Vanhempi nainen
Miltä vanhempi nainen tuntuu? Ajattelen +65. Tuoksu, keho, iho, rinnat, suu, maku, halut, ym.. VS 20-30v.
Kommentit (9)
Kyllä se riippuu naisesta. Minulla on vakipanona 65 v. nainen, 162 cm, 49 kg. Rinnat yhä ok, toki maan vetovoima on jättänyt hieman jälkensä. Selluliittia ei missään. Tuoksuu raikkaalta suihkun ja deodorantin jälkeen. Ja maistuu hunajalta. Kireä sieltä, mistä pitääkin. Gynegologit sanovat, että kiristyvät koko ajan vanhetessaan. Liukkari auttaa kuivuusongelmissa, sitä saa marketeistakin. Kiinteä hyvin treenattu kroppa. Ja varsinainen villikissa sängyssä. Peittoaa kaksikymppiset mennen tullen. Osaa kaiken ja tietää, mitä haöuaa.
Niin, unohdin sanoa, että sheivaa alapäänsä, niin kun minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se riippuu naisesta. Minulla on vakipanona 65 v. nainen, 162 cm, 49 kg. Rinnat yhä ok, toki maan vetovoima on jättänyt hieman jälkensä. Selluliittia ei missään. Tuoksuu raikkaalta suihkun ja deodorantin jälkeen. Ja maistuu hunajalta. Kireä sieltä, mistä pitääkin. Gynegologit sanovat, että kiristyvät koko ajan vanhetessaan. Liukkari auttaa kuivuusongelmissa, sitä saa marketeistakin. Kiinteä hyvin treenattu kroppa. Ja varsinainen villikissa sängyssä. Peittoaa kaksikymppiset mennen tullen. Osaa kaiken ja tietää, mitä haöuaa.
Hmmm... hyvältä kuulostaa
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen itse olet?
En voi mitään sille, minä himoitsen vanhempia naisia +65v.
T. Mies45v.
Toivottavasti nämä kommentit eivät ole naisten kirjoittamia. Tulevaisuus vaikuttaa hyvältä tällä perusteella. :)
Onko +65v naisilla vielä himoja ja panetuksen tunnetta?
Nro 2 vastaa: Olen 55+ ja mies. Ehkä tuossa on vielä muisteluita viime tapaamisesta. Sillä elää pitkään hymy suupielessä. Vaikka olen vielä aktiivisti kilpaurheilua harrastava, kaksi kierrosta illassa vei "mehut" pois minustakin.
Ja kasille vastaan: Varmaan on, sillä hän pukeutuu stay-uppeihin, korkkareihin ja stringeihin. Ja tekee kaikkensa muutenkin, jotta minä tulisin uudelleen. Ilmeisesti tuon ikäisillä alkaa ns. kunnon miehet loppumaan. 65 + miehet ovat tarkoin vartioituja ukkomiehiä tai kokemattomia peräkamarin poikia. Sisäsiistin, holittoman, vapaan miehen löytyminen on varmaan onnenkauppaa yli 65-vuotiailla naisilla.
Jalkovälissä taatusti paljon karvaa ja tuoksu voimakkaampi. Rinnat roikkuu ja paljon löysää ihoa.
Tuli nuorempana tuupattua useita tuolla ruotsinlaivoilla kuin känniset naiset tuputtivat itseään.
M32.