Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ystäväni ei kestä keskustella siitä, mitä on ostanut Black Fridayn. Epäilen, että hänellä EI OLE RAHAA!!!!

Vierailija
30.11.2019 |

Vaikka kuinka monta kertaa kysyin häneltä, mitä ostit Black Fridayna, hän vältteli aihetta selvästi. Ajatelkaa, paras ystäväni! Häneltä tuntuu uupuvan kokonaan empatiakyky, koska hän ei edes omaehtoisesti kysynyt, mitä MINÄ olin ostanut. Aloin sitten itse puhua ostoksistani ja luulin, että hän komppaisi. 😞

On siinä mulla paras ystävä. Ottaa niin aivoon. Hänellä ei varmasti ollut rahaa ostaa mitään!!! Ja sitten ei sen vuoksi osaa yhtyä toisen riemuun --- empatiakyky nolla. Oon vähän miettinyt --- bänks???

Parhaan ystävän pettämä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en mäkään kestäisi sunlaista ystävää. Mulla kyllä on rahaa, juuri siksi etten kylvä sitä ympäriinsä.

Miksi hän ei edes kysellyt innokkaasi, mitä olen ostanut? Outo flegmaattisuus vaivaa häntä.

AP

Minulla on yksi ystävä, joka ei juuri muuta teekään kuin ostaa. Hänellä on vaatekaapit niin täynnä, ettei kaikki mahdu edes kaappeihin, joten vaatteita on sitten ovenkarmissa roikkumassa, tuolilla, kenkiä pursuaa eteinen ja sen kaapit jne. Siis todellakin, kuka tarvitsee 30 farkut, sata mustaa t-paitaa, 50 legginsit, 60 mekkoa jne???

Hänen kotinsa on myös niin täynnä kaikkea tavaraa ja krääsää, koriste-esinettä jne, että minä ahdistun joka kerta, kun siellä käyn.

Tilanne on juuri sellainen, että en kerta kaikkiaan jaksa yhtään innostua tai kiinnostua yhdestäkään uudesta ostoksesta. En myöskään halua ostaa mitään tuliaista ennestäänkin tupaten täyteen kotiin.

Eikä kyse ole siitä, ettenkö voisi itse ostaa, olen huomattavasti paremmin toimeentuleva kuin hän. En vain halua mitään ylimääräistä, turhaa enkä kaaosta ympärilleni.

Vierailija
22/23 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sinun empatiakykysi kaveriasi kohtaan ? jolla ei ole varaa törsätä turhuuksiin :D

??? Häh??? Kai hän voi ottaa pikavippiä!!!

AP

Jos on luottotiedot jo menneet rahaongelmien takia ?

Sinä sitten shoppailuillasi käännät veistä haavasta ? xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap osti koko Black Fridayn. Siksi hänen ystävällään ei ollut mahdollisuutta ostaa mitään.

Kyllähän sinä tuon tiedät, ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi