Mitä puoluetta tulet äänestämään, jos nyt tulisi uudet vaalit?
Hallitusfarssia seuranneena putkahti tuo kysymys mieleeni, ja jos rehellisiä ollaan niin itsellä ei ole harmainta aavistustakaan mitä puoluetta äänestäisin. Mikään puolue ei houkuttele, ja tuntuu että kaikki puolueet puhuvat vain p-a-s-k-a-a kilpaa.
Joten arvon av-mammat, kertokaa kantanne ja perustelut sille :)
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Pahin yhdistelmä olisi, jos persut ja Kokoomus pääsisivät lyömään hynttyyt yhteen. Sitten alkaa kunnon leikkurit...
Minä luulen että tämä maa saattaa kuitenkin tarvita tämän, vaikka olen itse vihervassari, niin tämä persuvouhotus ei taida loppua, ennenkuin persut tosiaan on uudestaan Halla-Ahon johdolla hallituksessa ja selviää, etteivät he saa mitään muutosta aikaan maahanmuuttopoliitikkaan kuitenkaan. Kansa taitaa tarvita tämän herätyksen, vaikka sitten osuu omaan nilkkaankin ja pahasti. Rauhoittaisi tätä levotonta tilannetta, missä "veli tappaa veljeään" ja naapurit sotii keskenään ja eri mieltä olemisesta on tullut ISO asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä edelleen. Mikään määrä öyhötystä tällä palstalla ei sitä muuta.
Eikö edes Pekan todellisen luonteen paljastuminen?
Sitten täytyy kyllä olla jo tyhmä.
Ei ole mitään "paljastunut". Presidentin vaaleissa ääneni menee ehdottomasti Pekalle.
Mulle kyllä oli yllätys minkälainen kuspiä pekka on oikeasti.
Minä en ole saanut mielestäni riittävästi todisteita tästä "kuspiäisyydestä". Ilman todisteita asioiden väittäminen on helppoa ja ilmeisesti jotku uskookin vielä niitä, mutta kun pitäisi todistaa väiteensä oikeaksi, niin loppuu kantti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä edelleen. Mikään määrä öyhötystä tällä palstalla ei sitä muuta.
Eikö edes Pekan todellisen luonteen paljastuminen?
Sitten täytyy kyllä olla jo tyhmä.
Ei ole mitään "paljastunut". Presidentin vaaleissa ääneni menee ehdottomasti Pekalle.
Mulle kyllä oli yllätys minkälainen kuspiä pekka on oikeasti.
Mene siitä populistisoimaan muualle, pidetään tämä ketju asiallisena. Tässä kysyttiin jokaisen mielipidettä, käännytystyön voi tehdä muissa ketjuissa.
Toivoisin että tuleva hallitus olisi Ps+Kok+Kd.
Haluan hallituksen kuka ajaa suomalaisten asioita sekä hallituksen joka lopettaa feminismin/tasa-arvon sekä rahan jakamisen ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin yhdistelmä olisi, jos persut ja Kokoomus pääsisivät lyömään hynttyyt yhteen. Sitten alkaa kunnon leikkurit...
Minä luulen että tämä maa saattaa kuitenkin tarvita tämän, vaikka olen itse vihervassari, niin tämä persuvouhotus ei taida loppua, ennenkuin persut tosiaan on uudestaan Halla-Ahon johdolla hallituksessa ja selviää, etteivät he saa mitään muutosta aikaan maahanmuuttopoliitikkaan kuitenkaan. Kansa taitaa tarvita tämän herätyksen, vaikka sitten osuu omaan nilkkaankin ja pahasti. Rauhoittaisi tätä levotonta tilannetta, missä "veli tappaa veljeään" ja naapurit sotii keskenään ja eri mieltä olemisesta on tullut ISO asia.
tätä samaa olen ajatellut en ikinä haluais niitä valtaan mut tuntuis olevan ainoa keino saada ihmiset tajuamaan ettei persut pysty toteuttamaan niitä mitä lupaa ja etteivät he ole pienen ihmisen asialla
Jotain niistä puolueista jotka ei mene hallitukseen Persujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tätä samaa olen ajatellut en ikinä haluais niitä valtaan mut tuntuis olevan ainoa keino saada ihmiset tajuamaan ettei persut pysty toteuttamaan niitä mitä lupaa ja etteivät he ole pienen ihmisen asialla
Ei tuokaan välttämättä auta. Sitten syytetään niitä hallituskumppaneita siitä ettei saada niitä perustuslainvastaisia vouhotuksia läpi.
Vasemmisto, ehkä myös Piraatteja voisin harkita.
Kristillisiä.
Näillä tiedoin siinä porukassa on eniten täyspäisiä. Eikä ne halua tuhota Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti mitä vahinkoa ne ehtii saada aikaan. Sieltähän tulee ehdotuksia tyyliin avioliitossa tapahtuva raiskaus ei ole rikos.
Vierailija kirjoitti:
Kristillisiä.
Näillä tiedoin siinä porukassa on eniten täyspäisiä. Eikä ne halua tuhota Suomea.
Kristilliset menisivät nyökyttelemään Halla-ahon hallitukseen. Yhteistyössä siellä sitten lisätään joku kreationismi kouluaineisiin.
Vihreät, vas tai mikä tahansa muu persujen vastavoimapuolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristillisiä.
Näillä tiedoin siinä porukassa on eniten täyspäisiä. Eikä ne halua tuhota Suomea.Kristilliset menisivät nyökyttelemään Halla-ahon hallitukseen. Yhteistyössä siellä sitten lisätään joku kreationismi kouluaineisiin.
So? Se on paljon parempi kuin tämä nykyinen unisex-vouhotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti mitä vahinkoa ne ehtii saada aikaan. Sieltähän tulee ehdotuksia tyyliin avioliitossa tapahtuva raiskaus ei ole rikos.
joo tiedän kyllä ja hirvittää se mut en enää tiedä miten ihmiset sais tajuamaan ettei persut aja pienipalkkaisten ihmisten asiaa, tekis välillä lyödä noiden ihmiset päitä yhteen että herätkää!!
Paha sanoa. Yleensä olen äänestänyt vasemmistoa tai SDP:tä mutta en kyl tämän syksyn jälkeen ainakaan SDP:tä äänestä. Ehkä se on sit se vasemmisto, täytyy pitää huonompiosaisten puolia, kauhistuttaa pelkkä ajatus, jos persut ja kokoomus olis hallituksessa päästelemässä uusia aivopieruja milloin mistäkin asiasta
Vihreitä. Ainoa missä edes vähän on yritystä paremmasta huomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristillisiä.
Näillä tiedoin siinä porukassa on eniten täyspäisiä. Eikä ne halua tuhota Suomea.Kristilliset menisivät nyökyttelemään Halla-ahon hallitukseen. Yhteistyössä siellä sitten lisätään joku kreationismi kouluaineisiin.
So? Se on paljon parempi kuin tämä nykyinen unisex-vouhotus.
Sama sitten laittaa lapset johonkin koraanikouluun jos tarkoitus on opettaa mitä sattuun.
Millä tavalla ajaa muka tavallisen duunareiden etuja? Missä vaiheessa oikeistopuolueet ovat ajatelleet tavallista työntekijää? No, saat pitää työpaikkasi, jos suostut 30 % palkan alennukseen.