Lue keskustelun säännöt.
himoja ruokiin/tms?
05.06.2006 |
koskakohan tämä loppuu.. lopetin sokerin syönnin muutama kk sitten, ja ekat viikot söin rusina-pähkinä-sekoitusta joka ilta, nyt olen syönyt popcornia grillimausteella joka helevatan ilta, kun tekee niin mieli.
makeanhimoa yritän torjua syömällä purkkaa niin, että vaihdan aina uudet tilalle heti kun maku hiipuu ja sokerittomilla fisherman´s friendeillä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla