Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hömppägallup: Käyttämäsi meikkivoide ja mielipiteesi siitä?

Vierailija
05.06.2006 |

Lumene Matt Touch

+ sopii myös suomalaisen vaalealle iholle

+ suojakerroin 8

+ edullinen

- suojakerroin saisi olla isompikin, mutta hyvä näinkin :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis olen käyttänyt elämässäni n. 5 kertaa. En muista mikä merkki mahto olla, roskiin heitin jokunen aika sit.

Vierailija
2/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok. mutta nyt käytössä vaan lumenen meikkipuuteri, täydellinen mulle! peittävä mut kevyt ja nopee laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" illuminating anti-fatigue foundation"

Juu, kyllähän tota toisinaan käytän, jos tahdon säväyttää. En joka päivä kuitenkaan. Helposti levittyy ja nättiä jälkeä, ei lohkeile.

Vierailija
4/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii täysin ihoni väriin, hyvä peittävyys, levittyy loistavasti ja tasaisesti, kaunis lopputulos. Ainoa miinus oli hinta :)

Vuosia käytin halpismeikkejä mutta kyllä tuo sellainen tuote on, johon kannattaa panostaa, se kun näkyy!!

Vierailija
5/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittää hyvin, mutta näyttää silti luonnolliselta. Kiiltoa ei pidä niin hyvin poissa kun lupaa, mutta tähän mennessä mun iholle sopivin meikkivoide. Levittyy ihanasti ja suojakerroin 15. Maksaa n. 30e, mutta on usein esim. Stockalla tarjouksessa.

Vierailija
6/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisin varmaan vieläkin mikäli meikkivoidetta käyttäisin. Mutta löysin edullisen ja hyvän, nopeasti laitettavan vaihtoehdon meikkipuuterista ja tällä hetkellä käytössä on Anytime. Eikä mitään valittamista!

Vierailija
7/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri noita tuotteita myy ja suositteli tuota mun kuivalle iholle. On eka meikkivoide, joka ei ala hilseillä mun naamassa. Tosin ihokin on nyt paremmassa kunnossa kunnon kosteusvoiteen ansiosta (sekin Oriflamelta, kaveri on saanut mut ihan koukkuun niihin tuotteisiin :))

Vierailija
8/8 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide runsaspigmenttistä, edullinen hinta. Ammattilaisten käyttämä sarja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän