Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joko olette aloittaneet ensi joulun valmistelut? meill' leivotaan jo taytta paata ja katsellaan kuvastoista lahjavinkkeja! ihanaa!

Vierailija
05.06.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostan paljon joululahjoja heinäkuussa alkavasta alesta, ihan siis alen loppupäivinä, jolloin kaikkea saa TOSI halvalla. Eipä tarvi menettää rahoja eikä hermoja sitten viikkoa ennen joulua!

Vierailija
2/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä nukkuu sammuneena kuusen alla ja lapset leikkii lumisotaa pian pakastamillaan lumipalloilla, vaikka minä ehdotin lumilyhdyn tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me valmistellan jo v:n 2007 joulua.

Vierailija
4/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipomotuotteiden säilyvyys ei ole puolta vuotta edes pakastimessa.

Rasva eltaantuu ja sitähän leivonnaisissa on.

Yöks yöks ja hauskaa roiskuvan ravan (lue ripuli) joulua 2006

Vierailija
5/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole leipomukset tosiaan entisiä joulun aikaan tai sit ne saa tehdä moneen kertaan ennen joulua. Mä oon kyl jouluihminen henkeen ja vereen, mutta en halua alkaa intoilla ennen aikojaan, johan siinä tunnelma latistuis.

Vierailija
6/8 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on minustakin joulu vuoden kohokohta, mutta en nyt sentään ihan vielä. Haluaisin nyt edes yrittää nauttia ensin tän kesän. Tosin minulla on vasta yksi lapsi alle puolivuotias; eihän sitä tiedä minkälainen " jouluhörhö" minustakin tulee...;)

Vierailija
7/8 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin miettiä joitakin lahjoja valmiiksi. Varsinainen intoilu jää lokakuulle . On mulla kyllä muutama lahja nyt jo ostettuna, joulunjälkeisistä alennusmyynneistä.

Vierailija
8/8 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjoja olen myös miettinyt ja menossa ostamaan.

seuraaviin alennusmyynteihin juhannuksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi