Mieheni ei osaa tehdä taskuparkkeerausta, onko muita samanlaisia?
Aina kun on tiedossa mahdollinen taskuparkkeeraus niin minä olen kuskina. Muuten mies haluaa ajaa - näyttää kuulemma fiksummalta kun mies on ratissa.
Onneksi minulla on oma auto, joten harvemmin joudun miehen autoneuroosia sietämään!
Kommentit (67)
En osaa taskuparkkeerata. Onneksi vältyin aikoinaan tilanteelta ajokokeessa.
N
Viimeksi parkkeerannut autokoulussa taskuun, joten en lähtisi kokeilemaan liikenteen keskellä. Pienessä kaupungissa ja terveillä jaloilla yleensä paikkaa ei kauheasti tarvitse metsästää.
En ole koskaan kokeillut, tokkopa onnistuu. En myöskään osaa peruuttaa peräkärryn kanssa, mikä kaikille muille miehekkäille miehille näyttää olevan perustaito.
Meillä mies ei anna minun ajaa. Kerran tuli riitakin kesken matkaa, jäin tien sivuun ja kävelin 8 km takaisin kotiin.
Osaan tarvittaessa mutta vältän tilanteen jos mahdollista. Jotkut autot osaavat tuon tehdä nykyisin ilman kuljettajan apua.
ette osaa taskuparkkeerata? se jännittää vähän ekalla kerralla ja siitä se taito kehittyy.
Mies tietää että sinä olet parempi tunkemaan toisten taskuille.
En minäkään osaa kovin hyvin. Aina jää jotenkin puolitiehen, kun en uskalla peruuttaa tarpeeksi pitkälle. Pelkään että kolahtaa jalkakäytävän reunaan tai takana olevaan autoon. Sitten jää 10 senttiä siitä parkkilinjasta ulos. Jos tilaa on paljon, sitten kyllä onnistuu, kun saa suoristettua siinä paikallaan.
Niin harvoin joutuu sitä taitoa käyttämään, että en lähde yrittämäänkään ellei ole aika paljon tilaa. Harvoin on pakko. Autokoulussa varmaan kerrottiin täsmäohjeet, joita en enää muista.
Vierailija kirjoitti:
ette osaa taskuparkkeerata? se jännittää vähän ekalla kerralla ja siitä se taito kehittyy.
No siis kuten tuolla ylempänä vastasin, sitä ei opetettu mulle autokoulussa. Mä tiedän, että taskupsrkkeeraus on tekniikka ja sitä pitää harjoitella. Ei taito voi kehittyä, jos ei sitä ole koskaan ollutkaan. Se pitää ensin hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehen elämäntarina:
"Nyyhkistä, kukaan nainen ei piittaa minusta, koska olen tylsä ja ruma, nyyhkistä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehen elämäntarina:
"Nyyhkistä, kukaan nainen ei piittaa minusta, koska olen tylsä ja ruma, nyyhkistä."
Taskurosvo älähti kun kalikka kalahti.
Nykyisin tämä on helppoa, kun auton joka kulmassa on kamerat ja pysäköinnin avustin. Eli nykyisin en vältä enää taskuparkkeerausta.
Osaan parkkeerata taskuun. Tosin autokin osaa sen itse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis kuten tuolla ylempänä vastasin, sitä ei opetettu mulle autokoulussa. Mä tiedän, että taskupsrkkeeraus on tekniikka ja sitä pitää harjoitella. Ei taito voi kehittyä, jos ei sitä ole koskaan ollutkaan. Se pitää ensin hankkia.
Ja mikäs sen parempi paikka harjoitella, kuin liikenteessä toisten autoja kolhien.
Tein sen autokoulussa kahdesti mutta en mä sitä oikeasti osaa.
On se hankalaa jos autossa ei ole mitään apuvälineitä, ei siis tutkia eikä peruutuskameraa (tai nykyisin voi olla jopa useita kameroita). Pitää osata katsoa peileistä sitten. Ja jos ahdas väli, niin ei kannata lähteä edes kokeilemaan ellei sitten ole varma mitä on tekemässä.
Onpa noloa miehellesi. Hommatkaa sellaiset oranssit tötteröt ja pistä treenaamaan jossain aukealla.
En osaa, eikä sitä opetettu autokoulussa. Oon kyllä suunnitellut opettelevani.