Rekkamies yritti iskeä yökerhossa
Olimme tyttöporukalla hotelli Ilveksen yökerhossa ja joku rekkamies yritti iskeä minua.
Sanoin suoraan että meneppäs nyt leikkimään niillä rekoillasi.
Tämän jälkeen tapasin ihanan herrasmiehen jolla oli siistit vaatteet ja tuoksui ihanalle.
Eikö portsarin pitäisi hieman katsoa minkä tasoisia miehiä yökerhoihin päästetään?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko akateeminen? Rekkamiehille, auton korjaajille, putkimiehille ym. sivistymättömille ja oppimattomille rasvanahoille. Oikeaa seuraa ovat lähihoitajat, kassat, siivoojat, tarjoilijat.. Mitä ihmettä tuo rekkamies teki ilveksen yökerhossa kun tälle sopivat naiset ovat laulamassa karaokea lähiön pubissa.
Siellä joku nyt yrittää niin päteä. Jokainen ihminen on yksilö ja ammatti ei määritä häntä. Jos joku haluaa olla niin typerä ja ajatella näin niin siinä osoittaa vaan oman tyhmyytensä. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että ihminen ei ole mikään ammattinsa kuva vaan oma yksilönsä ja jokainen on erilainen. Kai minä olen sitten typerä nuori nainen joka ei tiedä mitään.
Eihän ammatti määrittelekään ihmistä. Mutta jos valitsee ammatiksi rekan ajamisen ei ole liialla järjellä saati kunnianhimolla siunattu.
Rekkaa ajellessa voi sivistää itseään oman työn ohella, kuunnella vaikka mitä luentoja eri yliopistoista ympäri maapallon.
Joo, uskotaan että rekkakuski keskustelee absilla tauoilla keskenään teoreettisesta fysiikasta ja Mozartin sinfonioista.
No kuka, tai ketkä noista keskustelevat absilla, tai jossakin muualla? Melko raskailta aiheilta kuulostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko akateeminen? Rekkamiehille, auton korjaajille, putkimiehille ym. sivistymättömille ja oppimattomille rasvanahoille. Oikeaa seuraa ovat lähihoitajat, kassat, siivoojat, tarjoilijat.. Mitä ihmettä tuo rekkamies teki ilveksen yökerhossa kun tälle sopivat naiset ovat laulamassa karaokea lähiön pubissa.
Siellä joku nyt yrittää niin päteä. Jokainen ihminen on yksilö ja ammatti ei määritä häntä. Jos joku haluaa olla niin typerä ja ajatella näin niin siinä osoittaa vaan oman tyhmyytensä. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että ihminen ei ole mikään ammattinsa kuva vaan oma yksilönsä ja jokainen on erilainen. Kai minä olen sitten typerä nuori nainen joka ei tiedä mitään.
Eihän ammatti määrittelekään ihmistä. Mutta jos valitsee ammatiksi rekan ajamisen ei ole liialla järjellä saati kunnianhimolla siunattu.
Rekkaa ajellessa voi sivistää itseään oman työn ohella, kuunnella vaikka mitä luentoja eri yliopistoista ympäri maapallon.
Joo, uskotaan että rekkakuski keskustelee absilla tauoilla keskenään teoreettisesta fysiikasta ja Mozartin sinfonioista.
No kuka, tai ketkä noista keskustelevat absilla, tai jossakin muualla? Melko raskailta aiheilta kuulostavat.
Taitaa reggamies olla se viimeinen joka noista keskustelee. Reggamiehet puhuvat reggamiesten pastilleista ja niiden syömisestä välipalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos älykkyysosamäärä ei ole kovin korkea voi noista keskustelu kuten niiden opiskelukin tuntua raskaalta.
Vierailija kirjoitti:
Rekkamiehet 💖 Löytäisimpä joskus vapaan sellaisen. Ei olisi mikään huono juttu minulle.
Onhan se parempi vaihtoehto joskin varmaan tylsempi kuin moottoripyöräjengiläinen.
Jos rekkamies antaa tai saa rukkaset, lähteekö hän sitten pakittamaan rekalla vai peruuttaa treffihaaveiden päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos älykkyysosamäärä ei ole kovin korkea voi noista keskustelu kuten niiden opiskelukin tuntua raskaalta.
Puiseva korkeasti koulutettu Maisteripariskunta keskustelemassa teoreettisesta fysiikasta.
Oikea illanvieton tähtipariskunta.
Itseihailun korkein saanto yliopistosta. Hyvä kun edes sitä, sillä pätkätyöläisten muut saavutukset eivät aiheuta kateuden vihertymää itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Minua on yrittänyt autonasentaja, mutta kaverin kotibileissä. Ällötti ne öljyn likaamat kädet ja epäsiisti olemus.
Joo, 55 euron tuntiliksa ei paljon hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on yrittänyt autonasentaja, mutta kaverin kotibileissä. Ällötti ne öljyn likaamat kädet ja epäsiisti olemus.
Joo, 55 euron tuntiliksa ei paljon hetkauta.
Se on liikkeen laskutustunti josta palkasivukuljen ja tuloveron jälkeen rasvamontun apina saa jonkun 12€ tunti käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se rekkamies saattoi olla oman firmansa toimari. Rekkamiehet pitävät tämän yhteiskunnan rattaat pyörimässä. Olisi siellä yökerhossakin tylsää istua kuivin suin tai vettä lipittäen, jollei joku rekkamies olisi toimittanut kuormia perille.
Tulee mieleen juttu Eliitti kumppani sivustosta. Joku nainen oli mennyt treffeille toimitusjohtajan kanssa mutta tämä olikin kaivinkonekuski Seinäjoelta. Ihan samanlainen toimari kuin nämä rakennusalan mies ja ruosteinenhiace firmat. Toimariksi pääsee kun on laittaa 2500€ osakeyhtiön pääomaksi.
Olisi ihan kohtuullista olla päästämättä ihmisten paikkoihin näitä rekkapenoja, perskoro näkyvillä kulkevat kumartelemassa ja sönkkäämässä jotain uutta vitsiä, saanko luvan vai tanssitaanko ensin :) no täytyy ymmärtää jos äo olisi kengän numeroa isompi tekisivät työkseen jotain oikeita hommia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se rekkamies saattoi olla oman firmansa toimari. Rekkamiehet pitävät tämän yhteiskunnan rattaat pyörimässä. Olisi siellä yökerhossakin tylsää istua kuivin suin tai vettä lipittäen, jollei joku rekkamies olisi toimittanut kuormia perille.
Tulee mieleen juttu Eliitti kumppani sivustosta. Joku nainen oli mennyt treffeille toimitusjohtajan kanssa mutta tämä olikin kaivinkonekuski Seinäjoelta. Ihan samanlainen toimari kuin nämä rakennusalan mies ja ruosteinenhiace firmat. Toimariksi pääsee kun on laittaa 2500€ osakeyhtiön pääomaksi.
Tai sitten tekee niin kuin yksi tuttu, joka laittoi puhelinluetteloon titteliksi toimitusjohtaja, vaikka sillä ei ollut edes sitä firmaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus rekkamiehellekin sattuu virhearvioita. Onneksi hänelle että mitään katastrofia ei päässyt käymään
Ei se erehtynyt, tunnisti maksulliseksi. Taksasta vain ei päästy sopuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus rekkamiehellekin sattuu virhearvioita. Onneksi hänelle että mitään katastrofia ei päässyt käymään
Ei se erehtynyt, tunnisti maksulliseksi. Taksasta vain ei päästy sopuun
Ai tää klassinen?
”Menisitkö kanssani sänkyyn, jos saisit miljoonan?”
”Miljoonan?! Juu, kyllä varmaan.”
”Entäs jos saisit satasen?”
”Hyi! Millaisena naisena minua oikein pidät?”
”Se tuli jo selväksi. Nyt on vain kyse hinnasta.”