Varokaa Klarnaa
Klarna vaatii mahdottomia todisteluja jo maksetuista maksuista ja keksii tekosyitä miksi lähetetyt todisteet eivät kelpaa. Jos ei muuta niin asiakaspalvelija on valitettavasti sokea eikä näin ollen nää toimitettua kuittia.
On ollut tähän asti ihan ok ja kätevä ostaa laskulla nollakorolla kun saa tuotteen ennen maksua, mutta nyt loppui!
Vaikuttaa huijarifirmalta!
Kommentit (22)
Höpö höpö. Lukuisia kertoja klarnaa käyttänyt ja käytän jatkossakin, kaikki sujunut aina hienosti.
Minulla pelkkiä hyviä kokemuksia Klarnasta monen vuoden ajalta. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa kun on itse noudattanut ohjeita ja eräpäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Kuitti on aika hyvä todiste maksamisesta.
No kun ei kelpaa.
Koskaan ei ole ollut Klarnan kanssa mitään ongelmaa, kun olen ajoissa maksanut oikeilla tiedoilla. Pikkaisen tarkempi selvitys tapahtumien kulusta voisi ap olla paikallaan, ennen kuin vierivät kaiken yrityksen ja sen työntekijöiden syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla pelkkiä hyviä kokemuksia Klarnasta monen vuoden ajalta. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa kun on itse noudattanut ohjeita ja eräpäiviä.
Kunnes eräänä päivänä järjestelmä ei vaan tunnista maksua ja asiakaspalvelija ryhtyy sokeaksi. Onnea vaan sokealle luottamuksellesi. Eihän heillä kauppa kannata jos eivät saa perintäkuluista voittoa.
Se sinun itsesi valmistama kuitti ei heidän mielestään ole ihan yhtä hyvä kuin aito pankkikuitti.
Pankin kauttahan sille Klaarallekin maksetaan. Pankin kirjanpito todistaa vuorenvarmasti onko maksettu vai ei.
Ei mitään ongelmia ole ollut Klarnan kanssa. Tykkään siitä, kun Klarnalta tulee aina kiitos maksetusta laskusta!
Mitä ihmeitä te ostatte Klarnan luotoilla? Eikö kannattaisi odottaa että rahat on tienattu ennenkuin lähtee ostoksille?
Olisi kiva tietää mitä on hankittu ja miksi luotolla/ velaksi?
Vierailija kirjoitti:
Pankin kauttahan sille Klaarallekin maksetaan. Pankin kirjanpito todistaa vuorenvarmasti onko maksettu vai ei.
On toimitettu kuitti pankista. Ilmeisesti pitää olla kahden pankkitoimihenkilön allekirjoittama ennen kuin kelpaa jos sittenkään.
Klarnan kanssa on aina ollut jotain ongelmia. Laskut ovat saapuneet jopa kaksi viikkoa ennen tilattuja tavaroita ja jokainen tavara eri laskulla. Jokaisesta laskusta 5 euron maksumuistutus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeitä te ostatte Klarnan luotoilla? Eikö kannattaisi odottaa että rahat on tienattu ennenkuin lähtee ostoksille?
Olisi kiva tietää mitä on hankittu ja miksi luotolla/ velaksi?
Voit ostaa vaikka kirjan adlibrikseltä 15 euroa. Laskun kulut ovat 0 euroa, joten jos kirja onkin vaikka loppu tms. niin ei joudu turhaan palauttelemaan maksetun kirjan rahojatilille jos on tilatessa sen maksanut. Adlibris ei vaan sitten laskuta.
Toimi hyvin kunnes homma levisi käyttäjällä käsiin.
Tosin verkkomaksujen palautukset jotenki liian hitaita. Et se harmitti et maksan tuotteen ja en tykkää ja saan rahat 10päivän päästä takasin kun tavara ollut minulta poissa 9päivää.
Vierailija kirjoitti:
Se sinun itsesi valmistama kuitti ei heidän mielestään ole ihan yhtä hyvä kuin aito pankkikuitti.
Sinähän näyt tietävän paremmin kun tulee mieleen että kuitteja voi itse "valmistaa". Mitenkähän niitä mahdetaan valmistaa? Niissähän on numerosarjat todentamista varten.
Minä olen itse sössinyt muutaman kerran Klarnan kanssa. Noin vuosi sitten maksoin Klarnalle laskun, joka piti mennä muualle ja nyt ihan hiljattain olin maksanut yhden laskun ajoissa, mutta viitenumeron olin laittanut väärin. Kummallakin kerralla asiakaspalvelija chatissä oli todella ystävällinen ja auttavainen ja asiat hoituivat sukkelasti kohdilleen. Rahat palautettiin sieltä nopeasti ja väärällä viitenumerolla maksetun laskun asiakaspalvelija siirsi oikealle tilille. Jatkossakin käytän Klarnaa aina kun se on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän näyt tietävän paremmin kun tulee mieleen että kuitteja voi itse "valmistaa". Mitenkähän niitä mahdetaan valmistaa? Niissähän on numerosarjat todentamista varten.
Jos ap:llä olisi aito tosite maksusta, hänen ei todellakaan tarvitsisi kinastella kenenkään Klarnan toimihenkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toimitettu kuitti pankista. Ilmeisesti pitää olla kahden pankkitoimihenkilön allekirjoittama ennen kuin kelpaa jos sittenkään.
Höpö höpö
Ei mitään ongelmaa. Ongelma taitaa olla omassa tavassa
Ap tässä on huijari. Trolli ulkomailta?
Kuitti on aika hyvä todiste maksamisesta.