Mies, miten haluaisit sinua lähestyttävän
Kommentit (31)
Voisit vaikka ensiksi lähestyä minua lypsyjakkaran kanssa ja lypsää minut kuivaksi. Jatkossa voitais vaikka laittaa pissaelimet yhteen.
Ihan itselleen parhaiten sopivalla tyylillä, missä vain ja milloin vain.
Joku avoimempi harrastuksista tuttu voisi tulla suoraan sanomaan että olisi kiva tavata joskus muissakin merkeissä, ja joku ujompi voisi laittaa viestin sähköpostissa tai mesessä. Jos ei minua ennestään tunne niin voi vaikka pistää kaverinsa asialle, enkä minä katso sitä pahasti.
Baarissa kysymällä tanssimaan. Muualla antamalla puhelinnumeron ja pyytää ottaamaan yhteyttä jos kiinnostaa tutustuminen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kuin ketä tahansa muutakin lähestytte. Mikä siinä onkin naisille niin ihmeellistä? Kuitenkin lähestytte joitakin ihmisiä, miksi ette siis sitä miestä?
Ai kuinka niin? En minä tapaa lähestyä tuntemattomia muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisit vaikka ensiksi lähestyä minua lypsyjakkaran kanssa ja lypsää minut kuivaksi. Jatkossa voitais vaikka laittaa pissaelimet yhteen.
:DD!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kuin ketä tahansa muutakin lähestytte. Mikä siinä onkin naisille niin ihmeellistä? Kuitenkin lähestytte joitakin ihmisiä, miksi ette siis sitä miestä?
Etkä varmaan ketään tuntematontakaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten asia ei koske sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdako lähesyä koskaan utumpaakaan, vai odotatko aina, eä kyllä se on muiden tehtävä sinun ylhäisyytäsi.
Kyllä latistaa kun heti pitäisi pyllistää tai vähintäänkin suihin ottaa.
Naisena haluaisin älyllisenpää toimintaa ensin ja jos natsaa niin sitten jatkoon.
Ei ihme ole että miehet syrjäytyy kun oletus on "mulle kaikki nyt heti"-tyyppinen.
Sanomalla mahdollisimman selkeästi että olet kiinnostunut.
Huomaavaisesti ja tahdikkaasti. Avoimuudesta ja ennakkoluulottomuudesta ja pienestä hymystä saa lisäpisieitä.