Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät pelkää tartuntatauteja?

Vierailija
30.11.2019 |

Onko teitä muita, jotka eivät jaksa nähdä vaivaa sen eteen etteivät sairastuisi? Minä en käytä d-vitamiinia, en pese käsiä päivittäin (suihkussa kyllä käyn aamuisin). Influenssarokotettakaan en ole koskaan ottanut. Minulla ei ole tapana rajoittaa vaikkapa kyläpaikkaan menemistä siksi, että siellä on ollut mahatautia tai flunssaa. Tai no kerran rajoitin, koska tiesin meneväni julkiseen kulkuneuvoon piakkoin enkä halunnut viedä virusta eteenpäin. En jaksaisi tehdä elämästä vaikeaa tuollaisen asian takia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perusterveen tarvitse pelätä.

Vierailija
2/4 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt erityisesti tee mitään kauhean ennaltaehkäisevää, paitsi käsienpesua, mutta jos mulla on flunssan oireita, niin sitten käytän nenäkannua ja otan sinkkiä. Yleensä niistä on apua. En halua sairastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei perusterveen tarvitse pelätä.

Olen täsmälleen samaa mieltä. Mitä siitä, vaikka sairastuisinkin. Kyllä siitä paranee T: Ap

Vierailija
4/4 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu jotenkin naurettavalta meuhkata tarttuvista taudeista, jotka kiusaavat hetken ja sitten menevät pois. Suhteutan tämän siihen, että lähipiirissäni on esimerkiksi syöpää sairastavia, jotka säännöllisesti hoitojaksojen vuoksi ovat todella huonovointisia. Sitten nämä hoidot eivät välttämättä edes juuri auta, vaan lopulta tähän sairauteen kuolee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä