Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä epäilyttävää tai yli-innokkuutta?

Vierailija
30.11.2019 |

Olen kirjoitellut jo pidemmän aikaan treffipalstalla miehen kanssa. Tänään keskusteltiin tapaamisesta ja mies ehdotti, että voisi tarjota minulle glögit jossain. Eihän normaalisti tarjota mitään täysin vieralle ihmiselle, jos ei olla kertaakaan vielä nähty?

Tarvitseeko minun olla huolissaan yrittääkö jotain tai vaatiiko jotakin vastineeksi jotain tuosta tarjoamisesta? Ja mitä tarkoittaa "jossain"? Kai nyt kahvilaa eikä esim. omaa kotiaan? :/ Ehkä olen vähän vainoharhainen, mutta minulla ei kokemusta treffailusta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sovi tapaaminen johonkin kahvilaan! Ei missään tapauksessa kummankaan kotiin. Voit tarjoutua maksamaan oman glögisi niin ei jää tunnetta että käisit jotain velkaa.

Vierailija
2/8 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha sanoa mitkä ovat todelliset tarkoitusperät. Voi olla että haluaa ihan kohteliaisuuttaan tarjota. Tai sitten tosiaankin haluaa jotain vastineeksi. Tiedät varmaan mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paha sanoa mitkä ovat todelliset tarkoitusperät. Voi olla että haluaa ihan kohteliaisuuttaan tarjota. Tai sitten tosiaankin haluaa jotain vastineeksi. Tiedät varmaan mitä.

Voi ei, toivottavasti ei vain ole sitä, että olisi puutteessa :(

Vierailija
4/8 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glögi ei paljon maksa, ihan peruskohteliaisuutta on tarjota treffiseuralle yksi juoma.

Jos ei nappaa tai maksaja (!) haluaa muuta vastinetta, jätä omaan arvoonsa = 0.

Toki voit tarjoutua maksamaan omasi, varsinkin, jos et halua tavata uudelleen ja toinen haluaisi.

Ehdota itse joku tietty kahvila tms. päiväpaikka, jossa treffaatte.

Vierailija
5/8 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen keskustelusävynsä on ollut joskus hieman outoa. Kerran kirjoitti pohtivansa tuleeko hänestä vanhempana kerrostalokyttääjä, kun ei vieläkään ole perhettä eikä puolisoa :/

Vierailija
6/8 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen keskustelusävynsä on ollut joskus hieman outoa. Kerran kirjoitti pohtivansa tuleeko hänestä vanhempana kerrostalokyttääjä, kun ei vieläkään ole perhettä eikä puolisoa :/

Minä kävin kurssin ja olen jo vuosien ajan kirjannut ihmisten liikkeet rappukäytävässä ruutuvihkooni.

Vierailija
7/8 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan kuulostaa ihan hyvältä itseironialta.

Taidat itse olla kovin nuori/naiivi tai huumorintajuton?

Aloituksesikin vaikuttaa lievästi neuroottiselta.

Vierailija
8/8 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin kurssin ja olen jo vuosien ajan kirjannut ihmisten liikkeet rappukäytävässä ruutuvihkooni.

Missä kursseja järjestetään? Onko anonymiteettisuoja? Verkkokurssi?