Rekkamies yritti iskeä yökerhossa
Olimme tyttöporukalla hotelli Ilveksen yökerhossa ja joku rekkamies yritti iskeä minua.
Sanoin suoraan että meneppäs nyt leikkimään niillä rekoillasi.
Tämän jälkeen tapasin ihanan herrasmiehen jolla oli siistit vaatteet ja tuoksui ihanalle.
Eikö portsarin pitäisi hieman katsoa minkä tasoisia miehiä yökerhoihin päästetään?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on yrittänyt autonasentaja, mutta kaverin kotibileissä. Ällötti ne öljyn likaamat kädet ja epäsiisti olemus.
Ok. Varmaan sinussakin on aika paljon ällöttäviä asioita.
Litimärkä tussuni voi olla monen kiltin miehen mielestä pelottava.
Sanotaan näin, että hyllyn halvin tuote ei suoranaisesti pelota ketään. Herättää toki muita tunteita.
Monen miehen mielestä tussuni on ollut ihana, pantava ja piukka. En sanoisi että ihan hyllyn halvinta tavaraa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on yrittänyt autonasentaja, mutta kaverin kotibileissä. Ällötti ne öljyn likaamat kädet ja epäsiisti olemus.
Sanotaan näin, että hyllyn halvin tuote ei suoranaisesti pelota ketään. Herättää toki muita tunteita.
Monen miehen mielestä tussuni on ollut ihana, pantava ja piukka. En sanoisi että ihan hyllyn halvinta tavaraa olisi.
Enhän minä sanonut, ettei halpaa kukaan ota. Mutta on halpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä sanonut, ettei halpaa kukaan ota. Mutta on halpa.
Ei tätä tussua halvalla kukaan ole pannut.
Rekkamiehen palkalla ei mitään saumoja.
Tienaan yhdistelmäajoneuvonkuljettajana 3300€ kuukaudessa Postilla. Yhtään päivää en ole sairastellut, niin olen saanut kaikki iltalisät, yölisät ja ruokarahat joka päivältä. Pekkasia en pidä ollenkaan niin niistä tulee 4000€ joka vuosi extraa. Ei kannatta olla ennakko luuloinen ja aliarvioida.
Vierailija kirjoitti:
Tienaan yhdistelmäajoneuvonkuljettajana 3300€ kuukaudessa Postilla. Yhtään päivää en ole sairastellut, niin olen saanut kaikki iltalisät, yölisät ja ruokarahat joka päivältä. Pekkasia en pidä ollenkaan niin niistä tulee 4000€ joka vuosi extraa. Ei kannatta olla ennakko luuloinen ja aliarvioida.
Onko sulla muuta elämää kuin istua siellä rekassa pastilleja napostellen yöt päivät?
Asutko rekassasi?
Olen nyt parisuhteessa mutta sinkkuna välttelen koulutettuja/siististi pukeutuvia/puheliaita miehiä. Vierastan joitakin yleisesti hyvinä pidettyjä ominaisuuksia, mutta en siis tarkoituksella yritä olla erilainen. Haluan vaan luonnostaan hakeutua samanlaisten seuraan.
Miksi moni mainitsee rekkamiesten ison palkan?
Minne aloittaja päädyitte ihanan miehen kanssa sieltä Ilveksestä? Missä ihanan miehen hieno talo sijaitsee?
Oman rekkamieheni vuosipalkka 80t € luokkaa, tienaan melkein puolet vähemmän ja aika paljon enemmän käynyt kouluja kuin hän...
Vierailija kirjoitti:
Sillä rekkamiehellä saattaa olla kovempi kuukausipalkka kuin ihanalla herrasmiehellä.
Aika epätodennäköistä
Rekkamiehen elämä on koiran elämää. Haukkuu ohimenevät, asuu kopissa ja kusee renkaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä rekkamiehellä saattaa olla kovempi kuukausipalkka kuin ihanalla herrasmiehellä.
Saattaa olla, mutta epäilen että ei ole näin hienoa taloa.
Onko nimesi Maisa?
J:llä alkaa nimeni.
Jaisa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi moni mainitsee rekkamiesten ison palkan?
Ehkä se on totta😂 Tunnen ainakin 5 rekkamiestä ja kyllä ne on köyhiä ja lihavia järjestään.
Vierailija kirjoitti:
Minne aloittaja päädyitte ihanan miehen kanssa sieltä Ilveksestä? Missä ihanan miehen hieno talo sijaitsee?
Länsi-Tampereella, näsijärven rannalla.
Kävimme juuri shoppailemassa vaatteita ja ruokaa iltaa varten. Mies maksoi kaiken.
Pyysi jäämää vielä yöksi. Ihana mies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kävimme juuri shoppailemassa vaatteita ja ruokaa iltaa varten. Mies maksoi kaiken.
Pyysi jäämää vielä yöksi. Ihana mies.
Ap
Tähän ei rekkamies pysty.
Oi mistä löytäsi ihanan miehen? Rekkamies tai autonasentaja ei kelpaa.
Mikä näitä rekkamiehiä vaivaa? Luulisi että osaisivat pysyä lähikuppiloissa, eikä tunkisi mihinkään yökerhoihin ihmisiä häiritsemään.