Pyöriikö naisilla paljon muuta mielessä kuin ruoka?
Kommentit (49)
Tietysti pyörii muutakin. Ruoka on kuitenkin yksi suurimpia intohimojani, joten kyllä sekin aika paljon mielessä pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen oikeastaan kaikkea muuta kuin ruokaa. Mutta mä olenkin hoikka.
Sama täällä, ruoka pyörii mielessä vain ruokakaupassa ja silloin kun laitan ruokaa.
Millaisia kuvitelmia miehillä oikein on :=o
Mm. treeni, kissat, kirjat, musiikki, koripallo, viinit, hiihto, sisutus, lepo, perhe, ystävät, matkat, seksi, työt, kalastus, mökkeily...
Tällä hetkellä ei todellakaan pyöri paljon muuta mielessä!
Tähän on syynä se, että viikonlopuksi tulossa vieraita ja jos ei minulla pyörisi nyt ruoka mielessä niin nälässä oltaisiin koko porukka, miehellä ei voisi vähempää kiinnostaa, hokee vaan, että eihän sitä nyt ihmeitä tarvitse laittaa kuhan jotakin?!? Suunnittelisi sitten sen "jotakin" ihan itse.
Jospa tässä olisi yksi syy siihen, että naisilla on pakko pyöriä ruoka mielessä, että laspset ei kuolisi nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kysellyt tätä samaa aikaisemminkin. Taitaa olla vissiin henk.koht asia sinulle. No vastaan samoin kuin viimeeksikin.....Eipä juuri muu heilu mielessä kun Ruoka ja Seksi, ja noista kahdesta enemmän Seksi. T. Nainen 55v
Asia tuli taas kerran mieleen kun töissä naisporukkä värkkäsi jääkaapin ympärillä jokellellen iloisesti
ap
Ei ristus! Kuka 51 vuotias mies käyttää sanaa "jokellellen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kysellyt tätä samaa aikaisemminkin. Taitaa olla vissiin henk.koht asia sinulle. No vastaan samoin kuin viimeeksikin.....Eipä juuri muu heilu mielessä kun Ruoka ja Seksi, ja noista kahdesta enemmän Seksi. T. Nainen 55v
Asia tuli taas kerran mieleen kun töissä naisporukkä värkkäsi jääkaapin ympärillä jokellellen iloisesti
ap
Jospa sillä on taas vauvakuume. :D
Seksihan se on aina mielessa, mutta syodaan nyt ensin.
Itselläni ei pyöri, mutta välillä tulee kyllä sama asia mieleen ihan tämän palstan avauksien pohjalta.
Jokin kiinnostava siellä älypuhelimessa kaiken aikaa kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, ei koskaan. Kun siivoan, mietin ruokaa. Koko työpäivän mietin ruokaa. Elokuviin on hankala keskittyä koska mietin ruokaa. Vaatekaupassa, sängyssä, uimahallissa, teatterissa, koko ajan ruoka mielessä.
Voi ristus näitä kysymyksiä taas. Ilmeisesti M51 ei mieti muuta kuin sitä, mitä naiset miettivät. Kokemusta naisista kun ei ole.
Naisen päänsisällöstä ei voi kukaan tietää kun tuntuu että nainen itsekään ei ole aina kärryillä päänsisällöstään.
Ap
Juuri nyt ei. Pidän kokkaamisesta, olen paastonnut viimeiset 48 tuntia ja puoli yhden jälkeen saan taas syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jospa sillä on taas vauvakuume. :D
Juu on ja kohdekin on jo valittu.😁
Ap
Loppuvuodesta ei yleensä ehdi ajatella muuta kuin ruokaa. Ennen vuodenvaihdetta on vielä järjestettävänä neljät sukupäivälliset kaikkien osallistujen erilaiset allergiat ja muut erikoisruokavaliot huomioonottaen. Vuodenvaihteen jälkeen en ajattele ruokaa ennenkuin pääsiäisen alla, kun alkaa sukupäivällisrumba uudelleen.
Ja mitähän pahaa on ruuan ajattelemisessa?
Ei ne ajatukset lihota.
Ei mulla ainakaan. Ruoka ja alkoholi on ne jolla tätä kestää.
Pääasiassa mielessä pyörii kyllä työasioiden ulkopuolella World of Warcraft. Se ongelma on oikeastaan ennemmin niin päin, että sitä ruokaa ei viitsi ajatella, mutta koska syödä kuitenkin pitää niin sitten syö vähän mitä sattuu.
N31
En mieti koskaan ruokaa, inhoan ruoanlaittoa ja syön vain siksi, että pysyn hengissä. N38.