Treffisivustot? Kukakohan niitä oikeasti tosissaan käyttää?
Onko sinulla jossain Tinderissä tai surkuhupaisassa eliittikumppani.fi:ssä profiili?
Ei kai? Siis omalla nimelläsi?
Mitä sieltä saat?
Rahaa? Pano-ja? Ulkomaanmatkoja? Viinaa? Uuden sisustuksen kotiisi?
Miehenkö?
Kommentit (17)
Ei ole.
Iloisena sinkkuna jo 3v :)
Itse en ole eläessäni ollut yhdessäkään deittipalvelussa. Olenko jäänyt jostain paitsi? Naista minulla ei ole, en kuitenkaan haluaisi uskoa että ainoa keino miehelle saada nainen olisi luoda joku nettiprofiili :/
Tinder on paras. Seksiä piisaa. M41
Olin Tinderissä kaksi vuotta sitten.
Nyt maanantaina tein jälleen profiilin sinne.
Ja kappas, samat miehet samoilla profiileilla jälleen tarjolla 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ja kappas, samat miehet samoilla profiileilla jälleen tarjolla 🙄
Ja sinä siellä heidän kanssaan 😂😂
Ainoastaan ilmaiset treffisivustot voisi olla mahdollisesti harkittavia.
Suomi24:stä löysin nykyisen kumppanini, voin suositella sitä sivustoa.
Ei tällä hetkellä, mutta on ollut. Näin miehenä tuo on tosiaan aika toivotonta. Ainakin minun ikäluokkani naiset vain kvittuilevat ja läksyttävät jos ylipäätään vastaavat lähestymisyrityksiini. Upeita naisia tuolla näyttäisi olevan tarjolla, mutta ei tällaiselle kunnolliselle ja kiltille työssäkäyvälle miehelle.
Löysin miehen. Kunnollisen ja kiltin. Tuossa se köllöttää ja selaa omaa puhelintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kappas, samat miehet samoilla profiileilla jälleen tarjolla 🙄Ja sinä siellä heidän kanssaan 😂😂
Jep. Siksipä poistinkin tilini saman tien!
Vierailija kirjoitti:
Tinder on paras. Seksiä piisaa. M41
Ellet ole homoseksuaali, höpiset fantasioitasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä hetkellä, mutta on ollut. Näin miehenä tuo on tosiaan aika toivotonta. Ainakin minun ikäluokkani naiset vain kvittuilevat ja läksyttävät jos ylipäätään vastaavat lähestymisyrityksiini. Upeita naisia tuolla näyttäisi olevan tarjolla, mutta ei tällaiselle kunnolliselle ja kiltille työssäkäyvälle miehelle.
Useat naisprofiilit ovat feikkejä. Ne ovat siellä, jotta miehet vielä kerran maksaisivat jäsenmaksua.
Maksullisissa palveluissa on se ongelma, että ensin pitää nähdä profiilin tekemisessä iso vaiva ja sitten vasta tulee tieto, että tosiaan kröhöm rahaakin oltaisiin vailla. Ei oikein toimi.
Samat ihmiset ne ovat kaikkialla. Seksiä en ole tinderistä löytänyt, mutta elämääni sopivia hyviä ihmisiä kyllä :)
Appeni ainakin käyttää varmaan niitä kaikkia.. viime ajat kaikenlaiset huijausprofiilit ym. on pitäneet sen kiireisenä. :( onneksi appi ei ollut vela niin on joku, joka saa suljettua niitä tilejä hänen puolestaan ja perua veloituksia. Sitten taas uutta matoa koukkuun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kappas, samat miehet samoilla profiileilla jälleen tarjolla 🙄Ja sinä siellä heidän kanssaan 😂😂
Jep. Siksipä poistinkin tilini saman tien!
Seli seli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useat naisprofiilit ovat feikkejä. Ne ovat siellä, jotta miehet vielä kerran maksaisivat jäsenmaksua.
Mitä ihmeen jäsenmaksua?
Lähden baanalle, löydän tai en, mitä väliä, en todellakaan kaipaa ketään määräilemään miten minun täytyy elää ja olla. Treffipalstat pelkkää ajan haaskausta.
Niillä palstoilla on lähinnä yksinäisiä miehiä. Naisia on hyvin vähän. Palstojen pitäjät tietävät tämän, joten kaikki markkinointikin suunnataan miehille.