Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen edelleen ottaa yhteyttä exäänsä, jolla on jo uusi elämä?

Vierailija
30.11.2019 |

Kuinka epätoivoinen pitää olla, että toimii näin?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on sika.

Vierailija
2/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, paha mennä sanomaan, kun et kerro tapauksesta enempää. Oletan, että mieheesi on nyt joku ex ottanut yhteyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan millä tavalla ottaa? Minkälainen ihminen ex on? Sosiaalinen vai sulkeutunut ? Suomalaisessa kulttuurissa jo pelkkä yhteydenotto tulkitaan ties miksi, vaikka kyse olisi ihan vaan viattomastakin yhteydenotosta. Toki jos vuosien jälkeen ottaa yhteyttä ja ehdottaa yhteenpalaamista - no siinä on varmaan ex sitten miettinyt mitä itse haluaa elämältään ja päättänyt tavoitella sitten sitä. Epätoivosta ei välttämättä ole kysymys.

Vierailija
4/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies merkitsi jotain ja nainen on /oli rakastunut, ehkä nuori. Jos tunsi tulleensa kohdelluksi epäreilusti (tai petetyksi?), jättäminen tuli yllättäen tai mies ei keskustellut eroa loppuun saakka, vastannut kysymyksiin - jäi kysymyksiä ilmaan. Ensimmäinen vaikea ero voi olla pahin alkuun, myöhemmin löytää vastaukset kysymyksiin ja ehkä ei ota yhteyttä johonkin mieheen. Jos hän koki miehen erityisenä, mutta mies on jotain muuta mitä ajatteli. 

Vierailija
5/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin yhteyttä koska kaipasin miestä ja halusin hänet takaisin elämääni. Olin itse jättänyt hänet nuorena hänen urpoilunsa takia, mutta tiesin hänen kasvaneen. Ex oli tosin tietoni mukaan sinkku. Ja hyvin on mennyt nyksän kanssa jo monta vuotta. :)

Vierailija
6/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin yhteyttä koska kaipasin miestä ja halusin hänet takaisin elämääni. Olin itse jättänyt hänet nuorena hänen urpoilunsa takia, mutta tiesin hänen kasvaneen. Ex oli tosin tietoni mukaan sinkku. Ja hyvin on mennyt nyksän kanssa jo monta vuotta. :)

Mistä tulee yhtäkkiä kaipaus miestä kohtaan, jota ei ole nähnyt pitkään aikaan eikä oikeastaan edes tunne? 

Vierailija
7/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä viestittelin exän kanssa, kun sain työpaikan ja mun pitää vuoden loppuun mennessä tyhjätä asunto ja palauttaa avaimet ja exällä on mun vara-avain.

Vierailija
8/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee yhtäkkiä kaipaus miestä kohtaan, jota ei ole nähnyt pitkään aikaan eikä oikeastaan edes tunne? 

En tiedä, en ole kokenut sellaista.

Vierailija
9/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi koskaan pyyhkiä pois mitä eksän kanssa on ollut. Oikea rakkaus ei koskaan häviä, vaikkei yhdessä oltais. Sori nyksä.

Vierailija
10/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epätoivoinen tai ei ollenkaan epätoivoinen. Ihan riippuu tilanteesta.

Vierailija
11/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi alkaa kenenkään laastariksi.

Vierailija
12/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Minä kysyinkin henkilöltä, joka oli näin kokenut. 

Vierailija
13/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuunnellu Adelen Hello-biisiä vähän liikaa.

Vierailija
14/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kokenut. Mistä sen tietää? Mistä kaikki muut ajatukset tulevat? Miksi valitsit ammattisi, kotisi ja harrastuksesi? Muistatko koskaan kuolleita läheisiäsi? Mitä ajattelet heistä?

Vierailija
15/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai jokainen exänsä tuntee? Uusi naikkonen ei tiedä mitä miehen ja hänen exänsä välillä on.

Vierailija
16/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole minkään suhteen epätoivoinen ihminen, mutta olen eksääni ottanut tässä vuosien saatossa yhteyksiä ihan vaan kuulumisten vaihtamiseksi. En kyllä ymmärrä, miten tämä ketään voi haitata.

Vierailija
17/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja sama vastasi sinulle. :) Miksi olet noin hapan?

Vierailija
18/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole uutta elämää. Jokaisella on se yksi elämä, joka alkaa syntymästä ja loppuu kuolemaan, sen varrella tapahtuu asioita. 

Vierailija
19/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kokenut. Mistä sen tietää? Mistä kaikki muut ajatukset tulevat? Miksi valitsit ammattisi, kotisi ja harrastuksesi? Muistatko koskaan kuolleita läheisiäsi? Mitä ajattelet heistä?

En tiedä sinusta, mutta minulla näihin tulee yleensä jokin impulssi eivätkä ne synny tyhjästä. Valitsin kotini sen mukaan, mistä suunnasta tarvitsin asunnon ja mikä oli siinä tilanteessa sopivin. Siinä impulssi oli siis tarve uudelle kodille, koska vanhaan en voinut jäädä. Valitsin ammattini sen mukaan, minkä huomasin kiinnostavan minua ja näin työpaikkailmoituksen, jota päätin hakea. Impulssi tähän oli se, että ihminen tarvitsee työpaikan ja luonnollisesti silloin etsitään se kiinnostavin ala. Harrastukseni valitsin sen mukaan, mitä oli tarjolla ja huomasin, että tarvitsen liikuntaharrastuksen ihan terveydenkin takia. Tässä impulssina oli siis se, että tarvitsin liikuntaharrastuksen ja löysin siihenkin tarpeeseen sopivan asian. 

Kaikissa näissä siis tulee esiin jonkinlainen tarve ja sille sitten etsitään ratkaisu tai sitten se ratkaisu jotenkin tulee sattumalta vastaan oikealla hetkellä. Jos olen hyvässä parisuhteessa, ei minulla kyllä tule mitään kaipauksia exiä kohtaan. Kuolleita läheisiä muistan tietysti, mutta se on vain muistelua eikä se johda mihinkään aktiiviseen toimintaan sen kummemmin. 

Vierailija
20/50 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelläkään ei ole uutta elämää. Jokaisella on se yksi elämä, joka alkaa syntymästä ja loppuu kuolemaan, sen varrella tapahtuu asioita. 

No hehheh, olitpas hauska..