Suosittele elokuvaa tai sarjaa, jossa on hitaasti lämpiävä romanssi
Kaipaan kaihoisia katseita ja ohi menneitä hetkiä, jolloin melkein sanotaan jotain, muttei sittenkään.
Tyyliin The Officen Jim ja Pam, tai Gilmoren Tyttöjen Luke ja Lorelai.
Plussaa jos ko. sarja/elokuva löytyy Netflixistä :).
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut katsoa korealaisia draamoja, niissä on paljon tällä teemalla olevia?
Yhtä olen katsonut Netflixistä, the Descendants of the sun. Se on aika hyvä, tosi välillä (tahattomasti?) koominen :D. Pitkät katseet kun voi vetää överiksikin... Mutta luulen että katson sitä kuitenkin jossain vaiheessa vielä eteenpäin. Olisiko suositella mitään tiettyä?
Frendit (Ross & Rachel) ja The big bang theory (Leonard & Penny). Molemmissa sarjoissa tosin miehet rakastuvat samantien, mutta naisilla kestää sitten pidempään. Ja sitten alkaa juupas-eipäs.
Vierailija kirjoitti:
Uneton Seattlessa.
Tää oli mun lempielokuva pienenä, eli varmaan mulla on ollut tämä kaihonkaipuu jo silloin :).
Vierailija kirjoitti:
Frendit (Ross & Rachel) ja The big bang theory (Leonard & Penny). Molemmissa sarjoissa tosin miehet rakastuvat samantien, mutta naisilla kestää sitten pidempään. Ja sitten alkaa juupas-eipäs.
Nämä on tuttuja, etenkin BBT tuli seurattua tarkkaan :).
Leffoja:
Ysäri klassikko The cutting edge (Unelma jäällä)
Teoria miehistä
Kaikki Jane Austenin kirjoihin perustuvat sarjat ja elokuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Superstore: Amy & Jonah
Office-fanit tykkäävät tästä.
Oiiii, miten en ole ikinä kuullutkaan tästä?! Vaikuttaa justiinsa sellaiselta sarjalta, johon jään heti koukkuun. Kiitos!
Katson tässä ensimmäistä jaksoa ja oon jo aivan täpinöissä :D. Tämä pelasti viikonlopun, kiitos kaikille ehdotuksista ja mukavaa perjantai-iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Leffoja:
Ysäri klassikko The cutting edge (Unelma jäällä)
Teoria miehistä
Kaikki Jane Austenin kirjoihin perustuvat sarjat ja elokuvat.
Kiitos! :)
BBC:n minisarja Vaimoja ja tyttäriä,
elokuva Kaukana maailman menosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut katsoa korealaisia draamoja, niissä on paljon tällä teemalla olevia?
Yhtä olen katsonut Netflixistä, the Descendants of the sun. Se on aika hyvä, tosi välillä (tahattomasti?) koominen :D. Pitkät katseet kun voi vetää överiksikin... Mutta luulen että katson sitä kuitenkin jossain vaiheessa vielä eteenpäin. Olisiko suositella mitään tiettyä?
K-draamoja katsoessa pitää vaan totutella niiden kliseisiin :)
Because this is my first life, Fight for my way, Reply 1997 oli ainakin sellaisia hitaasti lämpeäviä ja niistä itse tykkäsin. Kiinalainen When a snail falls in love on myös hyvä.
Piukat paikat, pariskunta, joka on leffan loppukuvassa.
007-leffat, Bond ja Moneypenny
Villi Pohjolalle täältäkn ääni! On muutenkin niin hyvä sarja!
Kosketuksissa-elokuva on yle-areenalla katsottavissa vielä 26 päivää.
J K Rowlingin Cormoran Srike kirjoihin perustuva tv-sarja.
Uneton Seattlessa.