Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei keski-ikäiset värjää harmaitaan piiloon?

Vierailija
01.12.2019 |

En ihan ymmärrä miksi päästää hiuksensa aivan harmaiksi jos ei ole vielä eläkeläinen.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa on komee väri hiuksissa.

Itsellä ei ole harmaata, eikä varmaankaan tule. Olen ollut ikäni tämmöinen pliisu ei minkään värinen. Vanhemmat ja isovanhemmat saman värisiä, eikä heilläkään koskaan ole ollut harmaata tukkaa. :(

Vierailija
22/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa ei mielestäni vaaleissa hiuksissa näytä ollenkaan pahalta. Myös se vaikuttaa asiaan, että väreissä on myrkkyjä. Ehkä värjäisin ainakin joskus, jos värit olisivat vaarattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanotaan et ”annetaan iän näkyä” niin silloin harmaahapset kokee siis olevansa eläkeiässä? Se on se ikä joksi tavikset harmaatukkaiset lokeroi.

Vierailija
24/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ollut sisäisesti mummo jo vuosia, niin harmaat ovat pelkästään iloinen asia. Ihanaa olla mummo! Saa istua kiikkustuolissa ja kutoa sukkia pullantuoksuisessa tuvassa. Kaukana kavala maailma :D

Vierailija
25/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harmaannutaan miehen kanssa yhdessä ja muutenkin vanhetaan ihan rauhassa. Ei yritetäkään olla nuorekkaita. Potkukelkkaillaan ja katsotaan ajankohtaisohjelmia ja huokaistaan aina välillä että "voi tätä maailman menoa! Mitähän tästä vielä tulee? Kyllä ennen oli paremmin!" Sitten ryystetään kuuluvasti kahvia ja topataan nisua. 

Vierailija
26/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikimustat hiukset vanhoilla ihmisillä eivät ainakaan nuorenna, päinvastoin. Näyttävä niin luonnottomilta, ja nimenomaan - värjätyiltä. Voisin tässä mainita nimeltä parikin julkkisleidiä, mutta jos sen teen, taitaa koko ketju poistua. Sanon vain yhdet nimikirjaimet: K. P.

Vierailija
27/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka "palautat luonnollisen värisi" värjäämällä harmaat hiuksesi! Petät itseäsi ja muita. Harmaa on nyt luonnollinen värisi. Juuri tuo iänikuinen alkavien harmaiden värjäys on saanut nuoremmat (mikset vanhemmatkin) kuvittelemaan, että vasta vanhuksilla on barmaat hiukset. Jos neli-viiskymppisellä on harmaat, on muka luonnotonta. Hohhoijaa, näin on kadotettu todellisuuden taju.

Vierailija
28/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ovat alta hyvin tummat, päältä harmaan eri sävyä seassa vielä vanhaa tummaa eli sekalaisen raidalliset .Värjäsin tai sävytin vähän yli 50 :ksi sitten enää viitsinyt maksaa kampaajalle ja ammattilaisen tekemänäkin silloiset harmaat tuppasivat olla vaalean ruskeita. Se ilo värjäyksestä oli , että hiukset kiilsivät.

Nykyisin kampaajani ei edes suostuisi värjäämään, luonnollinen raidoitukseni on hänestä parempi kuin mikään väri.

Harmaita on monenlaista. Mieluummin harmaa kuin suomalaisten sekä nuorten että vanhojen naisten ja joidenkin miestenkin suosima täysmusta . Siihen kun vielä lisätään iän myötä ohenevat hiukset niin onhan se kiva kun possun punainen päälaki kuultaa läpi.

Vierailija
29/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä muut tekee, mut mä värjään. En halua näyttää mummolta 44 v, alin harmaantumaan 6v sitten. Oma väri on tummanruskea, joten harmaat haitulat näkyy todella hyvin. Ei kiitos!

Monilla kavereilla myös harmaata ja vie värin pois kasvoista, tekee ihan aneemisen näköiseksi. Vanhentaa todella paljon!

Vierailija
30/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä näyttää hedelmälliseltä jos ei sitä enää ole? Kroppa on sen ikäinen kuin on vaikka "näyttäisikin nuoremmalta".

Vierailija
31/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse värjään mutta tässä syitä joita itse tiedän:

-on alkanut harmaantua myöhään

-vähät välittää

-hiukset kasvavat nopeaan ja vaikuttaa kaljulta harmaiden puskiessa esiin

Itse värjään koska olen vielä "liian nuori". Eri asia jos oisin vaik yli 50.

Vierailija
32/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai värjään hiuksiini oman värin takaisin.

Harmaantuminen alkaa etuosan hiusrajasta ja on kyllä ruman näköistä.

Sen sijaan permanenttia en enää tarvitse, koska tukkani on muuttunut kiharaksi.

Samalla kun olen siirtynyt hiusystävällisiin tuotteisiin jotka maksavat neljänneksen entisistä parabeenimössöistä, olen luopunut muotoilutuotteista.

Koko iän vaivannut hilse ja kutina on poistunut.

Kaiken kaikkiaan tulos on ilahduttava, ja plussan puolella ollaan taloudellisestikin.

Vierailija
33/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää harmaita piiloon?!?! Mä tässä olen kiivaasti jo muutaman vuoden odotellut, että hiukseni alkaisivat harmaantua, mutta koska vanhempanikaan eivät ole harmaantuneet kovin aikaisin, niin en todennäköisesti minäkään. N 39

Vierailija
34/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergisoiduin väreille ja nyt viimein olen saanut kasvatettua oman värin. Joukossa on paljon valkoisia hiuksia. On muuten pirskatin vapauttavaa, kun ei tarvitse enää miettiä juurikasvua ja värjäämistä muutenkaan. Annan nyt hiusten vain kasvaa. Joskus pesen ja harjaan. N43

Vierailija
36/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi piilottaa ikänsä. Se näkyy kaikilla kuitenkin. Suuruusharhaa, jos luulee muuta.

Harmaa tukka on kauniimpi kuin värjätty. Värjäämällä ei koskaan saavuteta luonnollista sävyä.

Kyllä vaan näyttää nuoremmalta kun tukka värjätty.

Vierailija
37/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöttely loppui vihdoin. Iän näkyminen on tuonut arvovaltaa työelämässä.

Vierailija
38/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allergisoiduin väreille ja nyt viimein olen saanut kasvatettua oman värin. Joukossa on paljon valkoisia hiuksia. On muuten pirskatin vapauttavaa, kun ei tarvitse enää miettiä juurikasvua ja värjäämistä muutenkaan. Annan nyt hiusten vain kasvaa. Joskus pesen ja harjaan. N43

Koetko hiusten leikkuuttamisenkin ahdistavana?

Luonnollista olisi antaa tukan vain kasvaa.

Et varmaan myöskään meikkaa, et pese itseäsi etkä vaatteitasi luonnottomilla pesuaineilla?

Vierailija
39/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetko hiusten leikkuuttamisenkin ahdistavana?

Luonnollista olisi antaa tukan vain kasvaa.

Et varmaan myöskään meikkaa, et pese itseäsi etkä vaatteitasi luonnottomilla pesuaineilla?

Osaatkohan sä lukea ollenkaan?

Vierailija
40/44 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöttely loppui vihdoin. Iän näkyminen on tuonut arvovaltaa työelämässä.

Okei.

Useimmat kouluttautuvat ja tukeutuvat ammattitaitoonsa, mutta sinä harmaisiin hapsiin?