Olen tulevaisuudesta
Vessaan mennessä pesukoneen ajastimessa oli 11 minuuttia jäljellä. Kun tulin vessasta, aikaa olikin yhtäkkiä 13 minuuttia. Ainoa mahdollinen selitys on, että siirryin 2 minuuttia ajassa taaksepäin.
Mitä haluatte tietää tulevaisuudesta? Kysykää mitä vain.
Kommentit (24)
E=mc2 kirjoitti:
Moi mä elän vuotta 5779
Japanin keisarin kruunajaisista? Sun pitäisi päivittää vuotesi, niitä on jo monta sukupolvea kuollut ja nykyään vuosiluku on aika pieni.
Vierailija kirjoitti:
Syy ei ole pesukoneessa vaan vessassasi on jostain syystä aikavääristymä. Se harvinaisempi. Pöntön kokoonpanolinjalla on varmaan kämmätty jokin osa väärinpäin. Tulevaisuuteen siirtävä pytty on aika yleinen.
Tän takia varmaan mun Umpipskasäiliö ulkona täytyy nykyisin tyhjentää 4x vuodesssa kun elää jo tulevaisuudessa ja on jo täynnä kuukauden jälkeen. Ennen mentiin kahdella tyhjennyksellä vuodessa. Ihme touhua nykyään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy ei ole pesukoneessa vaan vessassasi on jostain syystä aikavääristymä. Se harvinaisempi. Pöntön kokoonpanolinjalla on varmaan kämmätty jokin osa väärinpäin. Tulevaisuuteen siirtävä pytty on aika yleinen.
Tän takia varmaan mun Umpipskasäiliö ulkona täytyy nykyisin tyhjentää 4x vuodesssa kun elää jo tulevaisuudessa ja on jo täynnä kuukauden jälkeen. Ennen mentiin kahdella tyhjennyksellä vuodessa. Ihme touhua nykyään
Onko se tulevaisuudessa samaa p*skaa kuin nykyään?
Moi mä elän vuotta 5779