Mitä ostatte lahjaksi yli 70 vuotiaalle?
Mulla lyö ihan tyhjää mutta kylpytakit, yöpaidat, reinot ja ainot saa tyystin unohtaa.
Kommentit (26)
Minun 78-vuotiaalla äidilläni on tarpeeksi villasukkia, mutta hän tykkää sudokuista ja suklaasta.
Meidän anoppi ei toivo jouluisin muuta kuin kukan! Ollaan sitten vuosittain ostettu puutarhalta kaunis asetelma. Niistä pitää oikeasti, eikä tule mitään turhaa krääsää ostettua..
Minun äiti 80-v toivoo kuulokkeet kun kuuntelee radiota kännykällä.
Ostan vanhemmilleni (75 ja 80 vuotta) ison nipun ristikkolehtiä. Isä täyttelee perinteiset sanaristikot, äiti sudokut, kryptot ja muut erikoisemmat ristikot.
Ihania käsi-ja jalkarasvoja, saippuaa yms. kuluvia tuotteita. Museokortti? Risteilylahjakortti?
Lahjakortti siihen kauppaan, jota hän käyttää. Korttien pitää olla kyllä tosi pieniä, jotta ne voi käyttää kerralla, 20 euroakin voi olla liikaa yhden kortin arvoksi, jos hän ei koskaan osta kerralla niin paljon. Paras olisi sellainen muovikortti, jossa summa alenee ja jääneen saldon näkee vaikka kassakuitista (näitä oli ainakin ennen S-ryhmällä, mutta toki täytyy tietää mitä kauppaa tai kauppoja saaja käyttää).
Uudet verhot tai sängynpeite, JOS hän pääsee itse valitsemaan!
Matto, mutta vain omavalintaisena ja sillä ehdolla, että jalka vielä nousee, nimittäin moni kompuroi ja joutuu ottamaan pois kaikki matot.
Museokortti, uimahallilippuja,lippuja teatteriin, oopperaan, balettiin, kehystettynkuva lapsista, kauppakassipalvelu,kotisiivous, parturi/kampaamikäynti ym ym
Jos anoppi haluaa kukan. Anna vain kukka. Muut lentää roskiin lähettyänne.
Erotiikkahierojalla käynnin annoin mummolleni viime vuonna. Kyllä toivoi jouluksi jo samanlaista lahjaa.
Kysy tulevalta perikunnalta, nehän sen lahjan kohta saavat.
Jättijelly. Toki voisi kohteliaisuudesta kysyä oikeata kokoa ensin.
Äidilleni ostan aina jouluna seuraavan vuoden kosmetiikkatuotteet. Meikit, hajuvedet, hiusten-kasvojen-vartalonhoitotuotteet. Rahaa palaa hänen kulutuksellaan ja merkki tietoisuudellaan tonneja mutta tykkään antaa lahjan mistä on oikeasti hänelle hyötyä ja iloa.
Joulutähden ostan 77v äidilleni. Ei halua muuta. Kokee lahjakortit stressaaviksi.
Ostin laadukkaan konjakkipullon. Ottaa sitä lääkkeeksi joka ilta yskänlääkemitalla.
Kiiltonahkasaappaat, ratsupiiska ja monia purkkeja liukuvoidetta.
Toivon jonkun seuraavista:
-perusvoidetta pumppupullossa
-joulukukka (esim.amaryllis)
-viinipullo
-lapsenlapsen kuvat kivoissa kehyksissä
Terv. 70- vuotias mumnu
villasukat sopii kaikille