Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia asioita teihin tai kumppaniinne ihastuneet ovat tehneet?

Vierailija
01.12.2019 |

Tuli mieleen tuosta Epätoivoisin asia jonka olet tehnyt ihastuksen takia -ketjusta mieleen, että millaisia asioita/tempauksia teihin tai kumppaniinne ihastuneet ihmiset ovat tehneet? Onko järjestetty jotain kunnon showta vai kenties vain hauskoja tempauksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lähetetty töihin valtavia kukkakimppuja ja selvitelty auton rekisterinumeron avulla puhelinnumeroa ja soiteltu treffipyyntöjä vastaajaan. Teipattu kerrostalon ulko-oveen rakkauskirje ja jätetty puhelinnumero. Näin esimerkiksi, onhan näitä vaikka kuinka paljon. Olin nuorena aika nätti. 

Vierailija
2/4 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli niin, että eräs puolituttu nainen oli palavasti ihastunut mieheeni ja homma meni siihen, että hän alkoi stalkata tätä ja tiesi, koska ukko oli ollut ja missä. Tuli sitten usein mullekkin kertomaan, että eikös se X ollut siellä ja siellä taas ja että...ja "ihmetteli" olinko tästä tai tuosta tietoinen :D Olin huuli pyöreänä että mitä minä teen sillä tiedolla mitä mieheni on tehnyt esim. töiden jälkeen käynyt oluella tai odottanut bussia. Tottakai hän nämä mulle oli kertonut jos päivän kulusta oli ollut puhetta.

Lopulta se meni siihen, että kyseinen nainen kai oli hommannut jonkun muunkin vakoojakseen, kun se ilmestyi joka kerta aina sinne missä mieheni kanssa olimme baarissa. Paikka harvemmin vaihtui kun hyvä kantakuppila oli, emme me kuitenkaan aina siellä olleet. Joskus nainen seurasi baarista toiseen mikäli ei ensimmäisessä ollut "huomannut" meitä (merkillepantavaa oli, että me huomasimme tuijotuksen kun asiasta itsessään oli jo alkanut tulla vitsi ja tietoisesti yritimme itsekin esittää kuin emme huomaisi koko tyyppiä), esittäen joka kerta yllättynyttä. Sille oli hirveän hankala sanoa mitään, kun ei se liian avoimesti itseään tyrkyttänyt ja sokeroi oudon käytöksensä tuon hyvänpäiväntuttuuden varjolla. Lopetti vasta sitten kun löysi jonkun yhtä höyrähtäneen tapauksen jonka kanssa muutti kahden viikon tapailun jälkeen yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan ihastunut 😐

Vierailija
4/4 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kukaan ihastunut 😐

:( Älä huoli. Itsekin ihastun useammin kuin mitä minuun ihastutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi