Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen ei ole koskaan porannut seinään iskuporakoneella tai poravasaralla?

Vierailija
01.12.2019 |

Tietääkö tällainen ihminen edes iskoporakoneen ja poravasaran välistä eroa? Yrittäisikö hän tavallisella porakoneella porata betoniseinään? Hävettäisikö häntä, kun ymmärtäisi, että se ei ilman iskua onnistu?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole koskaan porannut reiän reikää mihinkään seinään. Eipä ole ollut tarvetta, enkä omista poraa. En keksi yhtään syytä siihen miksi mulla pitäisi olla oma pora. Isällä on ja veljellä on. Eiks ne mahda saastuttaakin valtavasti tai ainakin niiden valmistus. Tai jotain. Miks pitää olla oma jos voi lainata??

Vierailija
22/34 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko vähän poraamaan mua? Mutta älä ala poraamaan, jos en ole riittävän kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. M32, sähköasentaja. Kyllä.

Vierailija
24/34 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poraan aina sätkä huulessa ja kiroilen samalla.

Vierailija
25/34 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minä, kun en moisia omista. Joskus teininä äiti pyysi yhden iskuporakoneen omistavan tyypin asentamaan pari hyllyä mun huoneeseen, sen jälkeen en ole tarvinnut vastaavaa palvelusta.

Ja ei ole sitten tullut mieleen, että voit itse iskuporakoneen ostaa? Ai saakutti kun ottaa päähän! Etkö oikeasti edes ole ajatellut asiaa??

AP.

Juuri kirjoitin, etten ole sittemmin tarvinnut. Ei kai trollikaan voi olla noin tyhmä?

Vierailija
26/34 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti ostaa iskuporakone, että saa tehdä kerran seitsemässä vuodessa kaksi reikää seinään.

Vierailija
27/34 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kyllä miehenä hävettäisi, jos en olisi iskuporakoneella tehnyt töitä.

M32.

Vierailija
28/34 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lobotomia onnistuu hienovaraisemmillakin laitteilla vaikka olisi poikkeuksellisen kovakin kallo.

Vierailija
29/34 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asunnon seinät kipsilevyä, niin vähiin jää tarve tehokkaammille porille. 

Vierailija
30/34 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka tämmönen ihminen joka asuu talossa missä seinät on hirttä. Vastaavasti voi kysyä kummoinen ihminen ei ole ommellut lapsilleen vaatteita itse tai kutonut villapaita puolisolleen tai edes virkannut pannulappua tai pipoa? Varmaan sellainen jota asia ei kiinnosta, ei osaa tms. Ja mitä sitten?

Vierailija
31/34 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaiseni jonka ei ole tarvinnut kiinnittää mitään betoniseinään. Kevytrakenteista seinää olen kyllä poraillut tavallisella poralla.

Jos pitäisi veikata sanoisin, että meitä jotka ei ole pokannut on enemmän kuin niitä jotka ovat poranneet.

Vierailija
32/34 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan asunut betonikolossissa. Puutalon seinään saa reiän ihan perus porakoneellakin.

Vierailija
33/34 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen ei ole koskaan porannut seinään iskuporakoneella tai poravasaralla?

Minä en ole. Ihan tavallinen nelikymppinen nainen olen. Tietäisin kyllä, että tavallisella porakoneella en yrittäisi mennä betoniseinään reikää tekemään. Muuta mun ei nyt tarvitse tietää. Jos joskus tarvitsee, otan selvää.

Vierailija
34/34 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidoton ihminen.