Mitä mieltä naisesta joka tulee pikkujouluihin polvenylisaappaissa
Kommentit (65)
Musta tiukka haalari ilman hihoja, valkoiset lateksi saappaat yli puolen reiden. Jos jotain huumoria haluaa mukaan, niin ompelee pienet ledivalot saappaiden yläreunaan. Valkoiset saappaat oikein säihkyvät. Ei voi olla saamatta huomiota.
Kommenttiin, jossa sanottiin, että saappaat vaativat hoikat jalat -ei pidä paikkaansa. Minun jalkani ovat lihaksikkaan muodokkaat ja saappaat näyttävät hyvältä. Jopa kalastussaappaat mikroshortsien kanssa, joita käytin maalla viime kesänä ahkerasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsutana myös nimellä "sex me up boots".
Eipäs vaan joko fuck me-buutsit tai suihinottosaappaat. Omistan kahdet ja mäkin käytän noita nimiä.
Voisin helposti laittaa ne pikkujouluihin, johonkin häihin tai rippijuhliin en missään nimessä.
Minusta ne ovat hiton hyvän näköiset, eikä yhtään törkeät kun yhdistää oikein. Eli kauniiseen mekkoon, ei vesirajahametta tai tissitoppia(en kyllä moisia omistakaan).
Olen 38v, naimisissa ja omistan hoikat sääret. En ole tyrkyttämässä mitään eikä kiinnosta muiden mielipiteet.Et tyrkytä mitään mutta haluat silti näyttää tyrkyltä. Jännää.
Nainen pukee saappaat jalkaan= tyrkky? Just. Onneksi toiset meistä eivät tee omituisia päätelmiä kenkien tai muun vaatetuksen perusteella. Naurettavaa.
No kyllä tuosta voi päätellä, jos hän itse nimittää niitä fuck me ja suihinotto -saappaikseen. Muille ne ovat tavalliset kengät.
No jos ne on sitä hänelle: sellaiset ”voima”saappaat. Yhdistää tietynlaisen käyttäytymisen tiettyyn vaatteeseen.
Kyllä ne on naiset itse jotka arvostelevat toisia naisia pukeutumisesta, ulkonäöstä jne. Itse luotte itsellenne ja tytöille ne ulkonäköpaineet. Haukutaan tyrkyksi jos jalassa on jalkaa mahdollisimman paljon peittävät saappaat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs vaan joko fuck me-buutsit tai suihinottosaappaat. Omistan kahdet ja mäkin käytän noita nimiä.
Voisin helposti laittaa ne pikkujouluihin, johonkin häihin tai rippijuhliin en missään nimessä.
Minusta ne ovat hiton hyvän näköiset, eikä yhtään törkeät kun yhdistää oikein. Eli kauniiseen mekkoon, ei vesirajahametta tai tissitoppia(en kyllä moisia omistakaan).
Olen 38v, naimisissa ja omistan hoikat sääret. En ole tyrkyttämässä mitään eikä kiinnosta muiden mielipiteet.Ei kyllä ne on ihan polvenylisaappaat.
Jos välttämättä haluat kutsua omaa lookkiasi fuck me/suihinotto -saappaisiksi, niin etköhän se ole vain sinä tyrkyllä. Turha puhua muista, jotka eivät yhdistä niitä paneskeluun vaan pitävät kenkinä muiden joukossa.
Herranjestas sehän on vaan _nimitys_ kyseisille kengille. Mullakin on, kaveri ymmärsi heti mitä meinasin kun kerroin ostaneeni fuck me-bootsit. Samaa sarjaa kuin lorttonarupaita. Ei sen vaatteen lempinimi yhdistä ketään paneskeluun, voi luoja. Tämä palsta jaksaa kyllä aina yllättää vetämällä kaikessa mutkat suoriksi.
Järkkyjä horosaappaita.
Rumia. Kamalia. Kuvottavia.🤢
Pidän täytenä toopena sitä joka noin huvittaviin kenkiin pukeutuu. Hyi stana.😂
Ja mulla ei ole mitään kännipaneskelua vastaan, pidän siitä itsekin. Cullia olen aina saanut ilman prostituoidun kenkiä ja hamettakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 38v, naimisissa ja omistan hoikat sääret. En ole tyrkyttämässä mitään eikä kiinnosta muiden mielipiteet.Ei kyllä ne on ihan polvenylisaappaat.
Jos välttämättä haluat kutsua omaa lookkiasi fuck me/suihinotto -saappaisiksi, niin etköhän se ole vain sinä tyrkyllä. Turha puhua muista, jotka eivät yhdistä niitä paneskeluun vaan pitävät kenkinä muiden joukossa.
Herranjestas sehän on vaan _nimitys_ kyseisille kengille. Mullakin on, kaveri ymmärsi heti mitä meinasin kun kerroin ostaneeni fuck me-bootsit. Samaa sarjaa kuin lorttonarupaita. Ei sen vaatteen lempinimi yhdistä ketään paneskeluun, voi luoja. Tämä palsta jaksaa kyllä aina yllättää vetämällä kaikessa mutkat suoriksi.
Ovat kyllä suurelle yleisölle tuntemattomia nimityksiä polvenylisaappaille, jonka jopa miehenä tiedät. Mutta jatka provoamistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kyllä suurelle yleisölle tuntemattomia nimityksiä polvenylisaappaille, jonka jopa miehenä tiedät. Mutta jatka provoamistasi.
Mä en tiedä kuinka moni ihminen kuvittelet mun olevan, vastasin vain kerran ja nainen olen. Mutta jatka sinä kuvitelmiasi, senhän kaikkitietävänä akkana osaat :)
Ps. Monikin tuntee tuon nimityksen. Nyt jopa sinä.
Vierailija kirjoitti:
Järkkyjä horosaappaita.
Pidän täytenä toopena sitä joka noin huvittaviin kenkiin pukeutuu. Hyi stana.😂Ja mulla ei ole mitään kännipaneskelua vastaan, pidän siitä itsekin. Cullia olen aina saanut ilman prostituoidun kenkiä ja hamettakin.
Se on sun mielipiteesi. Minusta monet ylipolvensaappaat ovat kauniita. Kännipaneskelu taas ei kiinnosta, kyseisiä kenkiä osaan pitää ihan ilman "cullia"kin. Ja ajatella, käytän niitä kenkiä ihan selvinpäin! Ooh! 😂
Jaksaa ihmetyttää kuinka toisten pukeutuminen on aina joillekin naisille uhka. Hommatkaa itsetunto
En muodosta mielipidettä ihmisestä KENKIEN perusteella. Olette outoja. N50+
Eipä sellaisia kukaan täysjärkinen käytä. Tyrkyt nimenomaan.
Mieleeni tulee vain prostituutio, venäläiset ja drag-miehet.
Ajattelen että siinäpä villi ja elämäniloinen nainen, good for her. Sitten ajattelen varmaan buffettia, jos juhlissa sellainen on.
Ei mitään mieltä naisesta, mutta miettisin, että eikö ole hankala kävellä, jos saapas menee polven yli, kun polven taipuminen on kuitenkin kävelyn kannalta aika tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
En muodosta mielipidettä ihmisestä KENKIEN perusteella. Olette outoja. N50+
Kyllä minä ainakin muodostan.
Varsinkin jos pitää järkkyä korkkareita millä ei pysty edes normaalisti kävelemään, pidän sellaisia pitäviä vähän yksinkertaisina. Yrittävät miellyttää miehiä, eivätkä
pukeutua mukavasti. Kuka hullu haluaa tärvellä jalkansa ja kävellä kidutuskapineilla, en minä ainakaan. Kyllä latvalaho on jos vapaaehtoisesti sen tekee.
Ei voi mitään jos tyhmät sipsuttajat nyt loukkaantui.😱
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa ihmetyttää kuinka toisten pukeutuminen on aina joillekin naisille uhka. Hommatkaa itsetunto
kyllä tommonen pellepukeutuminen alentaa kaikkien naisten arvoa.
Ei miehetkin pukeudu noin naurettavia kenkiin tai esim hihattoman kolttuihin ja huulipunaa, kyllä se vaan syö heti arvovaltaa kun näyttää klovnilta. Kiitos tollasen olemuksen, kaikkia naisia pidetään taukkeina.
"Tuossa on nainen joka käyttää paljon energiaa sen pohtimiseen, mitä muut hänestä ajattelevat ja pitävätkö tyrkkynä."
Lisäksi, että ylipolvensaappaat on vähän kuin kirkkaanpunainen huulipuna. Niitä ei valita sen perusteella miltä ne oikeasti näyttävät, vaan sen perusteella että ihmiset ajattelevat niiden olevan seksikkäät, kun niistä on jotenkin tullut seksikkyyden symboli. Sillä erolla, että olen sentään nähnyt kirkkaanpunaisen huulipunan näyttävän joskus tyylikkäältäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkkyjä horosaappaita.
Pidän täytenä toopena sitä joka noin huvittaviin kenkiin pukeutuu. Hyi stana.😂Ja mulla ei ole mitään kännipaneskelua vastaan, pidän siitä itsekin. Cullia olen aina saanut ilman prostituoidun kenkiä ja hamettakin.
Se on sun mielipiteesi. Minusta monet ylipolvensaappaat ovat kauniita. Kännipaneskelu taas ei kiinnosta, kyseisiä kenkiä osaan pitää ihan ilman "cullia"kin. Ja ajatella, käytän niitä kenkiä ihan selvinpäin! Ooh! 😂
Etpä mikään penaalin terävin kynä ole jos ihmisten ilmoilla sen näköisenä liikut. Huhhuh.
Orgioihin ja seximessuille voisi horosaappaat vielä ymmärtää, ei arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 38v, naimisissa ja omistan hoikat sääret. En ole tyrkyttämässä mitään eikä kiinnosta muiden mielipiteet.Et tyrkytä mitään mutta haluat silti näyttää tyrkyltä. Jännää.
Nainen pukee saappaat jalkaan= tyrkky? Just. Onneksi toiset meistä eivät tee omituisia päätelmiä kenkien tai muun vaatetuksen perusteella. Naurettavaa.
No kyllä tuosta voi päätellä, jos hän itse nimittää niitä fuck me ja suihinotto -saappaikseen. Muille ne ovat tavalliset kengät.
Ei todellakaan ole mitkään "tavalliset kengät". 😂😂😂
Hyi olkoon.
Haluaa melaa.
Suora vastaus suoraan kysymykseen.