Epäilen, että työkaveri on lievästi jotenkin kehitysvammainen
Kyseessä mies hän jotenkin hieman outo ruumiin rakenteeltaan. Hoikka tai tavallinen vartaloltaan mutta tavalla hänellä on silti lihavan ihmisen kasvot ja todella paksut ja piikikkäät hiukset. Kasvot ovat jotenkin pienet ja kasvon piirteet heikot ja epämiehekkäät. Hänestä on tosi vaikea sanoa että minkä ikäinen hän on. Ikää 35v (tiedän hänen iän).
On lyhyt noin minun pituiseni ja olen 168cm nainen.
Tällä miehellä on kapeat hartiat ja on muutenkin pienikokoinen.
Hänen äänensäkin on hieman outo siinä sellanen jännä poikamainen kaiku verrattuna muiden miesten ääniin.
Kuitenkin käytös vasta on omituista.. Hän horjahtelee aina välillä kävellessä ja hänen liikkeensä ovat lievästi kömpelöitä ja tönkköjä.
Hän puhuu myös aika monotonisella äänellä ja irvistelee oudosti puhuessa.
Hän on hajamielinen ja eikä oikein saa mistään pidettyä kiinni. Myöhästelee ja unohtelee asioita ja onnistuu käytöksellään hermostuttamaan ihmiset.
Tällä tyypillä on kuitenkin ajokortti ja on ihan oikeassa työsuhteessa. Silti minusta tuntuu että hän jotenkin lievästi "heikkoälyinen"..
Kommentit (23)
Kerrot tämän täällä syystä että...?
1 oli ap.. Olemme töissä myyjinä eli kaupassa. Jos sillä on jotain väliä.t.ap
Pidä huoli vaikka omista asioistasi?
Jeesus rakastaa myös työkaveriasi. ❤ Harva meistä on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Klinefelterin syndrooma?
Just just
Et taida olla oikein selvillä siitä, mitä kehitysvammaisuus tarkoittaa.
Jos ap:n kuvaama mies on kehitysvammainen, aika moni tavallisena pidetty nainen on kehitysvammainen.
Aika monella on miehekkäät piirteet, roteva ylävartalo ja naiseksi matala ääni. Kävelykin on tönkköä, luonne tylsä ja unohtelevat asioita.
Riittääkö tuo?
Niin, että mitä pitäis sanoa?
Voin antaa vertaistukea. Luulen, että työkaverini on maalainen. Puhuu outoa murretta. Haisee lehmän lannalta. Pää on pyöreä, silmät vihreän harmaat. Melko pienet huulet. Tukka on ruskea väriltään
Ahaa, taas tää sama, mutta nyt niinkuin jonkun ulkopuolisen kertomana. On sulla, Ap, pakkomielteet.
Onko työkaverisi mahdollisesti pääministeri?
Mun hullu veikkaus: erittäin pahat täysin hoitamattomat lapsuudentraumat. Kenties myös adhd, myös täysin hoitamaton ja diagnosoimaton. Veikkaan noin koska itse olin pitkään tuollainen mitä kuvailit, kunnes lopulta yli 30 vuotiaana mun traumat ja adhd saatiin kuntoon, ihmeen kaupalla.
Mutta on sussa ap paljon enemmän vikaa kuin sun työkaverissa.
Välttelee myös katsekontaktia ja on erittäin kiinnostunut vain tietyistä asioista (omista harrastuksistaan) ja on hyvin kömpelö sosiaalisesti vaikka puhuukin lähes kokoajan. T. Ap
Käytöksessä on piirteitä, jotka sopivat Autismin kirjoon.
Vierailija kirjoitti:
Välttelee myös katsekontaktia ja on erittäin kiinnostunut vain tietyistä asioista (omista harrastuksistaan) ja on hyvin kömpelö sosiaalisesti vaikka puhuukin lähes kokoajan. T. Ap
Kuulostaa tyypilliseltä neurologisesti poikkeavalta henkiöltä mm. Saattaisi saada adhd ja asperger diagnoosin. Kumpakaan näistä ei ole kehitysvanma tai liity mitenkään henkilön älykkyysosamäärän joka on taas kehitysvammaisella heikko..
No mitä väliä sillä on, jos työnsä pystyy hoitamaan.
Ei siis kokoajan horjahtele mutta kävely aina silloin tällöin takkuilee. En usko että on mikään päihdeongelmainen ei todellakaan vaikuta semmoiselta