Ostin tuoksullista huuhteluainetta pitkästä aikaa
Kun ajattelin että joskus voisi olla mukava laittaa jotain kevyttä tuoksia vaikka lakanoihin. No, laitoin noin vajaan ruokalusikallisen verran tuoksuttoman pesunesteen sekaan, en siis edes sinne huuhteluainelokeroon, ja ei näissä tuoksulakanoissa kyllä pystynyt nukkumaan. Piti vaihtaa pois kun se tuoksu oli ihan liian vahva. Ihmettelen miten huuhteluainetta pystyy käyttämään niin että se sekoittuu viimeiseen huuhteluveteen ja se siis jää siihen kankaaseen, ja vielä niillä annostuksilla mitä suositellaan.
Kommentit (13)
Sä sitten oikein päätit repäistä pitkästä aikaa ja heittäytyä varsin villiksi!
Ostit tuoksullista huuhteluainetta.
Vierailija kirjoitti:
En itse ole pystynyt käyttämään tuoksullisia pesuaineita enää vuosiin. Onneks on tuoksuttomiakin.
No joo, aloin miettimään milloin viimeksi olen tuoksullisia aineita käyttäänyt. Joskus pari vuotta sitten ostin kokeiluun tämän https://www.ruohonjuuri.fi/koti-hyva-olo/ekopesuaineet-174/pyykinpesu/p… ja tykkäsin kyllä kovasti. Tuoksu oli raikas ja mieto. Hankala vaan kun pitäisi aina tilata. Huuhteluainetta, saatika tuoksullista sellaista, en ole käyttänyt yli 10 vuoteen, ja nyt kyllä taas muistan että miksi en :D
Vierailija kirjoitti:
Sä sitten oikein päätit repäistä pitkästä aikaa ja heittäytyä varsin villiksi!
Ostit tuoksullista huuhteluainetta.
Joo. Se oli virhe!
Mä laitan märkään kangaspalaseen muutaman tipan eteeristä öljyä ja laitan sen kuivausrumpuun kuivattavan pyykin kanssa. Tulee hyvä mieto tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan märkään kangaspalaseen muutaman tipan eteeristä öljyä ja laitan sen kuivausrumpuun kuivattavan pyykin kanssa. Tulee hyvä mieto tuoksu.
Niin no, noin voi tehdä jos on kuivausrumpu...mutku ei ole.
Mitä huuhteluainetta oikein ostit jos noin haisee?
Pyykkietikka on hyvä. Sitä voi myös tehdä itse.
Minäkin ostin. Softlan Ultra Paradise Sensations, aivan ihana tuoksu, jäin ihan koukkuun. Ihana nukkua lakanoissa jotka tuoksuu hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ollut softlan, en muista tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Pyykkietikka on hyvä. Sitä voi myös tehdä itse.
On tosiaan helppo tehdä itse eikä maksa paljon.
Mä en jaksaisi tuhrata näiden itsetehtyjen etikoiden tai muiden kanssa. Jo ajatus etikasta pesuaineena tuntuu aika etovalta.
Kaupan hyllyssä on kymmenittäin hyviä pesuaineita. Ja kaiken lisäksi tuoksuvat hyvältä.
Onneksi on nykyaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ollut softlan, en muista tuoksua.
Kerran erehdyin tuota Softlania ostamaan, aivan järkyttävän voimakas tuoksu! Jopa työkaverit huomautteli uudesta huuhteluaineesta, haisi metrien päähän, ei kiva..
En itse ole pystynyt käyttämään tuoksullisia pesuaineita enää vuosiin. Onneks on tuoksuttomiakin.