Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tulevaisuudesta

Vierailija
30.11.2019 |

Vessaan mennessä pesukoneen ajastimessa oli 11 minuuttia jäljellä. Kun tulin vessasta, aikaa olikin yhtäkkiä 13 minuuttia. Ainoa mahdollinen selitys on, että siirryin 2 minuuttia ajassa taaksepäin.

Mitä haluatte tietää tulevaisuudesta? Kysykää mitä vain.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi mä elän vuotta 5779

Vierailija
22/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

E=mc2 kirjoitti:

Moi mä elän vuotta 5779

Japanin keisarin kruunajaisista? Sun pitäisi päivittää vuotesi, niitä on jo monta sukupolvea kuollut ja nykyään vuosiluku on aika pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy ei ole pesukoneessa vaan vessassasi on jostain syystä aikavääristymä. Se harvinaisempi. Pöntön kokoonpanolinjalla on varmaan kämmätty jokin osa väärinpäin. Tulevaisuuteen siirtävä pytty on aika yleinen.

Tän takia varmaan mun Umpipskasäiliö ulkona täytyy nykyisin tyhjentää 4x vuodesssa kun elää jo tulevaisuudessa ja on jo täynnä kuukauden jälkeen. Ennen mentiin kahdella tyhjennyksellä vuodessa. Ihme touhua nykyään

Vierailija
24/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy ei ole pesukoneessa vaan vessassasi on jostain syystä aikavääristymä. Se harvinaisempi. Pöntön kokoonpanolinjalla on varmaan kämmätty jokin osa väärinpäin. Tulevaisuuteen siirtävä pytty on aika yleinen.

Tän takia varmaan mun Umpipskasäiliö ulkona täytyy nykyisin tyhjentää 4x vuodesssa kun elää jo tulevaisuudessa ja on jo täynnä kuukauden jälkeen. Ennen mentiin kahdella tyhjennyksellä vuodessa. Ihme touhua nykyään

Onko se tulevaisuudessa samaa p*skaa kuin nykyään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi