Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa juoksumattoa kotiin? Jos ei tykkää ulkona

Vierailija
30.11.2019 |

Lenkkeilystä eikä salilla käymisestä. Kellään kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään juosta matolla ennemin kuin pihalla.

Vierailija
2/6 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ollut hintansa väärti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkkikin kyllästyy turhakkeeseen viikossa.

Vierailija
4/6 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin käytetyn kuntopyörän torista, tarkoituksena karistella raskauskilot, kun salille lähtö verotti voimia liikaa miehen työn ja vauvan yöllisen valvomisen takia. Ainoa mahdollisuus kuntosalille menoon oli lähteä 15km päähän klo 21 aikaan. Ei sitä kauaa jaksanut, kun univelka alkoi painaa päälle liiaksi.

Oli paljon kätevämpää hypätä pyörän päälle vaikka useamman kerran päivässä aina TV:tä katsoessa. Meillä pyörä on edelleenkin olohuoneessa, hankinnasta on 3,5v aikaa, eikä se ole joutunut siitä huolimatta vaatetelineeksi. Seuraavan lapsen laskettu aika on muutaman viikon päästä ja nyt kyllä kaipaisi ennemmin mattoa, kun pyörää..ei sitä pysty kuitenkaan käyttämään muutamaan kuukauteen synnytyksen jälkeen 😂😅

Vierailija
5/6 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aiemmin haaveilin sellaisesta. Sitten menin salille ja olen siellä käyttänyt juoksumattoa -enkä kyllä enää ostaisi itselle omaa. Kyllästyn siinä jo salilla, en usko että kotona sen mukavampaa ois. Toki mä inhoan lenkkeilyä muutenkin, että ehkä siinä on osasyy. 

Laite on kuitenkin ihan todella suuri, ainakin ne paremmat enkä usko että ihan heppoista halppisversiota edes kannattaa ostaa. 

Käy salilla muutamia kertoja kokeilemassa, mitä oot mieltä. 

Vierailija
6/6 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta juoksumatolla juokseminen on tylsää ja salilla juoksen vain jos on kunnon pakkaset.

Mikä sinua motivoi liikkumaan? Jos se asia ei ole vain se, että on laite omassa kotinurkassa, vaan joku muu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan