Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset aina väittää luonteen ratkaisevan yhdenillan suhteeseen pääsyyn, mutta todellisuus on toinen.

Vierailija
03.12.2019 |

Taas se vkl aikana nähtiin. Ollaan kaverin kanssa naamasta "naisten" sanoman mukaan samaa tasoa, mutta kaveri on käynyt salilla 10 vuotta ja on leveäharteinen ja roteva tapaus, pienellä 18% rasvalla. Minä taas olen keskiverto hoikahko vartaloinen ja hieman kaveria pidempi (minä 185cm ja kaveri 180cm). Kaveri veti selvästi erästä naista puoleensa enemmän, vaikka väittäisin itse olevan supliikimpi luonne ja sanavalmiimpi..

Turha väittää ettei ulkonäöllä ole väliä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pääsikö kaveri panemaan?

Vierailija
2/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin vaikuttaa olevan vielä paljon matkaa matkaamatta. Suotuisia tuulia veljet!

Vierailija
4/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä todellinen syy onkin se, että en muista kiinnittää huomiota naisiin, kun keskityn ihailemaan kaverini linjakasta vartaloa... Mene ja tiedä, mutta kyllä tässä ehdottomasti vika on naisissa.

Ap

Vierailija
5/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päässyt kaveri panemaan, JOUTUI...

Vierailija
6/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan jutuissa mulle merkkaa enemmän ulkonäkö, toki en kenenkään totaalisen urpon tai ylimielisen miehen matkaan lähtisi. En usko että kukaan nainen on sanonut että yhden illan jutuissa vain luonne ratkaisee. Tai sitten valehtelee.

Vierailija
7/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai kukaan väitä että yhden illan suhteissa luonne on mitenkään tärkeää? Luonteesta tulee tärkeää vasta kun etsitään parisuhteita. Eihän sitä luonnetta edes ehdi mitenkään tuntemaan jos vähän nautiskelleena jossain yöelämässä tavataan ja päädytään sänkyyn. Kyllä itse ainakin valkkaan ihan vaan raa'an seksuaalisen vetovoiman perusteella yhden illan kumppanit (ja siihen vaikuttaa paljon ulkonäkö), eikä haittaa yhtään onko ihan kusi_pää luonne - kunhan vaikuttaa siltä että sängyssä hoitaa hommansa.

Vierailija
8/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei kai kukaan väitä että yhden illan suhteissa luonne on mitenkään tärkeää? Luonteesta tulee tärkeää vasta kun etsitään parisuhteita. Eihän sitä luonnetta edes ehdi mitenkään tuntemaan jos vähän nautiskelleena jossain yöelämässä tavataan ja päädytään sänkyyn. Kyllä itse ainakin valkkaan ihan vaan raa'an seksuaalisen vetovoiman perusteella yhden illan kumppanit (ja siihen vaikuttaa paljon ulkonäkö), eikä haittaa yhtään onko ihan kusi_pää luonne - kunhan vaikuttaa siltä että sängyssä hoitaa hommansa.

No kyllä tuossa seksuaalisessa vetovoimassa myös luonne on tärkeää. Eikä komea ulkonäkö todellakaan tarkoita sitä, että osaisi sängyssä hoitaa hommansa!

Vierailija
9/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taatusti ole kaikki naiset väittäneet että pelkällä luonteella pääsee yhdeksi illaksi punkkaan. Tottakai ulkonäöllä on väliä kuten miehillekin.

Vierailija
10/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle merkkaa myös se luonne.  Kyllä halut katoaa nopeasti jos mies on täysi urpo, oli kuinka hyvännäköinen tahansa.

Vierailija
11/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä todellinen syy onkin se, että en muista kiinnittää huomiota naisiin, kun keskityn ihailemaan kaverini linjakasta vartaloa... Mene ja tiedä, mutta kyllä tässä ehdottomasti vika on naisissa.

Ap

:'-D

Vierailija
12/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla riitti kun leikki olevansa ulkomaalainen ja puhu englantia baarissa, aina oli saanti taattua ja ämmät pyöri ympärillä,  vaikka olenkin lyhyt ja ruma.

(ja osasin enkkua riittävän hyvin kun asuin siellä koko lapsuuden ja ala-asteen. )

Vierailija
13/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä tsekkaan, millainen luonne/tyyppi on. Ei kiinnosta joutua minkään sekopään hakkaamaksi tai uusimman uutisen silpomisuhriksi. Katson myös hygieniatasoa. Niin humalassa en koskaan ole.

Vierailija
14/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi edes olettaa, että luonteella on mitään tekemistä yhden yön juttujen kanssa. Ainoastaan se vetovoima, eli ulkonäkö merkitsee. Jossain parin promillen kännissä mitään luonneasioita analysoida.

Vierailija
15/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sama joka kitisi siitä uutisesta missä jännäri tuli isäksi? Näen sieluni silmin miehen joka ei vaan millään halua mennä viikonloppu vierailulle noihin viereisiin maihin. Kädet täristen iskee foorumille taso totuuksia, koska ei halua vielä luovuttaa. Säkin saisit, muttet halua ;)

Vierailija
16/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä huoli ap, kyllä säkin saat.

Vierailija
17/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle merkkaa myös se luonne.  Kyllä halut katoaa nopeasti jos mies on täysi urpo, oli kuinka hyvännäköinen tahansa.

Kyllä sitä täyttä urpoakin sen muutaman minuutin kestää.

Vierailija
18/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani, opi jo että naiset puhuvat yhtä ja toimivat toista. Tässä tapauksessa musta on todellakin valkoista, ja totuus 180 astetta eri. Näin menetellen tulet naisten juttujen kanssa toimeen.

Vierailija
19/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi edes olettaa, että luonteella on mitään tekemistä yhden yön juttujen kanssa. Ainoastaan se vetovoima, eli ulkonäkö merkitsee. Jossain parin promillen kännissä mitään luonneasioita analysoida.

No vaikka siten, että vetovoima ei synny pelkästään ulkonäöstä. Jos harrastaa yhdenillanjuttuja, niin jotenkin on päästävä pisteestä a (baari tai joku muu vastaava paikka, jossa tuttavuus tehdään) pisteeseen b (seksin harrastaminen). Se käy harvoin niin, että kahden ihmisen katseet kohtaavat ja lähdetään siitä harrastamaan seksiä. Yleensä siinä on välissä jonkinlainen hetki, jonka aikana vaihdetaan sanoja.

Vierailija
20/33 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä täyttä urpoakin sen muutaman minuutin kestää.

Kuulostaa tyydyttävältä. Miksi lähteä ollenkaan koko hommaan, jos sen tarkoituksena on kestää jotain sietämätöntä tyyppiä muutama minuutti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän