Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Munkka/Munkkivuori. Mikä pettymys! Harmittaa että muutin tänne.

Vierailija
02.12.2019 |

Ihan söpö alue ja ihan ok ulkoilualueet, paitsi että täällä ei ole kauppoja eikä tekemistäkään, Munkkivuoren ostarin vähäinen valikoina hämmästytti, S Marketissa ei ole puoliakaan siitä valikoimasta mikä on muissa S Marketeissa. Munkkivuoresta ei helposti pääse mihinkään, ei ole liikuntapaikkoja. Kamalan kaukana kaikesta, eniten harmittaa tämän paikan ruuhkaisuus ja paljon pikkuteitä. Hidasta on kävellä kun pitää kokoajan pysähtyä.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tali on kävelymatkan päässä.

Vierailija
2/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei pääse? Siinähän se on lähes kiinni Manskussa, kävele tien varteen tai ota 10-ratikka. Siitä taas pääset eteenpäin millä bussilla tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Ei ole tekemistä? Virikepuistoako sinne kaipaat? Ihan vieressä kulkee Huopalahdentie, jossa menee useitakin bussilinjoja.

Vierailija
4/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL.

Pitikö muuttaa skutsiin?

Vierailija
5/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkivuori.

Kun rahat eivät riittäneet kantakaupunkiin.

Vierailija
6/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tutustunut alueeseen ennen kuin muutit? Matka-ajat julkisilla jne? Liikuntapaikkoja on Talissa, mutta keskustaan menee pitkä aika Huopalahdentien ruuhkaisuuden takai. Munkkiniemi on rauhallinen asuinalue, jossa on arvostetut koulut. Se se hintoja nostaa. Ei mikään shoppailijan tai baareissakulkijan mekka, ei kukaan sinne niiden perässä muuta.

Vierailija
7/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ei pääse? Siinähän se on lähes kiinni Manskussa, kävele tien varteen tai ota 10-ratikka. Siitä taas pääset eteenpäin millä bussilla tahansa.

Et selvästi tiedä missä Munkkivuori on :,D

Vierailija
8/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tutustuvat asuinalueeseen ennen kuin muuttavat sinne...🙄

Vierailija
9/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen itsekin ihmetellyt ko. alueen suosiota koska siinä yhdistyy urbaanin alueen huonot puolet (kuten tuo että on huonosti ulkoilualueita, on ruuhkia jne) lähiöiden huonoihiin puoliin (eli ei kuitenkaan kävelymatkan päässä useimmista paikoista mihin haluaa mennä). Itse asun mieluummin joko oikeasti keskusta-alueella tai sitten kunnolla luonnonläheisessä lähiössä kuin tuollaisessa.

Vierailija
10/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun tässä vieressä Etelä-Haagassa ja rakastan tätä! On uimahalli, kirjasto, kaupat ja ravintolat plus puistot ja tietty kuntosali ja keilahalli ihan vieressä.

Sireltä Munkasta löytyy Alko ja eläinkauppa, matka on lyhyt.

Kympin spåralla hurauttaa ytimeen hetkessä. Sinäkin pääset helposti sieltä dösällä ihan mihin haluat. En ymmärrä.

Vierailija
11/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa arkena sitä että menee julkisilla monta tuntia päivässä. Munkkivuoresta menee ainoastaan 18 bussi. Hidas ja ruuhkainen, tulee huono olo kun se vatkaa ja vispaa koko ulvilantietä.

Edellisessä paikassa meni joka suuntaan vain 10min ja elämä oli paljon helpompaa. Nyt on kynnys suurempi lähteä liikkeelle.

Vierailija
12/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasi että talvella on liukasta eikä edes tiet hoideta. Tämä alue tuntuu aika laiminlyödyltä.

Vierailija
13/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästi tiedä missä Munkkivuori on :,D

Totta kai tiedän. Kuljen sinne kaverille jatkuvasti tolla kympillä, joka lähtee täältä toiselta päättäriltä melkein mun oven edestä. Muutama minsa kävelyä kaverin päässä ja olen perillä.

Vierailija
14/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asun tässä vieressä Etelä-Haagassa ja rakastan tätä! On uimahalli, kirjasto, kaupat ja ravintolat plus puistot ja tietty kuntosali ja keilahalli ihan vieressä.

Kympin spåralla hurauttaa ytimeen hetkessä. Sinäkin pääset helposti sieltä dösällä ihan mihin haluat. En ymmärrä.

Tämähän ei voi edes verrata Munkka seutuun!! Edelleenkin täällä ei mee kuin 18 bussi.

Vierailija
15/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että. Hommaa oma auto niin ei tarvi valittaa, ettei pääse minnekään!

T. 15 min Turun keskustasta

Vierailija
16/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen itsekin ihmetellyt ko. alueen suosiota koska siinä yhdistyy urbaanin alueen huonot puolet (kuten tuo että on huonosti ulkoilualueita, on ruuhkia jne) lähiöiden huonoihiin puoliin (eli ei kuitenkaan kävelymatkan päässä useimmista paikoista mihin haluaa mennä). Itse asun mieluummin joko oikeasti keskusta-alueella tai sitten kunnolla luonnonläheisessä lähiössä kuin tuollaisessa.

Tämä! Munkkivuori ja niemessä ei ole mitään hyviä puolia. Myös paljon melua vuoden ympäri. Ikkunat ovat vanhoja, alue on ikävä kun se on teiden keskellä.

Vierailija
17/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kympin spåralla? Sehän lähtee Pikku-Huopalahdesta. Melkoinen haikki Munkkivuoresta ennen kuin on linjan varressa ja keskustaan kestää puolituntia. Syrjässä on ja väärä asuinpaikka ihmiselle, joka ei viihdy syrjässä.

Vierailija
18/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän ei voi edes verrata Munkka seutuun!! Edelleenkin täällä ei mee kuin 18 bussi.

Voi kiesus kun on vaikeaa. Ota dösä sitä Lapinmäentietä pitkin ja kas, päädyt kympin päättärille ja pääset ratikalla.

Itse kyllä kävelen täältä E-Haagasta Munkan ostarille, kestää max. vartin. Jotenkin tuntuu ettei sulle kelpaa mikään. Kitise sitten siellä ankeudessasi.

Vierailija
19/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kympin spåralla? Sehän lähtee Pikku-Huopalahdesta. Melkoinen haikki Munkkivuoresta ennen kuin on linjan varressa ja keskustaan kestää puolituntia. Syrjässä on ja väärä asuinpaikka ihmiselle, joka ei viihdy syrjässä.

Höpö höpö. On se joo Pikku Huopalahden pysäkin nimellä, kaks metriä pysäkiltä oletkin jo Etelä-Haagassa. Huopalahden juna-asemalla sama juttu. Linjan vedot on vekkuleita, eikö?

Vierailija
20/62 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän mistä se lähtee, justhan sanoin käyttäväni sitä jatkuvasti. Ei siitä päättäriltä kävele Munkan puolelle kuin kymmenisen minsaa.

Siis mä olen aina ajatellut olevani laiska liikkuja, kun tosiaan toi kymppi lähtee melkein omalta ovelta ja käytän sitä matkalla kaikkialle. Mutta että ihmisiä haittaa muutaman askeleen ottaminen jostakin Munkkivuoresta? Sehän on ihan kulkuyhteyksien varrella.