En saa naista koska olen työtön.
Miksi naiset ovat vain rahan perässä.
Olen 33v, 185cm, 90km, lihaksikas kroppa ja siistit vaatteet...4vk välein parturissa.
En lokkeilen ja mulla on 30 000e rahaa koska osaan käyttää sitä järkevästi,mutta naisia ei kiinnosta koska oon työtön. Myös auto on.
Naisille ei kelpaa kuin rikas mies joka leveilee statuksellaan ja rahoillaan.
Kommentit (166)
Sano seuraavaksi "olen valmistunut alalta xxx ja etsin töitä"
Älä että "olen työtön"
No mutta mene töihin, sillähän ongelma poistuu.
Paska puhetta. Oikealle naiselle kelpaa tavallinen mies. Jos etsit Belorf tyylisiä, niin et saa naisia ikinä.
Höpöjuttuja. Otin työttömän miehen jota rakastan hirveästi vielä 20 aviovuoden jälkeenkin. Tilanteet ovat vaihdelleet, on ollut töitä, työttömyyttä ja opiskelua. Olen nainen.
Ei kiinnosta sun rahat ja autot. Oot selkeästi täysin tyhjäpäinen ja pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Töihin ei niin vain mennä, eikä töitä ole kaikille tarjolla kuitenkaan.
Se on kuin tuolileikkiä, jossa ilman tuolia jääviä vain on satoja tuhansia...jos minä saan työpaikan, niin joku muu on sen takia ilman.
Ap
Jotain muuta vikaa? Luultavasti sinulle ei kelpaa työtön nainen jolla ei säästöjä?
Ei se ole kiinni rahasta, vaan statuksesta. Ei myöskään ole viehättävää, että äijä makaa himassa pieruverskoissa kaiket päivät. Kiinnostavaa sen sijaan on miehessä päämäärätietoisuus ja älykkyys sekä yhdessä matkustelu, perheenperustaminen tms. Kaikki ovat kyseenalasia, jos ei työnteko maita tai ei kelpaa työmarkkinoille.
Toi auton omistaminen olisi minulle kyllä turn off ja myös liian tiheät parturikäynnit. Sori. Luulenkin että minä näillä aatoksilla en kelpaisi ap:lle. Arvovalintoja...
Minkä alan koulutus sinulla on ja kauanko olet ollut työttömänä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta sun rahat ja autot. Oot selkeästi täysin tyhjäpäinen ja pinnallinen.
Se oli osoitus siitä että eivät kaikki työttömät ole kaljaa kittaavia "lompakkolasseja"
Halusin tuoda sen aloituksessa, ettei vastsuksia tuollaiseen henkilöön viitaten...niin tuntuu täällä palstalla usein tapahtuvan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuin tuolileikkiä, jossa ilman tuolia jääviä vain on satoja tuhansia...jos minä saan työpaikan, niin joku muu on sen takia ilman.
Ap
Eli olet pessimistinen luuseri luonteeltasi. Ei ihme etteivät naiset sinusta innostu.
Vierailija kirjoitti:
Jotain muuta vikaa? Luultavasti sinulle ei kelpaa työtön nainen jolla ei säästöjä?
Kelpaa kyllä, kunhan ei ole päihdeongelmia tai muita lieveilmiöitä.
Ongelma vain on etten kelpaa "tavalliselle" työttömällekään.
Alkoholisoituneelle ketjupolttajalle wt-tapaukselle ehkä kelpaisin, mutta tällainen ei kelpaa minulle.
Naiset on pinnallisia inhottavia huarrrrria ja semmonen on silti pakko saada? Olipahan taas logiikka.
Puhut pelkästä ulkonäöstä ja omaisuudesta, se on vastenmielistä. Ihan vaikka sulla olisi työ.
30 000€ ei kovin pitkälle riitä, ainakaan minulla. Aika pienen rahan luulet toikivan tärppinä. Ehkä sua jossain Thaimaassa pidettäisiin varsinaisena saaliina, mutta Suomessa ei kyllä omillaan toimeentulevaa naista innosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli olet pessimistinen luuseri luonteeltasi. Ei ihme etteivät naiset sinusta innostu.
Kaivat tarkoituksella jotakin vikaaa vastauksestani, vaikka vastaisin ihan mitä tahansa...ja tiedät sen itsekin vallan hyvin.
Ap
Noi ei merkkaa paljonkaan. Ole mies ja kasvata parit kivet jalkojen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa kyllä, kunhan ei ole päihdeongelmia tai muita lieveilmiöitä.
Ongelma vain on etten kelpaa "tavalliselle" työttömällekään.
Alkoholisoituneelle ketjupolttajalle wt-tapaukselle ehkä kelpaisin, mutta tällainen ei kelpaa minulle.
Kuulostat hauskalta ja huumorintajuiselta herrasmieheltä. Not.
Selvä.