Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta tulet äänestämään, jos nyt tulisi uudet vaalit?

Vierailija
02.12.2019 |

Hallitusfarssia seuranneena putkahti tuo kysymys mieleeni, ja jos rehellisiä ollaan niin itsellä ei ole harmainta aavistustakaan mitä puoluetta äänestäisin. Mikään puolue ei houkuttele, ja tuntuu että kaikki puolueet puhuvat vain p-a-s-k-a-a kilpaa.
Joten arvon av-mammat, kertokaa kantanne ja perustelut sille :)

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreitä. Ainoa missä edes vähän on yritystä paremmasta huomisesta.

Varmaan joo mutta kenelle? Ei ainakaan kantasuomalaiselle. Mietipä sitä jos olet kantasuomalainen.

Vierailija
62/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin yhdistelmä olisi, jos persut ja Kokoomus pääsisivät lyömään hynttyyt yhteen. Sitten alkaa kunnon leikkurit...

Minä luulen että tämä maa saattaa kuitenkin tarvita tämän, vaikka olen itse vihervassari, niin tämä persuvouhotus ei taida loppua, ennenkuin persut tosiaan on uudestaan Halla-Ahon johdolla hallituksessa ja selviää, etteivät he saa mitään muutosta aikaan maahanmuuttopoliitikkaan kuitenkaan. Kansa taitaa tarvita tämän herätyksen, vaikka sitten osuu omaan nilkkaankin ja pahasti. Rauhoittaisi tätä levotonta tilannetta, missä "veli tappaa veljeään" ja naapurit sotii keskenään ja eri mieltä olemisesta on tullut ISO asia.

tätä samaa olen ajatellut en ikinä haluais niitä valtaan mut tuntuis olevan ainoa keino saada ihmiset tajuamaan ettei persut pysty toteuttamaan niitä mitä lupaa ja etteivät he ole pienen ihmisen asialla

Mieti mitä vahinkoa ne ehtii saada aikaan. Sieltähän tulee ehdotuksia tyyliin avioliitossa tapahtuva raiskaus ei ole rikos.

joo tiedän kyllä ja hirvittää se mut en enää tiedä miten ihmiset sais tajuamaan ettei persut aja pienipalkkaisten ihmisten asiaa, tekis välillä lyödä noiden ihmiset päitä yhteen että herätkää!! 

Voisihan se siinä mielessä olla hyvä että Halla-aho paljastuisi keisariksi ilman vaatteita. Joutuisi ottamaan kantaa oikeasti eikä vain piikittelisi muita kuin koulupoika. Ei kai tuosta puolueesta mitään jää sen jälkeen kun Halla-aho siitä lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma menee eteen- eikä taaksepäin. Siksi konservatiivipuolueet on ihan mahdoton ajatuskin.

Luultavasti vasemmisto. Olen äänestänyt myös vihreitä, joten miksikäs ei. Pienpuolueissa olisi myös muutama ihan kiinnostava, mutta niiden kannatus on niin pientä etten halua haaskata ääntäni.

Vierailija
64/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tiedä. Tuntuu, että mihinkään puolueeseen ei voi luottaa.

Vierailija
65/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaikka persufanien unelma toteutuu, että rajoitetaan mm ja lopetetaan kehitysapu, niin haluaisin tietää mihin nämä rahat sitten menisi? Kenen hyödyksi? Tosi on, vaikken persu olekaan, että liikaa menee rahaa muualle, mutta jos nyt vaikka persut saisivat sen aikaan, niin mikä on hyöty? Paraneeko julkinen terveydenhuolto? Saako vanhukset paremmat oltavat ja hoitajat paremmat työolot? Loppuuko työttömien kyykyttäminen? Saako lapsiperheet parempia etuja? Keveneekö verotus? Siis tällaisia asioita, jotka koskettaa jokaista tavallista suomalaista ihmistä.

Luulenpa, että tulos on ihan +-0 ja ne säästöt menee "jonnekin"...

Vierailija
66/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa ei ole liberaalipuoluetta?

Vierailija
67/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynnyt äänestämässä koska minun mielestä mikään puolue ei ole hyvä enkä halua antaa ääntäni surkealle puolueelle.

M29

Vierailija
68/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä vaaleissa tehdään valinta perussuomalaisten ja kansanvihollisten väliltä. Ei ole vaikea valita.

Vierailija
69/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti Persuja. On aika päästä eroon koko puolueesta.

Vierailija
70/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin yhdistelmä olisi, jos persut ja Kokoomus pääsisivät lyömään hynttyyt yhteen. Sitten alkaa kunnon leikkurit...

Minä luulen että tämä maa saattaa kuitenkin tarvita tämän, vaikka olen itse vihervassari, niin tämä persuvouhotus ei taida loppua, ennenkuin persut tosiaan on uudestaan Halla-Ahon johdolla hallituksessa ja selviää, etteivät he saa mitään muutosta aikaan maahanmuuttopoliitikkaan kuitenkaan. Kansa taitaa tarvita tämän herätyksen, vaikka sitten osuu omaan nilkkaankin ja pahasti. Rauhoittaisi tätä levotonta tilannetta, missä "veli tappaa veljeään" ja naapurit sotii keskenään ja eri mieltä olemisesta on tullut ISO asia.

tätä samaa olen ajatellut en ikinä haluais niitä valtaan mut tuntuis olevan ainoa keino saada ihmiset tajuamaan ettei persut pysty toteuttamaan niitä mitä lupaa ja etteivät he ole pienen ihmisen asialla

Ei tuokaan välttämättä auta. Sitten syytetään niitä hallituskumppaneita siitä ettei saada niitä perustuslainvastaisia vouhotuksia läpi.

totta tuokin , on sen huomannut nyttenkin kun joku huomauttanut että persut itse oli edellisessä hallituksessa päättämässä mm. aktiivimallista ym. leikkauksista niin heti tullaan sanomaan että se oli Soini ja muut siniset ei he, mutta kyllä hekin äänestivät Soinin mukaan

Vierailija
71/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan. Pieni ja tuore mutta on.

