Entä jos Linnan juhlat olisi kuten Wienin tanssiaiset, pääsylipun voisi ostaa jos rahaa riittää?
Luin vanhaa artikkelia:
https://www.ts.fi/lukemisto/1074025040/Kuka+tahansa+paasee+toviksi+tans…
"siinä kun Suomessa Linnan juhliin mennään, jos kutsu käy, Itävallassa unelma on kaikkien ulottuvilla - jos lompakossa vaan on riittävästi euroja pääsylipun ostoon."
Mitä tykkäisit otsikon ideasta? :)
Kommentit (8)
Niin, kyllähän Itävalta on ihan toisella tavalla luokkayhteiskunta kuin Suomi. Minusta on hyvä, että kutsut tulee ansioista eikä rahalla. Siinä kiteytyy hienosti jotain Suomen tasa-arvoisuudesta.
No sehän olis justihin. Olis vaan tuttuja juhulimas! Hyvä hyvä!
Eipä ne olisi enää samat bileet.
Kyllähän noita tanssiaisia yms. on pitkin poikin vuotta. Kaikkea ei vaan televisioida.
Pressan juhlat on just hyvät näin.
AIVAN MAHTAVA IDEA, NEROKAS, LAITETAAN SINNE VETERANIT JA OIKEASTI ANSIOITUNEET KUTEN HENGENPELASTUS MITALIN SAANEITA IHAN NORMAALISTI ILMAISESTI MYÖS PRESIDENTTIJA MUUT MAKSAA ITSE LIPUT,POLIITIKOT MILJÖNÄÄRIT,JULKKIKSET MUN MIELESTÄ TÄÄ OLIS OIKEESTI TOSI HYVÄ IDEA TULIS POTKUA JA SÄPINÄÄ TÄHÄN PERINTEESEEN.
SAMALLA SAIS MUUTAMA UUSI IHMINEN TSEKATA LINNANJUHLAT
Suuri osa niistä joilla olisi rahaa ostaa lippu linnan juhliin, on jo sinne kutsuttu
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa niistä joilla olisi rahaa ostaa lippu linnan juhliin, on jo sinne kutsuttu
Pikemminkin aika pieni osa, ainakin jos lippujen hinnat olisi lähelläkään Wienin oopperatanssiaisia.
MAHTAVAA kirjoitti:
AIVAN MAHTAVA IDEA, NEROKAS, LAITETAAN SINNE VETERANIT JA OIKEASTI ANSIOITUNEET KUTEN HENGENPELASTUS MITALIN SAANEITA IHAN NORMAALISTI ILMAISESTI MYÖS PRESIDENTTIJA MUUT MAKSAA ITSE LIPUT,POLIITIKOT MILJÖNÄÄRIT,JULKKIKSET MUN MIELESTÄ TÄÄ OLIS OIKEESTI TOSI HYVÄ IDEA TULIS POTKUA JA SÄPINÄÄ TÄHÄN PERINTEESEEN.
SAMALLA SAIS MUUTAMA UUSI IHMINEN TSEKATA LINNANJUHLAT
älä huuda
Ne olisi puhtaat kokkaribileet. Ei duunareita ensimmäistäkään.