Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen illalla tuli postissa kasa laskuja, joiden eräpäivä mennyt aikaa sitten

Vierailija
03.12.2019 |

Meille jaettiin ekan kerran viikkoihin kirjeitä eilen illalla. Tuli iso kasa laskuja, joissa kaikissa eräpäivä mennyt aikaa sitten. Esim. yhdessä erä oli 18.11. Siinä on vielä eri pankki kuin minulla, joten kun maksan tänään niin rahat siirtyy torstaina. Pitääkö minun nyt soittaa kaikkiin noihin paikkoihin, että en ole saanut laskuanne postilakon takia joten en ole voinut maksaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat vaan pois. Moni yritys ei lähetä karhukirjeitä heti, koska on ollut lakko.

Vierailija
2/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et soita vaan maksat nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen muutat laskut sähköisiksi mobiipankissa.

Vierailija
5/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, ja maksankin tänään, mutta ajattele jos olisin nyt vaikka viikon lomamatkalla ja palaisin ensi maanantaina, niin eräspäivästä olisi ehtinyt kulua silloin jo kolme tai neljä viikkoa. Ap

Vierailija
6/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen muutat laskut sähköisiksi mobiipankissa.

Minulla on moni lasku e-laskuna, mutta esim. nämä laskut on erilaisten pienten järjestölehtien laskuja ja sellaisia, joita ei saa e-laskuksi tai yksittäisiä laskuja tilaamistani tavaroista ja niiden myyjät ei tarjonnut mitään e-laskua (joo osan olisin voinut maksaa heti ostohetkellä nettipankissa, mutta sattumoisin klikkasin lasku kotiin kun silloin ei vielä ollut tietoa että postilakko alkaa). Ap

Vierailija
7/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei yritys ainakaan ole lähettämässä karhuja viivästyneistä laskuista vielä viikkoihin. Ymmärretään se lakon vaikutus siellä laskuttajienkin päässä.

Vierailija
8/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, ja maksankin tänään, mutta ajattele jos olisin nyt vaikka viikon lomamatkalla ja palaisin ensi maanantaina, niin eräspäivästä olisi ehtinyt kulua silloin jo kolme tai neljä viikkoa. Ap

Mutta ajattele sinä vaikka niin, että etpä ollut lomamatkalla. Ja jos joku toinen oli, niin anna heidän selvitellä laskunsa itse. Selvittele sinä vain nyt ne omasi.

Vierailija
9/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Lakko alkoi 11.11. ja kaikissa sulla meni eräpäivä aikoja sitten. Just! Kuinka iso kasa näitä oli?

Vierailija
10/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon näissä avauksessa aina ihmetellyt, että mitä ihme laskuja ihmisille tulee kun tuntuu tulevan aina yllätyksenä ja kauhee kasa.

Itse ainakin tiedän tasan tarkkaan mitä laskuja tulee ja koska. Tämän vuoksi osaan ennakoida ja olla yhteydessä laskuttajaan jos ei laskua ala kuulumaan. Tosin pääsääntöisesti minulla kaikki laskut tulevat e-laskuina joten tulevat perille lakoista huolimatta.

Vierailija
11/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh! Lakko alkoi 11.11. ja kaikissa sulla meni eräpäivä aikoja sitten. Just! Kuinka iso kasa näitä oli?

Viisi laskua tuli eilen. Ap

Vierailija
12/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon näissä avauksessa aina ihmetellyt, että mitä ihme laskuja ihmisille tulee kun tuntuu tulevan aina yllätyksenä ja kauhee kasa.

Itse ainakin tiedän tasan tarkkaan mitä laskuja tulee ja koska. Tämän vuoksi osaan ennakoida ja olla yhteydessä laskuttajaan jos ei laskua ala kuulumaan. Tosin pääsääntöisesti minulla kaikki laskut tulevat e-laskuina joten tulevat perille lakoista huolimatta.

Minä en tiedä koska laskuja tulee. Puhelinlasku tulee kerran kuussa suoraan nettipankkiin, sen tiedän koska se tulee säännöllisesti. Mutta paljon tulee muitakin pikkulaskuja, joita en osaa ennakoida koska ne tulee. Erilaisia jäsenmaksuja ja muita. Sinänsä toki tiedän, että laskuja niistä tulee joskus, mutta en tiedä koska. Ap

Vierailija
13/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli nippu laskuja toissapäivänä mutta niissä on eräpäivä kaikissa joulukuun puolella. Vain läheisen firman tutustumispikkujoulumainos oli mennyt pahaksi kun pikkujoulut olisi olleet marraskuun lopulla, siellä ei ehkä ollut paljoa väkeä, harmittaa firman puolesta.

Vierailija
14/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Trollaa

Asun senioritalossa ja jopa me mummot käytämme nettipankkia.

Vierailija
15/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän ihan tarkalleen, koska mikäkin lasku tulee.

Osa laskuista tulee kerran kuussa, osa joka toinen kuukausi, osa kolmen kuun välein ja joku vaan kerran vuodessa.

Jos näitä on vaikea muistaa, voit tehdä itsellesi ihan listan, mikä tulee milloinkin.

Ne on helppo tarkistaa myös nettipankista, milloin olet viimeksi minkäkin maksanut.

Vierailija
16/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisi laskua tuli eilen. Ap

Iso kasa??

Vierailija
17/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolmen viikon aikana ehdi tulla laskuja joissa eräpäivä "aikoja sitten".

Vierailija
18/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai soitat jok'ikiselle. Hölmöä jos et ole vielä niin tehnyt.

Vierailija
19/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee välillä normaalitilanteessakin laskuja joiden erä on mennyt.

Vierailija
20/26 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse minnekään soitella. Maksat pois ja jos jostain nyt tulisi vielä karhukirja niin nakkaat roskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme