Millaisia ajatuksia herättää, että Suomessa on huomenna pääministerinä v. 1985 syntynyt nuori nainen?
Sanna Marinista on tulossa Suomen pääministeri Rinteen tilalle, nimitys tullee huomenna.
Kommentit (29)
Homma meneen näin: rinne eroaa, haavisto vähän myöhemmin. Ministerineuvottelut kariutuvat ja ennenaikaiset vaalit järjestetään ennen kuin persujen kannatus kohoaa yli neljänkymmenen prosentin. Syöksykierteessä vajoavan suomen puikkoihin tartutaan vankalla kädellä ja ehkäistään täystuho.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt valitaan niin annetaan yrittää ensin ja arvostellaan vasta sitten. Sopiiko näin?
M.48
Ne on oppisopimus- ja vastaavia paikkoja joihin mennään vähän yrittämään ja kokeilemaan ja katsomaan sujuuko. Sä et taida työelämässä ollakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt valitaan niin annetaan yrittää ensin ja arvostellaan vasta sitten. Sopiiko näin?
M.48
Ei sovi. Vastuutonta laittaa tuollaiseen tehtävään henkilö, jolla ei ole juuri mitään kokemusta. Tämä ei ole näytön paikka, vaan nyt pitää olla varmaa, että homma onnistuu.
Ei kenestäkään voi olla etukäteen varma. Tuo on jo ajatuksena älytön.
M.48
Liian nuori. Hallitukseen tarvitaan kokemusta ja ikää.
Vierailija kirjoitti:
Omituista, kun Esko Aho valittiin 36-vuotiaana Suomen pääministeriksi tai kun Barack Obama oli 47, kun hänestä tuli Yhdysvaltain presidentti, niin heistä uutisoitiin nuorena pääministerinä/presidenttinä.
Nyt sitten 34-vuotias ei olisikaan nuori.
t. ap
No onhan 34-vuotias nyt nuori, ainakin pääministeriksi. Menee demografisestikin usein ryhmään "nuoret aikuiset".
36 v on keski-ikä. Silloin ukotkin pääsee pelaamaan huru-ukkoihin.
Tohtori Halla-aho on ainoa toivomme.
Ihanaa elää tänä aikana ja nähdä tämän tapahtuvan :) :) <3 <3. Ukkelit jo hiiteen sieltä urputtamasta.
Itse olen vielä nuori, mutta olen ihmetellyt, miksi kokemuksella ei ole mitään arvoa työelämässä eikä näemmä politiikassakaan.