Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi per##le! Mulla palaa kiinni lopullisesti ton paskan kanssa!!

Vierailija
05.06.2006 |

AAAAARGH!!!! Pakko purkaa paineita!! Hain vähä aikaa sitten erääseen kesätyöpaikkaan. Paikka oli vähän niinkuin jo luvattu mulle (tutun tutun tuttu järkkäs) Ei olis tarvinnut kun vain soittaa ja varata keskustelu aika. Noh, satuin siitä sitten kertomaan eräälle luokka kaverille ja hän onki sitten jostain kummasta tuon työpaikan numeron ja nappas sen paikan mun nenän alta. Oli työn antajalle selittänyt että tämä minun tutun tutun tuttu oli HÄLLE sen numeron antanut ja pyytänyt soittamaan. Eli anto ymmärtää että hän olisi minä. (siellä työpaikalla kun eivät vielä nimeäni olleet kuullu)

Tottakai olin suoraan sanoen vittuuntunut tälle tytölle, mutta kun en ole mikään pitkä vihainen tyyppi, niin leppysin aika nopeasti.

Mutta nyt tänään. Tämä samainen tyttö soitti mulle yheksän aikaan aamulla ja pyysi että veisin hänen rästiin jääneitä koulu tehtäviään opettajalle. Hän tiesi, että olin tänään menossa uusinta tenttiin, joten ajatteli käyttää tilaisuutta hyväksi. Mutta kun en millään olisi jaksanut hakea näitä tehtäviä hänen kotoaan, eikä hän millään olis jaksanut niitä mulle tuoda, niin kysyin että mikset tuo ruoka tauolla, kun kerta se hänen työpaikkansa on mun naapurissa. Ja voi jumalauta mitä se siihen vastas: En mä ollu tänään töissä, ku oon dokannu kolme päivää putkeen, ni oon vähä heikos hapes. Soitin töihin et mul vatta tauti. Meen vast keskiviikko seuraavaks töihi. Uskomattoman helposti saa saikkuu" AAAAAAAAAAAARRRGGHHH!!!!!!! Voi uskomaton mikä idiootti!!! Hoitais edes sitten kunnialla sen varastaman työn!!! Ei niin minkään laista työmotiivia!!! Ja hän oli ekan päivän jälkeen valitellu että on kuulemma paskaa duunii, et ois mieluummin vaikka mansikoita poimimassa.

Mun tekis niin paljon mieli käräyttää tuo pikku paska. Mulla on nimittäin sen pomon numero vielä jäljellä.... Mutta mun perus kiltteys nostaa taas päätään, enkä saa soitettua.. Perkele...=/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elämässä pitää taistella tai muuten jää hyväksikäyttäjien ja epäoikeudenmukaisuuden jalkoihin. Soita ja selvitä asia.

Vierailija
2/3 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä aijon sinne sittenkin vaa soittaa. Mun mies sanos et voisin suositella itteeni tilalle, mut onks se sit törkeetä? Ensin käräyttää toisen ja sitten on suosittelemassa itteään siihen paikkaan? Tosin itse tiedän, että olen monta kertaa parempi työntekijä, kuin hän. Kyse on vielä hoito alasta. Ihan oikeesti kauhulla ajattelen miten tämä hälläväliä teini niitä vanhuksia hoitaa. =/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää niin vihaksi tuollaset, kun käyttää hyväkseen toisen(sun) hyvämielisyyttäs! Mä olen vähän samanlainen, etten sais sanottua asiasta hänelle suoraan.

MUTTA: Olis vähintäänkin oikein, että soittaisit huomenna sinne työpaikkaan ja kertoisit miten asiat oikeesti on!!! On hyvinkin mahdollista, että se soitto palkitaan ja jos sitä työpaikkaa haluat niin suosittelen kyllä luuriin tarttumista heti huomenissa :)

Tsemppiä ja tulehan kertomaan miten siellä suhtauduttiin?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä