Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti lapselle joululahjaksi

Vierailija
01.12.2019 |

250€kännykän. Toivottavasti on lapsi tyytyväinen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa.

Vierailija
2/10 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suunnilleen samanhintainen puhelin, olen tyytyväinen. Eiköhän lapsennekin ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä tiedosta.

Vierailija
4/10 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus: viimeistään loppiaisena sen kännykän näyttö on niin säröillä, ettei käyttö enää tahdo onnistua. Helmikuussa puhelin hajoaa lopullisesti. Siinä vaiheessa miehellä tuleekin sitten mieleen, että olisiko sittenkin kannattanut antaa joululahjaksi vaan risuja. Nekin säilyvät monta viikkoa käyttökelpoisina jos ne laittaa veteen likoamaan.

Vierailija
5/10 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi kyseessä?

Vierailija
6/10 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi kyseessä?

11v

Vierailija
7/10 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tyytyväinen olisi vaikka 1000 euron kännykkään. Muiden tyytyväisyydestä en mene sitten takuuseen.

Vierailija
8/10 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaus: viimeistään loppiaisena sen kännykän näyttö on niin säröillä, ettei käyttö enää tahdo onnistua. Helmikuussa puhelin hajoaa lopullisesti. Siinä vaiheessa miehellä tuleekin sitten mieleen, että olisiko sittenkin kannattanut antaa joululahjaksi vaan risuja. Nekin säilyvät monta viikkoa käyttökelpoisina jos ne laittaa veteen likoamaan.

Miten olisi suojat ja käytön opettaminen...? Meillä on lapsella ollut puhelin eskarista asti (kaksi kotia) ja vain yhden kerran on näyttö hajonnut tässä seitsemän vuoden aikana.

Vierailija
9/10 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla suunnilleen samanhintainen puhelin, olen tyytyväinen. Eiköhän lapsennekin ole.

Riippuu myös koulusta ja kavereista. Mutta kyllä tuon hintainen puhelin on yleensä jo sen verran hyvä, että saisi luvan kelvata.

Vierailija
10/10 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi suojat ja käytön opettaminen...? Meillä on lapsella ollut puhelin eskarista asti (kaksi kotia) ja vain yhden kerran on näyttö hajonnut tässä seitsemän vuoden aikana.

Suojat ovat hyödyttömät jos niitä ei suostu käyttämään.