Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkkä ajatuskin kierukasta etoo!

Vierailija
03.12.2019 |

En ottaisi kohtuuni. Syy on, että kun sitä katsoo, niin ymmärtää, miten terävän muotoinen se on. Se repii koko ajan kohdun limakalvoa ohuemmaksi ja sen lanka roikkuu emättimen sisällä. Lankaa pitkin pääsee bakteereja kohtuun. Niin ja kierukka voi repiä kiinnittyneet alkiot irti eli voi tulla alkuraskauden abortteja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Älä ota kierukkaa. 2. Jos on raskaustoive, silloin kannattaa todennäköisesti olla ilman kierukkaa.

Vierailija
2/14 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia ajatuksia sulla. Saathan sä toki olla ottamatta, mutta nuo sun perustelut eivät ole millään muotoa totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kerroit. Minä toki olisin pärjännyt ilmankin sitä tietoa, että et halua kierukkaa.

Vierailija
4/14 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ottaisi. Hormonikierukasta jatkuvasti ylimääräistä hormonia elimistöön. Kuparikierukka pitää yllä jatkuvaa pientä tulehdusta. Ei kiitos. Mutta ottakoon ne jotka haluaa, eipä se mulle kuulu. 

Vierailija
5/14 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehet miten eri ehkäisymenetelmät toimivat?

Vierailija
6/14 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Mun mies tietää miten kondomi toimii ja pitää sitä ainoana, mihin voi kunnolla luottaa. Eli luottaa siihen, että sen varmuus on lähinnä itsestä kiinni. Hyvin on toiminut jo vuosikymmeniä. 

Vierailija
7/14 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka aiheutti näppylöitä. Siis iholle, ei henkisiä. Otatin sen sitten pois. Lienee hyvin harvinainen sivuvaikutus, kuparia sisältävä monivitamiinihivenainevalmiste teetti minulla samat oireet. Mutta siis vapaaehtoistahan noiden käyttö on.

Vierailija
8/14 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka on yllättävän pieni ja kevyt, ei mitenkään terävä. Ei tunnu mitenkään. Loppui migreeni minulta kun sen laitatin. Älä tuomitse koko laitetta jos et sitä itsellesi halua.

Vierailija
9/14 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset miehet tietää, joille asia on ajankohtainen, ja jotka ylipäänsä haluavat tietää asioista. Jotain junttipenoja ei varmaan vähempää voisi kiinnostaa.

Vierailija
10/14 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli toistuvia silmätulehduksia kierukasta keltahormonin aiheuttamana. Niin hirveitä olivat (välillä koko silmä paketissa), että kiitos ei enää!

Vierailija
11/14 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ottaisi. Hormonikierukasta jatkuvasti ylimääräistä hormonia elimistöön. Kuparikierukka pitää yllä jatkuvaa pientä tulehdusta. Ei kiitos. Mutta ottakoon ne jotka haluaa, eipä se mulle kuulu. 

Kyllä se hormonikierukkakin pitää yllä jatkuvaa tulehdustilaa. Se ei vain ole hormonikierukan ensisijainen ehkäisymekanismi.

Vierailija
12/14 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hormonikierukkakin pitää yllä jatkuvaa tulehdustilaa. Se ei vain ole hormonikierukan ensisijainen ehkäisymekanismi.

No ilmankos oli silmätulehduksia ja iho-oireita.

Vierailija
13/14 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ja kierukkaa käyttävä nainen etoo- nuorena hyvin kiihkiäsä nainnissa auton takapenkillä viellä nussittiin niin kuopanpohjaan kun osu niin minulla tökkäs siihen kierokan koukkuun kalu! Saakeli kun meni vuosia ennenkun taas uskalsi se oli kuin ois hauki purassut ja tuli atavistinen kauhu.

Vierailija
14/14 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mekanismilla keltarauhashormoni aiheuttaa silmätulehduksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme