Miksei keski-ikäiset värjää harmaitaan piiloon?
En ihan ymmärrä miksi päästää hiuksensa aivan harmaiksi jos ei ole vielä eläkeläinen.
Kommentit (44)
Heititkö kolikkoa kumman aloituksen teet, miks ihmiset värjää vai miks ei värjää?
Mä oon alkanut harmaantua ja musta nuo harmaat sävyt hiuksissa on aika cool! En ajatellut värjätä, kun oma punaruskea sävy on kaunis harmailla höystettynäkin. -37v
En tiedä.
Mä värjään, koska harmaa on ruma.
Palataan asiaan kun olen 70.
En viitsi lisätä kehon kemikaalikuormaa huvin vuoksi. Harmaat saavat minut näyttämään kypsältä ja asiantuntevalta.
Miksi pitäisi piilottaa ikänsä. Se näkyy kaikilla kuitenkin. Suuruusharhaa, jos luulee muuta.
Harmaa tukka on kauniimpi kuin värjätty. Värjäämällä ei koskaan saavuteta luonnollista sävyä.
Siksi kun tällä palstalla haukutaan hiuksiaan värjääviä keski-ikäisiä naurettaviksi kun yrittävät näyttää ikäistään nuoremmalta.
Harmaat hiukset ovat mielestäni kauniit ja tyylikkäät.
Mä ootan, että saisin harmaita hiuksia, vaan ei oo vielä näkynyt, vaikka oon jo yli 50. Mun äiti alkoi harmaantua vasta kuuskymppisenä, että ehkä joudun odottelemaan mäkin niin kauan. Olis jo ihana mummoutua ja vielä kun sais lastenlapsia! Mies alkoi harmaantua jo 35-vuotiaana ja on nyt ihan harmaapäinen.
Tiedät varmaan, että hiusten värjääminen aiheuttaa syöpää - muutenkin kuin keski-iässä.
Mielipiteitä on yhtä monta kuin ihmisiäkin. Fiksuimmat jopa ymmärtävät että jokaisella on syynsä omiin mielipiteisiin sä, eikä se _minun_ mielipiteeni ole oikea.
Hopeaketun ainakin kannattaa antaa harmaiden vain kasvaa. 😉💪🏼
Harmaat noin 40-vuotiaalla on kyllä aivan järkyttävän kamalat!
En harmaannu vielä mutta sitten kun alan harmaantua, niin aion värjätä hiuksia ainakin 80-vuotiaaksi asti. Mummini värjäsi hiuksensa tummiksi vielä 90-vuotiaanakin. Näytti hyvältä! Ei siinä mitään jos haluaa näyttää vanhukselta silloin kun ON vanhus, mutta alle kuuskymppisille harmaat ei kyllä sovi lainkaan! Hyi!
Sain hiusväristä voimakkaan allergisen reaktion. Siihen loppui värjäilyt. Harmaisiini olen tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi piilottaa ikänsä. Se näkyy kaikilla kuitenkin. Suuruusharhaa, jos luulee muuta.
Harmaa tukka on kauniimpi kuin värjätty. Värjäämällä ei koskaan saavuteta luonnollista sävyä.
Tarkennus: en piilota ikääni, piilotan harmaat hiukset
Useimmat värjäävät tukkaansa teinistä lähtien.
Luonnonvärissä kulkijana olen ollut harvinaisuus ja kummajainen.
Nyt kun palautan tukkaani sen luonnollisen värin peittämällä harmaan, värjääminen onkin yhtäkkiä kamalan vaarallista ja luonnotonta.
- Hauska ristiriita!
Ketään ei kuitenkaan sureta teinien naurettavien irtoripsien, palkkikulmien ja muovikynsien luonnottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaa tukka on kauniimpi kuin värjätty. Värjäämällä ei koskaan saavuteta luonnollista sävyä.Tarkennus: en piilota ikääni, piilotan harmaat hiukset
Useimmat värjäävät tukkaansa teinistä lähtien.
Luonnonvärissä kulkijana olen ollut harvinaisuus ja kummajainen.
Nyt kun palautan tukkaani sen luonnollisen värin peittämällä harmaan, värjääminen onkin yhtäkkiä kamalan vaarallista ja luonnotonta.- Hauska ristiriita!
Ketään ei kuitenkaan sureta teinien naurettavien irtoripsien, palkkikulmien ja muovikynsien luonnottomuus.
Eikö?
Näin tänään arviolta 50-vuotiaan naisen, jolla oli pitkät mustat tekoripset. :D
Ap ei ilmeisesti tosiaan tiedä, että ihmisistä kokee, että ikä saa näkyä ja ikääntyminen on ihan luonnollinen kehitysprosessi. Länsimaissa on tämmöinen nuoruutta ihannoiva kulttuuri, mutta kun katselee vähän enempi ympärilleen sekä Suomessa että ulkomailla, niin oppii kaikenlaista. Sit ei tarvi ihmetellä enää sitä, että kaikki eivät ajattele kuten itse ajattelee.
Värjääminen ei ole iholle hyväksi.