Vierailija
72/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko tähän meidän nykyiseen järjestelmään ollenkaan. Valta ei ole poliittisilla päättäjillä, vaan rahaeliitillä. Poliittinen päätöksenteko on nappikauppaa. Poliittiset puolueet uskottelevat, että uskomalla heidän versionsa totuudesta maailmaan tulee jotain tolkkua. Ei tule. Mutta koska jotkut poliittiset puolueet voivat heikentää ainakin tiettyjen ihmisten asemaa, niin äänestän pitkin hampain. En tiedä vielä, mitä puoluetta. Monilla puolueillahan on hyviä ehdokkaita, mutta ei sillä hyvällä ehdokkaalla ole paljon merkitystä, kun poliitikoilla on niin vähän valtaa.

Jos valta olisi kokonaan rahaeliitillä, maailma olisi hirveä paikka. Kyllä poliitikot tekeväät tärkeää moderaatiotyötä.

Vierailija
73/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan. Pieni ja tuore mutta on.

Onko tällä nettisivuja?

Vierailija
74/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt vaikka persufanien unelma toteutuu, että rajoitetaan mm ja lopetetaan kehitysapu, niin haluaisin tietää mihin nämä rahat sitten menisi? Kenen hyödyksi? Tosi on, vaikken persu olekaan, että liikaa menee rahaa muualle, mutta jos nyt vaikka persut saisivat sen aikaan, niin mikä on hyöty? Paraneeko julkinen terveydenhuolto? Saako vanhukset paremmat oltavat ja hoitajat paremmat työolot? Loppuuko työttömien kyykyttäminen? Saako lapsiperheet parempia etuja? Keveneekö verotus? Siis tällaisia asioita, jotka koskettaa jokaista tavallista suomalaista ihmistä.

Mietin vaan, että luuleeko nuo persukannattajat, että ihan oikeasti se leikkuri rajoittuisi vain mm ja kehitysapuun? No way! Kyllä saa myös vähävaraiset suomalaisetkin osansa ja oikein olan takaa.

Vierailija
75/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoa tai sosiaalidemokraatteja. En ole idiootti ja muistan edelleenkin mitä PersKeKo ja sateenkaarihallitus tekivät.

Vierailija
76/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuokaan välttämättä auta. Sitten syytetään niitä hallituskumppaneita siitä ettei saada niitä perustuslainvastaisia vouhotuksia läpi.

totta tuokin , on sen huomannut nyttenkin kun joku huomauttanut että persut itse oli edellisessä hallituksessa päättämässä mm. aktiivimallista ym. leikkauksista niin heti tullaan sanomaan että se oli Soini ja muut siniset ei he, mutta kyllä hekin äänestivät Soinin mukaan

Juu ei todellakaan ole pelkkä Soini ja siniset. Kyllä PS kannattaa myös aktiivimallia ja kikyilyä.

Vierailija
77/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreitä. Ainoa missä edes vähän on yritystä paremmasta huomisesta.

Varmaan joo mutta kenelle? Ei ainakaan kantasuomalaiselle. Mietipä sitä jos olet kantasuomalainen.

Minä olen kantasuomalainen ja mielestäni vihreät yrittää parempaa huomista ihan kaikille, myös meille kantasuomalaisille.

-eri

Vierailija
78/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnalliset sosiaalipalvelut eivät ole persujen mieleen. Kyllä se ajatus on siellä oikealla Kokoomuksen malliin näissä asioissa... Yksityiseksi vaan kaikki... Minä olen sitä mieltä, että tämä hyvinvointivaltio Suomi, jossa on mahdollista saada kunnallisia palveluita ja tukia elämiseen on ihan muiden ansiota, kuin oikeiston. Sehän kuluttaa liikaa ja on huono juttu, kun köyhät saa jotain "ilmaiseksi".

Vierailija
79/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnalliset sosiaalipalvelut eivät ole persujen mieleen. Kyllä se ajatus on siellä oikealla Kokoomuksen malliin näissä asioissa... Yksityiseksi vaan kaikki... Minä olen sitä mieltä, että tämä hyvinvointivaltio Suomi, jossa on mahdollista saada kunnallisia palveluita ja tukia elämiseen on ihan muiden ansiota, kuin oikeiston. Sehän kuluttaa liikaa ja on huono juttu, kun köyhät saa jotain "ilmaiseksi".

Suuri kiitos siitä kuuluu vanhan hyvän mallin sosiaalidemokraateille. Ei näille nykyisille sössijöille.

Vierailija
80/104 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protestiääni jollekin pienelle puolueelle, josta ei kuitenkaan mene ketään läpi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan