Joulupukkien JÄRKYTTÄVÄT hinnat!
Eli olemme kilpailuttaneet 5 eri joulupukkia. Halvinkin ottaa 50 € yhdestä käynnistä! Suututtaa niin, että meinaa suoni katketa päästä! 😠😠😠 Eikö joulupukeilla ole mitään häpyä? Aivan JÄRJETÖNTÄ lapsiperheiden RIISTOA!
Tuohtunut äiti
Kommentit (32)
Sama vanha virsi joka vuosi. Mene itse joulupukiksi (tai muoriksi), palkaksi riittää varmaan 10€? Ai et mene, miksi ihmeessä?
Mulla on hinta ollut 20 euroa. Asun Jyväskylässä.
Nyt vaan pukinvetimet niskaan ja rahastamaan kunnolla!
Onhan se nyt niin paskaa duunia että kyllä siitä pitäis kunnon korvaus saada.
Lähtisitkö itse 50 eurolla? Et varmasti.
Matkakulut (bensa)+ pyhäpäivä(aatto)lisä tuntipalkkaan. Esiintyminen ja pukeutuminen.
Laske siitä.
50e/käynti on edullinen!
Osta joulupukin asusteet ja tarjoa pukkikeikkaa parilla kympillä niin että pukki lainaa nuttua sinulta teillä pukkeillessa. Säästöä kertyy vuosittain.
Itse maksoin pukista viimeksi 120€. Antoi mulle itse ostamani lahjat, laulettiin yhdessä yksi joululaulu ja sitten pukki jatkoi menoaan. Onneksi sinkkuna on rahaa
Pelkästä joulurakkaudesta ja lapsien säihkyvien silmien näkemisestä vois tehdä ihan ilmaiseksi joulupukin esiintymisiä ja ilokseen ja maksaa itse viulut.
Sittenkin varmaan joku idari mamselli vinkuisi että olipa surkee. Olis ny ollu parempi ja mua kiukuttaa (+ ne hymiöt tietty).
Ilmaiseksiko niiden pitäisi jouluaattonsa vieraiden kakaroiden viihdykkeenä viettää?? 50 euroa on todella halpa, olisin veikannut että tuollaiset veloittaisivat vähintään satasen käynnistä.
Vierailija kirjoitti:
Matkakulut (bensa)+ pyhäpäivä(aatto)lisä tuntipalkkaan. Esiintyminen ja pukeutuminen.
Laske siitä.
50e/käynti on edullinen!
+ aika, mikä menee tilausten vastaanottoon ja kierroksen organisointiin.
Vierailija kirjoitti:
Osta joulupukin asusteet ja tarjoa pukkikeikkaa parilla kympillä niin että pukki lainaa nuttua sinulta teillä pukkeillessa. Säästöä kertyy vuosittain.
Sekä kuskaat pukin kotiisi ja takaisin pukin kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Sama vanha virsi joka vuosi. Mene itse joulupukiksi (tai muoriksi), palkaksi riittää varmaan 10€? Ai et mene, miksi ihmeessä?
Voin mennä kympillä, kun ei muutakaan tekemistä ole jouluna. Kunhan pukin vaatteet löytyvät pukkeilun tilaajalta. Mielellään sitä olisi hetken ihastelemassa muiden joulunviettoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä kuskaat pukin kotiisi ja takaisin pukin kotiinsa.
Eiköhän lähipukkejakin löydy.
Minulla on 100€ puolen tunnin käynti. Että aika halvalla pääset.
Ei sitä pukkia tarvita. Meillä ei koskaan oo lapsia totutettu siihen. Meille pukki on aina yöllä tuonut lahjat kuusen alle. Lapset aina aattoaamuna aivan haltioissaan! Sillä pukin hinnalla ostaa jo yhden tai parikin lahjaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä pukkia tarvita. Meillä ei koskaan oo lapsia totutettu siihen. Meille pukki on aina yöllä tuonut lahjat kuusen alle. Lapset aina aattoaamuna aivan haltioissaan! Sillä pukin hinnalla ostaa jo yhden tai parikin lahjaa!
Näin meilläkin kun oltiin lapsia. Oli jännittävää kun herättiin aattoaamuun ja mentiin katsomaan sisaruksien kanssa onko kuusen alle tullut lahjoja. Tai sitten illemmalla äiti kävi tarkastamassa onko varastoon jäänyt lisää paketteja. Miten edes uskallatte päästää ketää vierasta kotiinne? Ties mikä hullu sieltä tulee.
Häh? Me olemme aina maksaneet 100-120€, on tietysti melko iso raha mutta kyllä ymmärrän. Itse en olisi ollenkaan valmis lähtemään aattona pukiksi vieraille, joten kauppa on hyvä kummallekin osapuolelle.
Kuinka paljon alle 50€:n aloittaja itse olisi valmis viettämään joulunsa pukkina vieraissa perheissä? Jos lasketaan, että 4-5 paikkaa ehtisi käydä ja kulkupelina oma auto. Ota huomioon myös ilmoitteluun, sopimusten tekoon ja kierroksen suunnitteluun menevä aika.
Ja sitä ei lasketa, että on valmis piipahtamaan tutulla naapurilla tai sukulaisella vaikka ilmaiseksi.
Mieheni ottaa 70e, mutta hän tekeekin keikkoja vain tutuissa perheissä.
Meillä ei lapsena käynyt pukki kotona, ja itse asiassa vanhempamme kertoivat aina, että joulupukki on vain satua. Ei jäänyt traumoja, päinvastoin. Eli siinäpä vinkkini mukavaan jouluun - kerrot että äiti on hankkinut lahjat - hinta 0 euroa. Ole hyvä.
Kysyntä ja tarjonta. Mikä on tekosyysi mikset ryhdy itse ukoksi?