Eroaako g-pisteet eri naisilla toisistaan paljon?
Nyt täytyy ihan lähestyä naisia kysymyksellä: miten teidän g-pisteenne eroaa toisistaan ja onko niissä suuriakin eroja? Olen sikäli erikoinen 37-vuotias mies, että olen harrastanut aikuisiällä seksiä ensin ikävuodet 16-36 ex-vaimoni kanssa ja nyt sitten eron jälkeen kahden eri naisen kanssa. Teini-iän sekoiluista ei muistikuvia jäänyt. Tietysti sitä 20 vuoden aikana tottui exän vehkeisiin ja nyt on ollut sitten ihmettelemistä näissä kahdessa muussa. Erityisesti juuri tuo g-pisteen alue on ollut exällä ja näillä kahdella muulla täysin erilainen: siinä missä se exällä oli selvästi pienenä jopa aika kovanakin kumpumaisena alueena tuntuva kohta ei näillä kahdella toisella naisella tuo alue ole käytännössä lainkaan erottunut ympäristöstään. Exä oli myös squirttaavaa sorttia, kun taasen kaksi viimeisintä eivät ole olleet ja mietinkin, että tuossako on selitys tälle. Orgasmin kyllä ovat nämäkin saaneet, mutta klitoriksesta.
Ehkä vähän sekava sepustus, mutta jos nyt jollain on kokemusta aiheesta niin kiinnostavaa olisi kuulla, onko naisille isojakin eroja tuossa g-pisteessä :)
Kommentit (6)
Tuntuu olevan kovin erilaisia.
M.43
Siis päästitkö sä squirttaavan naisen käsistäsi? Oletko vajaaälyinen?
Mä en (valitettavasti) ole itseltäni kyllä ko. paikkaa vielä löytänyt. Siis tuossa kohti, missä kaikki kuvat näyttää sen olevan ei itselläni ole erityisen tuntoherkkää aluetta. Orgasmin saan kyllä klitoriksen kautta onneksi.
Mun vaimolla erottuu selvästi ja pullistuu ennen squirttausta entistäkin isommaksi. Täytyy sanoa, että olen erittäin onnellinen tästä!
Minä taas naisena olen onnellinen, etten squirttaa, ei haittaa yhtään. Onneksi on jokaiselle joku.
Riippuu varmaan naisen koosta, klitoriksen koko vaihtelee, samoin sen sijainti ja vaginan pituus ja leveys (senkin lisäksi, että se muuntautuu aika paljon kiihotustilan mukaan). Kaikilla kuitenkin yleensä se on. :D Itselläni on g-piste aika alhaalla... kai... ja olen melko pieni. Ehkä se on jotenkin "vinossa" koska ylöspäin käyrä penis ei osu siihen täydellisesti vaan minun täytyy kääntää lantiota ja kyyristyä vähän miestä päin, jotta saan orgasmin yhdynnässä. Toisaalta peniksen koko on myös aika oleellinen ja yhdellä eksälläni oli minulle sopivan suora, mutta todella iso, joten yhdynnät eivät tuntuneet parhailta ja oli kivuliaitakin. Onneksi suuseksillä hoitui orgasmit. Mutta niin, kyllä itselläni se sweet spot on aika alhaalla jo, ei se "rypäläinen" kohta etuseinämässä ylempänä vaan sen alapuolella. Kai se kovettuu ennen orgasmia lisää, mutten ole varma onko noin muuten kovempi, ei varmaan. Enkä ejakuloi.