Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoittelu- ja anteeksipyyntöketju!

Vierailija
03.12.2019 |

Mitä menneisyydessäsi sanottua tai tehtyä olisi nykyaikana syytä pahoitella jälkikäteen?

Aloitan:

Pahoittelen lapsena toistelemaani lorua: "se joka toista haukkuu, sen napa paukuu ja lentää ******räkälaukkuun.

Pyydän kaikilta anteeksi, että pahimmassa teini-iässä h*orittelin suutuspäissäni siskoani.

Pyydän anteeksi myös teini-iän ja varhaisaikuisuuden huonoa miesmakuani ja sitä, että osa tapailemistani miehistä paljastui myöhemmin psykopaattisioiksi. Pahoittelen "sika" sanan käyttöä.

Pyydän anteeksi kirjoittamaani kommenttia eräästä puolueesta.

Pyydän anteeksi kaikilta niiltä vanhemmilta ja lapsilta, joita olen vahingossa kutsunut tytöiksi/pojiksi tai/ja kilteiksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi kaikista niistä provoista, joita suollan tänne päivittäin.

-palstatrolli

Vierailija
2/12 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi kymmennen vuotta sitten lentokoneella tehtyä ulkomaanmatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi itseltäni, että tein itseäni kohtaan väärin, tein vääriä valintoja, luotin vääriin ihmisiin. Pyydän itseltäni anteeksi sitä, etten asettanut itseäni omassa elämässäni tärkeälle sijalle, että laiminlöin tarpeitani, toiveitani, tavoitteitani. Haluan vielä pyytää anteeksi itseltäni sitä, etten osannut pyytää apua silloin kun olisin sitä tarvinnut.

Anteeksi!

Vierailija
4/12 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mahalaukkuun? Iskä sanoi aina, että Onni-klvonin tms.

Vierailija
5/12 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän poliisilta anteeksi ajamaani ylinopeutta, mm. eilen Tampereella moottoritiellä.

Vierailija
6/12 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että eilen jätin järkyttävän käryn työpaikan wc:hen ja lisäksi pas*araidat pönttöön, hyi minua! Olisin ne voinut harjata poiskin, hajulle en kuitenkaan olisi voinut mitään.

Vierailija
7/12 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi nykyiseltä mieheltäni jonka elämän olen pilannut koska estän onnen ensimmäisen  tyttöystävän kanssa.  Saat vapaasti lähteä kunhan hoidetaan lapset 50/50 periaatteella. 

Mieheni ja ex-tyttis ovat eronneet useita vuosia  ennen kuin mieheni kanssa 10 vuotta sitten tavattiin, mutta ilman minua olisi pyytänyt tyttöystävältä anteeksi (en tiedä mitä)  ja olisivat palanneet yhteen.

Tämän kertoi mieheni viikonloppuna kun avautui pikkujoulujensa jälkeisessä laskuhumalassa/krapulassa. En tiedä mitä mieltä entinen tyttöystävä on koska emme ole koskaan tavanneet tai hänestä edes koskaan puhuttu...  

Vierailija
8/12 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän anteeksi nykyiseltä mieheltäni jonka elämän olen pilannut koska estän onnen ensimmäisen  tyttöystävän kanssa.  Saat vapaasti lähteä kunhan hoidetaan lapset 50/50 periaatteella. 

Mieheni ja ex-tyttis ovat eronneet useita vuosia  ennen kuin mieheni kanssa 10 vuotta sitten tavattiin, mutta ilman minua olisi pyytänyt tyttöystävältä anteeksi (en tiedä mitä)  ja olisivat palanneet yhteen.

Tämän kertoi mieheni viikonloppuna kun avautui pikkujoulujensa jälkeisessä laskuhumalassa/krapulassa. En tiedä mitä mieltä entinen tyttöystävä on koska emme ole koskaan tavanneet tai hänestä edes koskaan puhuttu...  

Pyydä myös anteeksi sitä, että miehesi meni pikkujouluihin ja joi siellä jankkaus- ja säälinkerjäysviinaa. Tuo on aina vaimon syytä. Nih!

Vierailija
9/12 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teiniaikojen tyttöystävä edes tiedä että mies on palaamassa.  Pelkkää miehen kännivolinaa

Vierailija
10/12 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori että synnyin, anteeksi että olen olemassa.

Vierailija
11/12 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi mitä nöyrimmin maapallon tuhoutumista. Jouduin tähän  koska kankainen ostoskassini tuli liian täyteen ja jouduin ostamaan muovikassin..

Vierailija
12/12 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi kaikilta kauppiailta ja yksityisyrittäjiltä, jotka joutuvat sulkemaan ovensa törkyhienoissa kauppakeskuksissa ja -gallerioissa. Minulla ei ole tänä(kään) vuonna mahdollisuutta tehdä ostoksia teidän liikkeissänne/ yrityksissänne. Olen köyhä.