Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te, joita toinen (sopiva kumppani) ei saa tuntemaan oloanne paremmaksi kuin yksin tuntisitte, vähän mieleltänke köyhiä ihmisiä?

Vierailija
01.12.2019 |

Siis olettaen, että itseksenne pidätte kyllä itsestänne, mutta ette usko esim. kenenkään muun pitävän? Minua kasvatettiin sanomalla, ettei minua voi kukaan sietää ja minulle on ainakin siitä paranemiseen hyvä kumppani elinehto. Säälin teitä, joista yksin oleminen on mahtavampaa, koska te ette siis usko kenenkään välittävän teistä ja rakastavan teitä. Kyllä hyvä ja oikea kumppani saa olon tuntumaan paremmalta ja hyvältä AINA, verrattuna typerään yksinelämiseen.
Eri asia tietenkin, jos itseä ei ole painettu alas ja haukuttu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sinä et tuon oman taustasi huomioiden ole pätevä säälittelemään ketään.

Vierailija
2/4 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole koskaan ollut ketään, joten koko aloitus on kuvitelmaa. Kuten narsistilla on, jos vaan löytyisi joku tarpeeksi täydellinen, mutta ei. Kukaan ei ole tarpeeksi korkealla tasolla. Haaveina vaan prinssit.

Se oma exä ei kelpaa. Ei tietenkään, koska kukaan ei voi narsistin mieltä korjata. Omat lapsetkin on vain taakka. Epäviihdyttäviä. Rahvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole koskaan ollut ketään, joten koko aloitus on kuvitelmaa. Kuten narsistilla on, jos vaan löytyisi joku tarpeeksi täydellinen, mutta ei. Kukaan ei ole tarpeeksi korkealla tasolla. Haaveina vaan prinssit.

Se oma exä ei kelpaa. Ei tietenkään, koska kukaan ei voi narsistin mieltä korjata. Omat lapsetkin on vain taakka. Epäviihdyttäviä. Rahvasta.

On ollut kumppani, jonka kanssa olen alkanut voida paremmin kuin ilman häntä. Lasten isä nimenomaan.

Ap

Vierailija
4/4 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sinä et tuon oman taustasi huomioiden ole pätevä säälittelemään ketään.

Ai siksi, että äitini halveksi minua? Ei se johdu minusta milläänlailla, eikä tarkoita, että olisin tippaakaan sinua huonompi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme