180 astetta eri. Näin menetellen tulet naisten juttujen kanssa toimeen.

Terv. nimim. 20 vee ja neitsyt

Olen kylläkin yli nelikymppinen neitsyt.

Vierailija
24/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi edes olettaa, että luonteella on mitään tekemistä yhden yön juttujen kanssa. Ainoastaan se vetovoima, eli ulkonäkö merkitsee. Jossain parin promillen kännissä mitään luonneasioita analysoida.

No vaikka siten, että vetovoima ei synny pelkästään ulkonäöstä. Jos harrastaa yhdenillanjuttuja, niin jotenkin on päästävä pisteestä a (baari tai joku muu vastaava paikka, jossa tuttavuus tehdään) pisteeseen b (seksin harrastaminen). Se käy harvoin niin, että kahden ihmisen katseet kohtaavat ja lähdetään siitä harrastamaan seksiä. Yleensä siinä on välissä jonkinlainen hetki, jonka aikana vaihdetaan sanoja.

Aika vähän on ollut tapana sanoja vaihtaa. Jos haluan yhden illan seksiä, menen sinne baariin tai vastaavaan jo melkoisessa kiimassa. Lisäksi otan alkoholia jolloin omakin älyllisen keskustelun taso ja kyky laskee melkoisen alas. Usein siinä käy niin, että kun ne katseet kohtaa ja samaan pöytään päädytään, alkaa aika pian kiihkeät hyväilyt ja pussailut, ja aika pian poistutaan itse asiaa harrastamaan jommankumman kotiin.

Vierailija
25/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi edes olettaa, että luonteella on mitään tekemistä yhden yön juttujen kanssa. Ainoastaan se vetovoima, eli ulkonäkö merkitsee. Jossain parin promillen kännissä mitään luonneasioita analysoida.

Kännissä?? Petihommat onnistuu paremmin selvinpäin. Ja ilman muuta luonne vaikuttaa, joku känninen wt mies ei kiinnosta edes yhtä yötä.

Vierailija
26/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä kaverillasi on parempi kroppa, niin varmasti kiinnittää naisten huomion. Toki naisissakin on eroja. Osa tykkää kukkakeppimiehistä, osa skrodemmista salimiehistä. Lihaksikkaista pitävällekin liika voi olla liikaa.

Tuo, että pidät itseäsi sanavalmiina ja supliikkina voi tarkoittaa, että olet sitä. Vaihtoehtoisesti luulet olevasi sanavalmis ja supliikki. Todellisuudessa olet huomiota kerjäävä hölöttäjä, jolla on valtava tarve tuoda oma erinomaisuutensa esille.

Vierailija
27/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pienellä 18% rasvalla"

Lol, hyvä läppä. 18% rasva on aika karulla tasolla ennemminkin. Pienellä :D

Pienellä munalla ennemminkin? Ehkä se on ongelma enemmän? 

Vierailija
28/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei kai kukaan väitä että yhden illan suhteissa luonne on mitenkään tärkeää? Luonteesta tulee tärkeää vasta kun etsitään parisuhteita. Eihän sitä luonnetta edes ehdi mitenkään tuntemaan jos vähän nautiskelleena jossain yöelämässä tavataan ja päädytään sänkyyn. Kyllä itse ainakin valkkaan ihan vaan raa'an seksuaalisen vetovoiman perusteella yhden illan kumppanit (ja siihen vaikuttaa paljon ulkonäkö), eikä haittaa yhtään onko ihan kusi_pää luonne - kunhan vaikuttaa siltä että sängyssä hoitaa hommansa.

No kyllä minä tsekkaan, millainen luonne/tyyppi on. Ei kiinnosta joutua minkään sekopään hakkaamaksi tai uusimman uutisen silpomisuhriksi. Katson myös hygieniatasoa. Niin humalassa en koskaan ole.

No en minäkään mitään ihan umpihullun oloisia ota. Mutta esim. vähän leson oloinen alfaurostyyppi kyllä kelpaa petiin, vaikka ikinä en luottaisi sellaiseen tyyppiin vakisuhteessa. Olen jostain syystä aina saanut parhaat kyydit sängyssä näiltä ääri-itsevarmoilta alfatyypeiltä, jotka luonteeltaan on usein melko ärsyttäviä.

Niin, jos etenee lahnan tyyliin, tarvitsee kyyditäjän.

Vierailija
29/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla riitti kun leikki olevansa ulkomaalainen ja puhu englantia baarissa, aina oli saanti taattua ja ämmät pyöri ympärillä,  vaikka olenkin lyhyt ja ruma.

(ja osasin enkkua riittävän hyvin kun asuin siellä koko lapsuuden ja ala-asteen. )

Itsekin puhun melko täydellistä englantia ja kun tulee aika paljon ulkomaalaisia bisnestuttuja syötettyä ja juotettua stadissa niin sama ilmiö on havaittu monesti. Ja sitten kun vaihdat lennosta sujuvaan suomeen niin sen oikein näkee kuinka naisella säihke sammuu silmistä :-)

Myös jo toistakymmentä vuotta Suomessa asunut ja varsin kohtuullista suomea puhuva irkkukaverini puhuu aina yöelämässä englantia, koska silloin käy paremmin flaksi.

Vierailija
30/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä sinä päättelet naisten sanovan luonteen merkitsevän eniten yhden yön suhteissa, mutta tällä palstalla ainakin naiset ovat kerta toisensa jälkeen sanoneet juurikin päinvastoin. Mikä on toki loogistakin, eipä sitä yhden yön kumppani monesti sen syvällisemmin edes tunne, jotta luonteesta olisi ehtinyt kummoista mielikuvaa syntymäänkään. Parisuhteessa on sitten luonteella huomattavasti suurempi merkitys useimmille ihmisille, sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
31/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, mä en edes periaattesta antaisi tuommoiselle leuhkalle jätkälle, joka luulee itsestään liikoja. Inhoan itserakkautta. 

Vierailija
32/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhden illan jutussa varmasti fyysinen vetovoima ja keskinäinen kemia on tärkeintä. Toki ketään ilkeää, inhottavaa, sovinistiä, epäkunnioittavasti käyttäytyvää tms. en ottaisi vaikka olisi kuinka puoleensavetävä. 

Vierailija
33/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku pystyy panemaan ihmistä, jota pitää kusipäänä? Itse en ole ikinä tajunnut tuota. Minun täytyy myös pitää naisesta ainakin jonkin verran, että haluan edes seksiä hänen kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä