Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisarvaimojen elämä. Miten rahoitetaan?

Vierailija
01.12.2019 |

Olen katsonut vanhoja Sisarvaimojen jaksoja. Mulle ei ole selvinnyt miten Kody elättää t vaimoa ja 18 lasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole katsonut juurikaan tuota sarjaa, mutta eikös siinä perheessä ole useampi aikuinen ihminen, jotka voivat käydä töissä (myös lapsia). Ei kai se isä yksinään kaikkia elätä. 

Vierailija
2/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa, Usa:ssa vielä koulutus, sairaanhoito ym. menee omasta pussista, vaikka olisi työpaikan kautta vakuutus, tuskin kattaa 4 vaimoa ja 18 lasta...

Ja onko Kody yhdessäkään jaksossa edes ollut/käynyt/mennyt töihin?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimot käyvät töissä. Ainakin Meri ja Janelle. Heillä on myös niitä korubisneksiä, missä Robinkin ollut aktiivinen. Lisäksi kuvauspalkkiot.

Vierailija
4/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Jatkaa. Minusta olisi mielenkiintoista, jos vähän avattaisi taloudellista puolta.

Sisareni asuu Jenkeissä omakotitalossa ja kiroaa kovia menoja, sähkö, vesi, kiinteistövero ovat ainakin Virginiassa kalliita. Sairausvakuutus 200 dollaria kuussa, miehellään 500 dollaria plus maksu jokaisesta käynnistä, kuten meillä poliklinikkamaksu. Onneksi ex miehellä, jonka kanssa oli yhdessä 15 vuotta oli sairausvakuutus työnantajan puolesta. Se kattoi myös vaimon ja lapsen hoitokulut. Ex pystyi maksamaan myös pojan yliopisto-opiskelun. Sisareni sai erossa ison talon.

Vierailija
5/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kaikki veloissaan. Tuo tosi-tv sarja tuo varoja perheeseen ja sen kautta heillä on pr-esiintymisiä/ haastatteluja, joista maksetaan. Perheen isä ei ole kovinkaan ahkera työihminen.

Vierailija
6/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimot käyvät töissä. Kolmas vaimo oli kai kotiäitinä, kun ensimmäiset lapset olivat pieniä. Säästyi lastenhoitomaksut. Muuten ovat kertoneet, että vuorottelevat lastenhoidossa.

Tuleehan USA:ssa jotkut yksinhuoltajatkin toimeen, vaikka joutuvat hankkimaan lastenhoitopalveluita. Näiden ei niitä tarvitse hankkia.